0.2

4.4K 225 76
                                    

Steve Aoki& Luis Tomlinson- Just Hold On

Turuncu mu?

Bildiğimiz renk olan turuncu?

O ne be?!

Kaşlarımı daha çok çatarak iyice ekrana odaklandım. Kimdi lan bu? Pp sine bakmayı akıl ettiğimde pek bir şey değişmedi çünkü değişik bir fotoğraf vardı.

 Kimdi lan bu? Pp sine bakmayı akıl ettiğimde pek bir şey değişmedi çünkü değişik bir fotoğraf vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tövbe estağfurullah," diyerek WhatSapp'tan çıktım ve telefonumu zar zor tekrar çantama koydum. Şu an gerçekten hiç kafa yoramayacaktım böyle şeylere. Düşünmem gereken bir Edis konseri vardı çünkü.

Uzun, yorucu ve nefessizlikle sınandığımız bir minübüs yolculuğunun ardından konserin olacağı sahile varmıştık. Şeyda'yla yan yana yürüken "Of ya!" diye homurdandı. "Hayalini kurduğum konsere okul üniformasıyla gidiyorum!"

"Sanki başka bir şey giysen Edis sana evlenme teklifi edecek." diye dalga geçtiğimde yandan kötü kötü baktı bana.

Daha sonra alayla sırıttı. "Ne biliyorsun sen Hüseyin Amca?"

Bu sefer ben ona kötü kötü bakıp omzuna omzumla vurdum. "Sus kokoş Kezban!" İkimiz de bunun üzerine gülerek adımlarımızı hızlandırdık.

Şeyda bana göre daha düşkündü giyime ve güzelliğe. Fotojenik bir insandı ve kesinlikle benden daha güzeldi bence. Ben... Beni hiç işin içine karıştırmayalım. Çocukluğumdan beri aşırı hiperaktif biriydim. Annem bu yüzden beni erkeklerin arasına kickboksa bile vermişti bilmem kaç yaşındayken. Şimdi büyümüştüm ama huylu huyundan vazgeçmezdi en nihayetinde. Çılgınlığın beden bulmuş hali gibiydim. Şeyda'yı da kendime uyduruyordum.

Konser alanına geldiğimizde Şeyda ile heyecanla biletlerimizi vererek içeri girdik. Konserin başlamasına az kalmıştı ve gerçekten çok kalabalıktı. Arkadan başlayarak Şeyda'yla önlere doğru ilerlemeye çalıştık ama ne yazık ki pek mümkün olmadı. En son bir grup kızın yanında durduk ve sırtımızda çantalarla beklemeye başladık.

"Şuna bak," dedi Şeyda kulağıma doğru fısıldayarak. "Bir de bana diyorsun, amele gibiyiz şu an."

Yanımızdaki kızları işaret edince o tarafa doğru baktım. Dört, beş tane kız vardı ve hepsi kot şort, mini büstiyerlerle gelmişlerdi.

"Boşver kanka," dedim aynı onun gibi fısıldayarak. "Günaha giriyor onlar, imanlıyız biz."

Baygın baygın bana baktı Şeyda. "Şuan konserdeyiz benim akıllı(!) kankam."

GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin