Çın.
Çın.
Çın.
Çın.
Çın.
Çın.
Çın. Çın. Çın. Çın. Çın.Gözlerimi hafifçe aralayıp rahatsız edici sesi tanımlamaya çalıştım.
Çın. Çın. Çın.
Yatakta diğer tarafa dönüp elimle sesin geldiği yeri yoklarken kaşlarımı çattım. Etraf hâlâ karanlıktı, alarmım olamazdı ve uyuyalı beş dakika falan olmuş gibiydi. Bu telefon neden ötüp duruyordu öyleyse?
Telefonun ekranını parmak uçlarımda hissettiğimde, eklemlerimi hareket ettirerek yastığın altından çektim ve ortadaki tuşa dokundum. Işık gözlerimi alırken hemen parlaklığı kısıp ekrandaki wp bildirimlerine yüzümü buruşturarak baktım.
Çın. Çın. Çın.
Parmak izimi okutup ışığa alışmış gözlerimi biraz açarak sohbet ekranını açtım. Tanımadığım bir numaraydı. Profilde fotoğrafı kanayan güldü. Yüzümü buruşturdum, bu neydi böyle?
0538: Yo yo bro naber 😁
0538: Tanıdın mı beni 😁
0538: Hemen kendimi tanıtayım,
0538: Selam canım, ben amcanım.
0538: Hıjahahahhahajsn
0538: Senin ağzını yüzünü dağıtırım,
0538: Ne diyorsun lan sen,
0538: Dediğini duyar gibiyim 😁
0538: Uyuyor musun lan?
0538: Uyaaaaağğğğnnnn
0538: Lan Heyheyli,
0538: Uyan lan
0538: Senin yüzünden konser günü şiş bir yanakla gezeceğim.
0538: Bir de karardı inanabiliyor musun?
0538: Ben hayranlarıma ne diyeceğim şimdi?
0538: Bana cevap ver!
0538: Ben burada acı çekerken uyuyor olamazsın. Uyan lan, beraber acı çekeceğiz.
0538: Kızım kalk ya ne uyudun amq
0538: Uyaaaaaaağğğğğnnnnnn her şeyden haberim var
0538: Çok güzel bir rap
0538: Tabi sen bunu biliyorsun, çünkü ben yarın bunu söyleyeceğim hahahajsnbsja yani teknik olarak bugün
0538: Aha çevrimiçi
0538: Selam kanka naberEkrana şaşkınlıkla bakıyordum. Bir süre baktım, sonra tekrar baktım. Yatağımda doğrulup sırtımı arkamdaki duvara yaslarken gözlerimi ovaladım. Tekrar baktım mesajlara.
0538: Bizim kitabımız da görüp de cevap vermemek yazar mı lan!
0538: Yazmaz, çünkü neden yazsınGözlerimi bir kez daha ovalarken numaranın üzerine dokundum. Profildeki kanayan güle bakmadan direkt kişiyi kaydet kısmına girip dünyanın en gerizekalı insanını rehberime aldığım için üzülerek kaydettim.
Hilal: Deli mi sikti lan gece gece
Hilal: Bir uykum vardı içine sıçtın
Hilal: Defol git engellerim seni
Dağ Ayısı: Hem dünyanın en güzel elmacık kemiğine yumruk atıyorsun, hem de onu şişirip morartıyorsun, hem de ilgilenmiyorsun. Kalbimi kırıyorsun.
Dağ Ayısı: Oha lan şiir oldu amq hsksksnsn
Hilal: SİKTİR GİT AMINA KODUĞUMUN AYISI
Dağ Ayısı: Ayıp olmuyor mu kardeş
Dağ Ayısı: Ayı filanGözlerime inanamayarak ekrana bakakaldım. Ya gerçekten belgeli maldı ya da efsane rol yapıyordu. Amına koyayım bir insan nasıl böyle olabilirdi ki? Bana deli diyorlardı ama bu delinin önde gideniydi.
Parmağımı engellemek için kaldırdığım sırada yazdı.
Dağ Ayısı: Tamam tamam, engelleme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAK Asker
General Fiction"Komutanım."dedi Üsteğmen alçak perdedeki bir sesle. İstemiyorum, dememişti ama bu seslenişi bu anlama geliyordu. Elini kaldırdı Komutan. İtiraz etmesine izin vermedi. Kaşlarımı kaldırdım. İtiraz edemiyor muyduk yani, bir şeyi istemiyorsak? Buranın...