Mö 8999 Aresin anlatımından :
Zaman tükeniyordu. Gerginliğimin sebebi kara büyülerin sonuçlarını öğrenecek zamanım yoktu. Ama bu şekilde savaşa gitmek halkım için büyük tehlikeydi. Atlantis'e doğru yol alırken bir adaya demir attık. Erzak ve ilaç almak iyi olacaktı. Hebe'nin seslenmesiyle düşünmeye ara verdim.
-Bu adada dünyanın varoluşundan da eski bir kahin kuyu varmış.
- Falcılara gitmek için fazla zeki değil misin?
- Bu falcı değil sadece asil kişilere geleceği söylüyor.
- Savaş için kuyulardan yardım alacağımı mı sanıyorsun?
- Hayır Ares sadece zayıflar bu yollara başvurur. Ben vücudundaki büyüler için söylemiştim.
- Askerlerim beni bir kuyudan medet umarken görse ne düşünür?
- Bu kadar sinirlenme . Bunu da düşündüm kılık değiştireceksin .
- Bu beni savunmasız yapar ve halkımı tehlikeye atar.
- Merak etme bu adada tehlike oluşturabilecek hiç bir unsur yok. Perseus keşif yaptı. Üzerindeki büyülerin sonuçlarını öğrenemezsen daha büyük bir tehlike bizi bekliyor demektir.
- Bu işte yalnız olmadığını tahmin etmeliydim. Halkımı tehlikeye atmamak için bunu deneyeceğim.
Beni o kuyuya gitmek için tek ikna edebilecek tek kişinin ablam olduğunu biliyordum ve o da bunun farkındaydı.
•••
Günümüz Venüs'ün anlatımından :
Eve geldiğimde içimde tuhaf bir mutluluk vardı. Yıllar sonra ailemi bulacaktım. Aresi rüyamda gördükten sonra hayatım nasıl da değişmişti. Bütün kötü enerjileri bir bir hayatımdan kovarken iyi enerjiler ve umutlar benliğimi ele geçiriyordu. Sonsuz girdapların arasından kurtulup sonunda karayı görmüş denizciler gibi hissediyordum. Güneş'i arayıp olanları anlatmalıydım.
- Güneş bu gün Atlantis Okulu'na yazıldım.
- Yaşasın! Sana bahsetmediğim için kızmadın umarım. Bu bilgiyi paylaşmamız yasak. Bu arada sen nasıl öğrendin?
- Hayır kızmadım . Ares'in abisi yazdırdı.
- Bunun pek iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum Venüs.
- Neden öyle söyledin?
- Atlantis Okulu'nda işler pek gerçek dünyadaki gibi yürümüyor. İnsanlar torpil gibi şeylerden çok rahatsız olur. Kral tarafından kayıt dönemi dışında yazıldığın için bu biraz sıkıntı yaratabilir.
- Uyardığın için teşekkür ederim Güneş . Ben Atlantisli olduğumu daha önceden bilseydim bu duruma düşmezdim. Ama bu okula gitmeye mecburum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLANTiS'İN KIZI
FantasyYa ruh eşiniz sizden başka bir yüzyılda doğmuşsa? Kader sizi nasıl bir araya getirirdi? Aşk onların kaderinden çok daha fazlası. ••• - Söyle artık kimsin sen? Yüzünü yüzüme yaklaştırırken sıcak soluğ...