22. Bölüm: Ares & Mars

1.7K 133 11
                                    

Büyük Savaş 2. Gün Ares'in Anlatımından :

Her şey öyle saçma başlamıştı ki. Bu savaşı, öfke kontrolünü yapamayan bir delinin peşinde sürüklenen satılmış ruhlara karşı verdik . Adına kral dediler diye milyonlar onun için ölmeyi hakketti mi?

Adına kral dediler diye adaletsiz bir dünya düzeni kurmasına izin mi vermeliydik.

  Bu gün son günüm olduğuna inandım. Mutsuz etmedi. Ne için yaşadığım değil ne  için öldüğüm önemliydi.

Venüs Günümüz :

Merak etme her şeyi birlikte çözeceğiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merak etme her şeyi birlikte çözeceğiz . Bizim Mars'la biraz konuşmamız gerekiyor Venüs. Bize müsade edebilir misin?

- Size işbirliği yaptıracak kadar önemli ne olabilir ki?

İkiside bir ağızdan haykırdı
- Sen!

- Bende neler döndüğünü öğrenmek istiyorum . Bunu bana borçlusunuz . Neyle neden savaştığımı bilmeliyim.

- Haklı .

Dedi Mars . Ares ise hiç bir şey anlatmamakta ısrarcı görünüyordu.

- Lütfen Ares. Bu her neyse kaldırabilirim.

- Bazen bilmek daha büyük tehlikeler yaratır. Sakince oturup burada bizi bekle.

- Öyle ya da böyle elbet uyuyacağım ve Medusa bana saldıracak. Nedenini bilmediğim bir savaşı vermek bana çok adil gelmiyor.

- Hayat adil değildir Venüs .Bunu asla aklından çıkarma.

Yanıma oturup beni sakinleştirerek alnıma bir öpücük kondurdu. Marsla birlikte nereye gittiklerini bilmeden uzaklaşmalarını izledim. 
Oturup beklemek hiç bana göre değildi. Hızla evime ışınlandım. Üzerime bir şeyler geçirip Medusa hakkında ne kadar araştırma varsa okumaya karar verdim. 

    Kütüphane de saatlerce okudum. Havanın kararmasına ve herkesin gitmesine aldırmadan okudum. Su büyüsüyle mühürlenerek  kilit altına alınan Medusa , sular yükseldiğinde empati yeteneği nedeniyle Güneş'in zihnine kolayca girebilmiş olmalı.  Orada bulduğu şeyler arasında ben de varım. Ares' le olan muhtemel savaş geçmişi beni iyi bir hedef altına getirmiş olmalı.

Bu gerçek derin bir nefes alıp yutkunmama sebep oldu. Şimdi ise ondan nasıl kurtulacağımı bulmam gerekiyordu. Bunun için onun zaaflarını öğrenmem gerekiyordu. Kütüphanede kimse kalmamıştı.

- Hadi bakalım Medusa taş eden gözlerin ardında neler saklıyor ?

Diye mırıldandım. Çok güzel bir kadının ölümlü bir canavara dönüşme hikayesi beni fazlasıyla hüzünlendirdi. Medusanın hayatını okurken  bir detay dikkatimi çekti onu öldüren kişi .

ATLANTiS'İN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin