Küçük bir çocuktum ve kapıyı zorluyordu yabancı. Kapının altından gelen yılanlar ayaklarıma dolandığında herseyin bittiğini biliyordum. Bedenim buz kesilmişti. Zihnimde olup bitenler içimi parçalıyordu.Medusa bilincimin derinlerini keşfediyordu. Zorladığı kapılar bir bir açıldığında onun da sakladıklarını görüyordum.
Aslında ona yenilmezdim bunu çok iyi biliyordum. Ama hissettiklerini hissettim . Duygularının yoğunluğu ve imkansız aşkına duyduğu özlem öyle tanıdık gelmişti ki asla önünde duramazdım. Aşk için yaşarken aşk için ölüyordum. Bu kez benim değil başka bir kadının saf aşkıydı bu. Ne fark ederdi... Puslu bir görü açıldı zihnimde. Çok geçmiş zamandan geldiğini derinliğinden hissedebiliyordum.
Genç bir kızdı o çok güzeldi. At üstünde gördüğü adama vurulmuştu. Kahin kuyuya gidip sık sık dua ediyordu . Kaderleri kavuşmak olsun diye. Ama hiç bir şey hayal ettiği gibi olmadı. Önce masumiyetini kaybetti sonra inancını sonrada kendini. Canavar olduğunda ilk kuyuya gitti ve onu çığlıklarla yerle bir etti. Bir daha kimsenin gücü kuyuyu açmaya yetmedi. İnsanlar yerini dahi unuttu.
- ss Bu hayatta en çok neyi istedin Venüssss
Korkuyordum .
- Ele geçiremediğin hiç bir anım yokken neden bir anda merakla bunu soruyorsun?
- Sen geçmişine sahip olamamışşşsssın.
Tanıdık sesler geliyordu dışarıdan.
- Elleri buz kesmiş ! Onu nasıl böyle bir canavara yem edersin!
Bu Güneş'in sesiydi.
Medusa zihnimde bir anı keşfetti. Kapalı bir sandık. Açmaya çalıştığında boynum tahammül sınırlarımı zorlayan bir acıyla kavruluyordu. Maun sandık sağlam ama eski bir kilitle zincirlenmişti.
- Hatırla!
Diye tısladı.
Hem tanıdık hem yabancıydı.
Perseus'un sesini duyuyordum.
-Onu nasıl kurtaracağım? Sandım ki Medusa beni görünce panikler . Daha önce onu yakaladım tekrar yaparım. Ama olmadı.
- Venüs'ün hissettikleri çok ağır. Şu an onda sezinlediğim şey kıskançlık ve aşk Perseus! Medusa senin için dönmüş.O hep seni sevmiş.
- Ben onu öldürdüm.
-Ölürken bile sevmiş.
- Biliyorum.
Medusa duyduklarıyla içimde kıpırdandı. Artık bir konaktı bedenim. Söylemek istedikleri vardı. Aşkına saygım onu bunaltmıştı. Benim aşkım ve onun aşkı birlikte tek beden için çok ağırdık. Kalbim sürekli ritimsizce tekliyordu. Sandığı zorlamayı bıraktı. O da benim sevdamı gördü. Durdu. Hayır hayır. Yeni bir hedef buldu kendine . Hiç aşkı tatmamış bir hedef. Güneş !
Hayır. Lütfen o bunu yaşamasın. Lütfen onu bırak beni al. Durmadı . Gitti. Karanlık ellerini uzattı saf temiz kalbe. Gitmeden döndü ve dedi ki;
- Çok karanlıksın . Çok bilinmeyen var sende . Medussa sır sevmess.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLANTiS'İN KIZI
FantasyYa ruh eşiniz sizden başka bir yüzyılda doğmuşsa? Kader sizi nasıl bir araya getirirdi? Aşk onların kaderinden çok daha fazlası. ••• - Söyle artık kimsin sen? Yüzünü yüzüme yaklaştırırken sıcak soluğ...