Deel 30

202 9 36
                                    

POV: Y/N
Snel grabbel ik mijn gsm uit mijn zakken als ik gebeld word. Ik kijk en zie dat het Vienna is. Ik neem op. 'Hallo? Vienna?' Zeg ik twijfelend. 'Hey Y/N, je moet echt dringend naar de dorm komen.' Zegt Vienna. 'Niet zonder Jimin.' Antwoord ik haar. 'Waar is hij?' Vraagt ze, ik doe de struiken nog een keer aan de kant en zie hem daar nog steeds zitten op het bankje, onder de bloemenboog. 'Ik kijk naar hem nu, hij zit op het bankje waar ik normaal altijd zit maar ik weet niet wat te zeggen.' Antwoord ik haar zachtjes. 'Ga bij hem en kom zo snel mogelijk hierheen, Y/N Minho is ontsnapt en maakt jacht op jullie en dit keer is hij niet alleen.' Zegt Vienna, ik laat de struiken weer los zodat ik hem weer niet kan zien en draai me om. Minho? Ontsnapt? Even weet ik niet wat te doen, ik doe de struiken weer weg en zie 2 onbekende jonge gasten Jimin vastgrijpen aan zijn armen. Jimin stribbelt tegen zoveel als hij kan. Een derde, die ik herken als Minho begint een doek tegen zijn neus en mond te houden. Zijn bewegingen verzwakken en dan hangt hij daar, in de greep van de andere 2 gasten. Ik wil gillen maar doe net op tijd mijn hand voor mijn mond zodat slecht een klein, kort en stil gilletje te horen was. 'Y/N wat is er?' Hoor ik Tae zijn stem vragen. 'H-het is Minho, hij heeft Jimin net gegrepen samen met 2 anderen. Ze-ze hebben hem.' Stotter ik, ik begin zachtjes te wenen. 'Y/N! Maak dat je daar wegkomt!' Roept Tae. Ik strompel een paar stappen zo stil mogelijk naar achteren.

*krak*

De hoofden van de 3 jongens draaien mijn kant uit. 'Ze hebben me gezien.' Fluister ik bang in de telefoon. 'Grijp haar!' Hoor ik Minho roepen. 'Y/N! REN!' Hoor ik iemand anders roepen aan de andere kant van de lijn. Ik draai me om en begin met lopen, ik sleur mezelf vooruit. 'Help me!' Roep ik. 'Y/N! Blijven lopen! Niet stoppen en kijk vooral niet achteruit!' Roept iemand naar me. Maar toch, kijk ik snel achter me, de jongens komen dichter en dichter. Ik kijk terug voor me en zie een lager hangende tak ook dichter komen. Net op het nippertje kan ik de tak ontwijken en loop toch door. 'Y/N! We hebben hier een mooi glimmend voorwerp dat we graag zouden uittesten en met wat jij nu aan het doen bent zullen we het gouw mogen gebruiken!' Roept één van de jongens. 'Ze hebben een geweer.' Huil ik, ik hoor ze dichter komen.

*baeng*

Een schot, ze hebben geschoten maar mis. 'Ze schieten, ze schieten.' Huil ik nog harder, het is een extra motivatie om te blijven lopen maar mijn benen kunnen het niet lang meer volhouden. 'Y/N, niet opgeven.' Fluistert de diepe stem van Tae. Het is als een engelenstem die me moed inspreekt voordat de helse pijn losbarst.

*baeng*

De pijn barst los. Een brandend gevoel door mijn onderbeen. Ik schreeuw het uit, ik huil het uit en de andere 2 mannen komen langzaam naar me toegestapt. 'Ik hou van jullie.' Fluister ik nog net in mijn gsm voordat één van hen de gsm van de grond grijpt en deze aan zijn oor houdt. Snel houdt hij de gsm weer verder met een grijns op zijn gezicht. 'Roepen kunnen ze wel vind je ook niet.' Zegt hij en grinnikt. Ik huil van de pijn en bijt mijn tanden stevig op elkaar, ik kan niet meer lopen, ik kan niet meer ontsnappen. 'Je bent te laat.' Is het enige wat hij nog zegt voor hij af legt. 'Wacht, dit gaan ze leuk vinden.' Zegt hij en tokkelt van alles in op het scherm. Dan richt hij de camera duidelijk op mij. 'Even lachen.' Zegt de andere en ik knijp mijn ogen weer dicht van de pijn. 'Perfecte foto voor op je doodsprentje straks.' Zegt degene met mijn gsm geamuseerd. De andere komt gehurkt naast me zitten en haalt een doek uit zijn zak en duwt die tegen mijn mond. Ik spartel tegen, ondanks de pijn die nog heviger wordt hierdoor. 'Slaapwel schoonheid.' Fluister hij in mijn oor. Mijn ogen zakken dicht, ik ben bang, ik heb pijn maar nog erger. Ik ben machteloos.

[omg people!!! Dankjeee 2K?!? Geweldiggg!!! En btw I warned you guys... deel 30 en 2K, en speciaal voor deze gelegenheid ga ik (als alles volgens plan loopt) 3x posten vandaag! Hope you enjoy en echt bedankt, het derde deel vandaag ga ik een echt bedankje schrijven... xxx Purple y'all]

It Just HappenedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu