Aşk bazen taşır gemi gibi umutları
Halbuki demez kimse;
"Bu gemiyi yüzdüren gözyaşları "
Buzdağı o, ve ben umut yüklü gemi
Onun tek dokunuşu gömer karanlık sulara beni.
Yavaş yavaş öldüğümü öğrenmiştim. Bu beni hiç etkilememişti. Zaten zaman en büyük katildi. Ölümsüz olmadan önce farkında olmasam da yavaş yavaş ölüyordum ki zaten. Ölümsüz olmayı bir kaç kez düşlemiştim. Ama bu şekilde değil. İnsanlığa yararlı olan bir buluşla veya bir sanat eseriyle ölümsüz olmak isterdim. Ama şimdi Dünya söz konusuydu. O eşsiz eserler o yararlı buluşlar onlarla yaşayan insanlık olmasa neye yarardı ki?
Kadının konuşması düşüncelerimden çıkardı.
- Bir kez daha kazanmalıyız bu savaşı.
- Bir kez daha mı? Önceki savaşı gördün mü?
Ares araya girdi.
- En iyi komutanlardan biriydi.
Onunla gurur duyuyor gibi bakıyordu. Bana bir kere bile böyle bakmamıştı. Kıskançlığımı dizginledim.
- Umarım yine eskisi gibi başarılı olursunuz .
- Bu sefer sen de bizimlesin. Daha şanslıyız Ares güçlerini anlattı.
Sıcak gülümsemesi canımı acıtıyordu. Ares ona benden mi bahsediyordu. Öyle alelade birisi gibi.
- Ben sizin kadar deneyimli değilim ama elimden geleni yaparım.
- Ben tüm ölümsüz komutanlara haber saldım. Hepsi kendi bölgesinde birlikler kuracak. Önceliğimiz Amentes'i güçlenmeden bulmak.
- Ben de Atlantis Okulundakileri bir araya toplayıp bilgilendireceğim.
Dedim.
- Artık gitmemiz lazım. Toplamam gereken bir ordu var.
Diyerek ayaklandı Perseus. Ben de onunla birlikte kalktım . Ares tek kaşını kaldırmış beni izliyordu. Altın sarısı sonsuz çöldü zihnim. Gözlerine korkmadan bakabiliyordum.
Ares kızgın bir şekilde bağırdı.
- Sen nereye gittiğini sanıyorsun?
Bu tepkisini hiç kimse beklemiyordu.
- Evime. Burda yapacağım bir şey kalmadı.
- Gidemezsin.
Perseus araya girdi.
- Ares biraz ileri gitmiyor musun?
- Sen karışma. Seni okyanustan çıkarırken Venüs'ü rahat bırakacaksın dedim. Sen ne yaptın ? Döner dönmez o bataklık canavarının peşine düşmüşsün.
- Eğer gitmeseydim Amentes'in varlığını hala bilmiyor olurduk. Bize o bataklık canavarı yardım etti hatırlatırım.
Perseus haklıydı. Ares'in ona söyledikleri karşısında susamadım.
- Bence Medusa sadakatini kanıtladı. Hala onların üstüne gitmen yersiz.
Gözlerinden öfke fışkırtarak bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLANTiS'İN KIZI
FantasyYa ruh eşiniz sizden başka bir yüzyılda doğmuşsa? Kader sizi nasıl bir araya getirirdi? Aşk onların kaderinden çok daha fazlası. ••• - Söyle artık kimsin sen? Yüzünü yüzüme yaklaştırırken sıcak soluğ...