Deel 24

262 10 58
                                    

POV: Vienna
'Hey' antwoord ik haar, ik blijf even wachten in de deuropening. Ik heb zin om me om te draaien en weg te gaan maar ik moet er toch een keer over praten. 'Kom binnen, ik bijt niet.' Antwoord ze en glimlach naar me, langzaam stap ik binnen en zet me naast haar neer op het bed. 'Dus, wat is er?' Vraagt ze me. 'Ik vroeg me gewoon af of... jij en J-Jungkook iets hebben.' Vraag ik met trillende stem. 'Ik denk het niet nee, waarom vraag je dat?' Vraagt ze met een grijns. 'G-gewoon.' Antwoord ik kort. 'Gewoon omdat je hem leuk vind.' Plaagt ze me ik word helemaal rood, ik begin ongemakkelijk te lachen. 'Omg! Geweldig!' Lacht ze. 'Ik dacht echt dat jullie iets hadden.' Zeg ik. 'Wel nee, hij heeft me eens gekust maar meer niet en er komt ook niet meer, wees gerust.' Zegt ze ik glimlach kort. 'Maar ik denk dat jij en Jungkook niet lang meer gaat duren. Vienkook? Klinkt dat?' Zegt ze vrolijk, door haar optimistische persoonlijkheid word ik vanzelf ook vrolijk. Ik lach. 'Klinkt niet mis.' Lach ik. 'Dus, wanneer ga je het hem zeggen?' Vraagt ze vrolijk. 'Geen idee, zo snel mogelijk is het beste. Toch?' Vraag ik twijfelend maar wel nog steeds met een glimlach op mijn gezicht. 'Liefst wel ja! Ik met die 7 jongens alleen ik heb wel eens nood aan wat girl talk.' Zegt ze lachend. 'Over girl talk gesproken.' Grijns ik. 'Waar ga je naar toe gaan met dit?' Vraagt ze nep bezorgd. 'Hoe zit het met jij en Jimin.' Zeg ik ze lacht even. 'Wat bedoel je, ik en Jimin?' Vraagt ze en begint te blozen. 'Jaaaaaa! Omg jullie zouden zo Cute zijn samen!' Roep ik. 'Niet zo Cute als jij en Jungkook!' Roept ze terug. 'Je moet me gewoon alles vertellen als hij je vraagt!' Roept ze blij. Op dat moment komt iemand letterlijk met deur in huis gevallen. 'JUNGKOOK?!' Roepen we beide tegelijk. Hij krabbelt recht en draait zich om. 'Jeon Jungkook! Nu terugkeren!' Roept ze streng, hij verstijft van angst en draait dan toch uiteindelijk om. 'Heb je ons staan afluisteren?' Vraagt ze en hij kijkt naar beneden. Wow, dit lijkt zo hard op een moeder dat haar kind aan het straffen is. Langzaam knikt hij van ja, ik voel dat mijn wangen roder kleuren. 'Wel zeg op dan, je weet wat we willen horen nu.' Zegt ze en Jungkook komt binnen geslenterd. Hij komt voor me staan en neemt mijn handen vast. 'Vienna, je bent echt geweldig. Ik wil je niet kwijt.' Begint hij, ik krijg tranen van geluk in mijn ogen. Hij gaat op zijn knie zitten en grabbelt een doosje uit zijn zak, hij opent het voor me. 'Vienna, wil je mijn vriendin zijn?' Vraagt hij, ik kijk van hem naar de ketting, terug naar hem en weer naar de ketting. Ik hou mijn handen voor mijn gezicht. Ik knik hevig en wrijf wat vreugde tranen weg. 'Ja, ja heel graag zelfs!' Roep ik blij, hij zet zich recht en knuffelt me. Als hij me loslaat twijfelt hij geen seconde en duwt zijn lippen op de mijne, zonder aarzelen doe ik meteen mee in de kus. Ik hoor Y/N fangirlscreamen. 'Geweldig!' Roept ze blij. Jungkook doet me het kettinkje aan terwijl ik mijn haar aan de kant hou. 'Het is prachtig.' Zeg ik als ik het aan heb en vastneem.

'Daarom past het zo goed bij jou

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Daarom past het zo goed bij jou.' Antwoord hij en kust me weer.

'Maar waarom een roos?' Vraag ik fluisterend als ik hem verliefd aankijk, zijn ogen beginnen te twinkelen. 'Because you are my beauty and I'll be your beast.' Fluistert hij en mijn wangen worden weer rood. 'Niet om het moment te verstoren beauty en beast maar ten eerste ik dacht gewoon dat je sorry ging zeggen en ten tweede ik zou me graag nog willen omkleden.' Zegt Y/N ongemakkelijk en we knikken.

POV: Y/N
Super schattig die twee! Vienna gaat de kamer al uit en Jungkook komt bij mij staan. 'Dankje.' Zegt hij en geeft me een snelle vriendschappelijke knuffel. Als ze beiden de kamer verlaten hebben sluit ik de deur en zoek in mijn kast naar iets leuks om aan te trekken. Hebbes!

Snel kleed ik me om en nog maar net op tijd ben ik klaar voordat de deur wordt opengedaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Snel kleed ik me om en nog maar net op tijd ben ik klaar voordat de deur wordt opengedaan. Ik draai me snel om. 'Jin!' Roep ik kwaad. 'Ik was me aan het omkleden!' Roep ik gefrustreerd, hij wrijft over zijn nek. 'Sorry, ik wilde vragen of je mee gaat naar beneden. We zouden graag iets doen deze week en we gaan bespreken wat.' Zegt hij, ik knik en neem mijn gsm. Hij loopt naar beneden en ik volg hem. Iedereen zit al op de zetel, Taehyung zit er ook en kijkt naar me. Hij knikt met zijn hoofd richting Jungkook en Vienna die hand in hand zitten terwijl Vienna op Jungkook zijn schoot zit. 'Wacht nog even.' Zeg ik en grijp Taehyung zijn hand vast en trek hem mee naar boven. 'TaeTae, alles is okaykay. No worries, ze zijn schattig samen. Het is goed, ik heb toch niks gehad met Jungkook. Toch?' Zeg ik. Hij glimlacht naar me. 'Dus je bent er ok mee?' Vraagt hij en ik knik. 'Vienna is echt wel leuk als je haar leert kennen.' Zeg ik, hij knikt. 'Ik zal het een kans geven.' Zegt hij en ik glimlach naar hem. 'Maar, je zegt dat nooit meer.' Zegt hij al lachend. 'Zeg wat nooit meer?' Vraag ik lachend. 'TaeTae het is okaykay.' Zegt hij lachend. 'Okaykay.' Zeg ik en knipoog. 'Jij!' Roept hij gefrustreerd en stapt lachend op me af, ik loop snel naar beneden en duik naast Jimin in de zetel, ik verstop me in zijn T-shirt als Taehyung lachend beneden komt gestapt. Hij zet hem de andere kant naast me neer en geeft me een por. Ik krimp ineen en giechel.

'Dus, als de kindjes zijn uitgespeeld.' Begint Jin. 'Dan kunnen we kijken wat we gaan doen samen.' Zegt hij. Iedereen lijkt diep na te denken. 'Bioscoop? Pretpark? Dierentuin? Club?' Zeg ik. 'Ja! Dierentuin!' Roept Hobi vrolijk. 'Nee, de bioscoop.' Zegt Yoongi. 'Pretpark!' Roept Taehyung. 'Clubben.' Zegt Jungkook. Ik zucht, kleine kinderen. 'Wat nu?' Vraagt Namjoon, ik haal mijn schouders op en kijk naast me in Jimin zijn ogen. Hij is blijkbaar al de hele tijd naar mij aan het staren geweest. 'Wat wil jij doen?' Vraag ik. 'Er is maar 1 ietsje waarvoor ik kan meegaan met mijn voet, het is te lastig en ik zou moeten rusten.' Zegt hij en ik knik. 'Dus stemmen dan maar?' Vraagt Jin en iedereen knikt. 'Voor de dierentuin.' Zegt Jin en Hobi steekt zijn hand omhoog, als enigste. 'Voor het pretpark.' Zegt Jin daarna, Taehyung en Vienna steken hun hand omhoog. 'Club?' Vraagt hij dan, alleen Jungkook. 'De bioscoop?' Vraagt Jin dan, ik en Jimin steken onze handen omhoog. 'Yoongi!' Roep ik en hij schrikt wakker. 'Hand omhoog voor bioscoop.' Zeg ik en hij steekt zijn hand omhoog. 'En jij Namjoon, wat kies jij?' Vraag ik. 'Toch ook bioscoop.' Zegt hij. 'De bioscoop wordt het dus.' Zegt Jin iedereen knikt dan maar. 'De film?' Vraagt Jin dan. 'Laten we daar later over denken, eerst iets eten ik heb honger.' Zegt Jungkook. 'Goed, eten.' Zegt Jin en hij en Namjoon gaan eten maken. Iedereen doet zijn eigen ding en ik ga naar boven, naar mijn kamer. Ik zit wat te scrollen op Instagram terwijl ik met mijn oortjes in naar muziek luister.

[ietsje later dan verwacht maarrrrrrrrrr I kept my promise ehn BTS-Army_Love hopelijk vonden jullie het leuk ❣︎]






[ietsje later dan verwacht maarrrrrrrrrr I kept my promise ehn BTS-Army_Love❥ hopelijk vonden jullie het leuk ❣︎]

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
It Just HappenedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu