Evrim
Cumartesi
15:30"Heyy,"dedim gülümseyerek.
Çağıl da el sallayarak yanıma yürümeye başladı. "Hoş geldin, Evrimgeçirdim."
Dudak büzerek sırıtmamak için kendimi tuttum. "Bence çok yaratıcı, senin kadar @çağılbenya."
Çağıl üstüne kahverengi montunu giydi. "Teşekkürler beyefendi. Beğenmeniz ne ala."
"Maçın sonunda gelmiş oldum, özür dilerim,"dedim mahçup bir sesle.
Evren konusunu ne yapacağım diye düşünmekten dolayı böyle oyalayıcı bir yönteme başvurmuştum.
Jale gitmemi söylemişti. Ufak bir yalan için kızamazdı. Jale böyle düşünüyordu. Kalbini dinle, demişti Gülin.
Fatma ise aç olduğunu söylemiş ve gruptan çıkmıştı.
Yemek yemek istiyormuş.
Kenan adlı kumral çocuk Çağıl'ın omzuna vurdu. "Ne kaynatıyorsun lan?"
"Tanıştırayım, bu Boş Boğaz,"dedi Çağıl gülerek. Kenan onun ensesine vurunca o da ittirerek karşılık verdi.
"Ve... Vulcanus. Evrim." Beni gösterdi.
"Vulcanus nedir?"dedim Kenan ile el sıkışıp. Resmi olarak tanışamamıştık ama iyi birisi olduğunu, enerjisini hissediyordum.
Çağıl "Lakaplar benimsenir, sorulmaz,"dedi piercingiyle oynayıp.
Yutkundum. Yine. "Merak etmiştim..."diye mırıldandım. Daha çok kendi kendime mırıldandım çünkü kimse duymamıştı.
Dudakları yukarı kıvrıldı. "Aç mıyız?"
"Bunu soruyor musun piç?"
Çağıl parmak gösterdi. "Mayonezini kaybettin, Gökyüzü."
"Gökyüzü ağlıyor,"deyip şişeden su sıçrattı sarışın çocuk.
Şirin gözüküyordu, sarı dağınık saçları, parlak mavi gözlerindeki enerji kıvılcımları...
Kenan ise ondan biraz daha iri ve daha sert bir duruşa sahipti ancak kötü birisine benzemiyordu.
"Bu espri miydi?"dedi Kenan masmavi gözleri olan çocuğa yüz buruşturup.
"Evet, düşük IQ'su olanlar anlayamaz."
Kenan köşedeki spor çantasını alıp "Süzme salaksın,"dedi.
"Nasıl süzdün canım benim?"
Çağıl onlara gülerek yüz buruşturmuş, çantasını almak için Kenan'a uzanmıştı.
Hey çocuk, yeter. Kalbimi tekletiyorsun.
"Beyin hücrelerinden özür dileriz,"deyip sırıttı.
"Bir daha dile,"diye dalga geçtiğimde tekrar piercingi ile oynadı.
Bakışlarımı kaçırdım. Bugünü bitirebilecek miydim?
"Maç nasıldı?"diye sordum.
"Aldık,"dedi yumruğunu havaya kaldırıp.
"Çağıl bir çakıyor görmen lazım."
Demek çakıyor.
"İnletiyor resmen."
İnletiyor.
"Abi kusura bak ama tenisi nasıl seks gibi anlatıyorsun?"dedi Gökyüzü.
Kenan duraksadı. "Sen fesatsan benim suçum ne ibne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vulcanus [bxb]
Short StoryLunaparkta sürekli çıkışı kaybeden bir çocukla ve onu her seferinde çıkışa götürmeyi görev bilmiş diğer bir çocuğun hikayesi. -Text-