27. Bölüm: Onsuz Aşk

1.2K 115 20
                                    

  Zaman yolculuğunun başladığı dağ evindeki odaya dönmüştük. Sandık bıraktığımız gibi kapalıydı. Geçmişte geçirdiğimiz üç yıl Günümüzde sadece bir kaç saata mal olmuştu. Sandığı büyüyle alıp zihnime sakladım. Neyse ki Medusa zihnimi ele geçirdiğinde açamamıştı ve o zamanlar sandığın işe yaradığını bilmiyordum. Ares kederli görünüyordu. Pencerenin önünde oturmuş dolunayı izliyordu.

- Ares Perseus'un ne yaptığını biliyor musun?

- Sahi o nerede?

- Medusa onun gizli aşkıymış. Birbirlerine kavuşmak için Güneş' in bedenini çaldılar . Onu bulmak zorundayım.

- Peki ya sonra?

- Ne demek sonra ?Güneş'i onların elinden kurtaracağım .

- Güneş başkalarının duygularını hissedebildiğini saklamasaydı  başına bunlar gelmezdi.

- Bunu nasıl söyleyebilirsin ?

- Ayıracak mısın onları? Kim bilir kaç yıl beklediler birbirlerini.

- Perseus  sana oyun oynayıp uyuttu . Medusa'yı öldürmek için Mars'la birleşmen gerektiğine ikna etti seni . Dolunaya kadar uyanamayacağını biliyordu. Bu sırada kaçmak için zaman kazandı. Bunların hiç mi anlamı yok senin için?

- Ben  kendime biraz önce tarihin en büyük oyununu oynadım Venüs. Kendimi bin yıllık yanlızlığa ve boş bir hayale inandırdım. Hatta sen de bana yardım ettin. Beni etkileyecek sözcükleri tereddüt bile etmeden söyledin. Hem de sonuçlarını bile bile . Sence Perseus'a kızabilir miyim?

- Sana senin isteğinle bile olsa yalan söylemek canımı nasıl acıttı bilemezsin.

- Artık bana yalan söylemek zorunda değilsin Venüs. Güneş'i kurtarmana yardım edeceğim hepsi bu.

Söylediklerinden hiç bir şey anlamıyordum. İçimde dinmeyen bir tedirginlik vardı.

-Perseus Miami'de bir malikane almıştı. Benden gizli yapmasının nedenini almamamıştım. Avukatı nesillerdir bana çalışıyor. Adresi sana göndermesini söyleyeceğim.

Heyecanla boynuna atladım. Bir ağaç gibi hiç sarsılmadan duruyordu.

- Teşekkür ederim Ares . Sen olmasan orayı asla bulamazdım . Karanlık ve ıssız yerlerede arardım onları.

- Şimdi buldun işte . Bu benden son isteğin olsun. Anlaştık mı?

Bunları söylerken bir taraftan avukata mesaj yazıyordu.

-Son istek ne demek?

- Yapmak istemeyipte senin için yaptığım son şey.

- Peki Ares bu son şey olsun. Senden bir daha yapmak istemediğin hiç bir şey istemeyeceğim .

Canımı acıtan sözleri beni şaşırtıyordu. Telefonuma gelen mesaj konuşmamızı böldü. Bu kadar çabuk bilgilere ulaşmak beklemediğim bir şeydi. Artık Güneş'in yerini biliyordum .

İzninle biraz araştırma yapmam gerek Ares .

Diyerek kütüphaneye yöneldim.

ATLANTiS'İN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin