#Imagine Dragons- Believer
Ertesi gün okula gittiğimde her zamankinden o kadar heyecanlı ve neşeliydim ki, bu kendimi yabancılamama neden olmuştu. Şu Mavi Beyle olan saklambacımız beni heyecanlandırıyordu.
Hey, ben Elvan Karaca'yım.
Okulda mutlu olmak benim neyime?
Allah'tan bugün o lanet matematik dersi yoktu bu yüzden bastıbacak Suna'yı görmek zorunda kalmamıştık. Ama bu ders programını hazırlayan amipler Coğrafya'yı ilk iki derse koymak gibi aptallık yapmıştı. Sonuç olarak Şeyda ile ben arka sırada bilmem kaçıncı rüyamızı görüyorduk.
Coğrafya dersini dinleyen var mıydı?
Hayır yani, harita ezberlemekten anamız ağlıyorken bu dersi sevemezdim.
Kafam sırada ağzım açık bir şekilde uyuyordum ki sıraya sert bir şeyle vurulmasıyla "Ananın!" diyerek doğruldum fakat karşımda cetvelli Semih'i görünce sırıtmak zorunda kaldım.
Bı ıdımın bizimle dirdi niydi?
Semih Hoca elindeki cetveli sallayarak "Kaldır bakayım arkadaşını," deyince içten içe göz devirip yanımda hafiften horlayarak uyuyan Şeyda'ya döndüm.
"Şeyda," diyerek dürttüm onu. "Kalk lan."
Uyku dolu mırıltılar çıkarıp başını diğer tarafa çevirince Semih Hocaya dönüp "Hocam bir saniye," dedim ardından Şeyda'nın kulağına eğilerek sadece onun duyabileceği şekilde fısıldadım.
"Ayaz sınıfta Şeyda."
Şeyda anında "Ne?" diyerek sıçrayınca direk ayağına basıp gözlerimle Semih Hocayı işaret ettim.
Durumu anlayan Şeyda bandan yandan kötü bir bakış atıp ardından tıpkı benim gibi cetvelli Semih'e dönüp sırıttı.
"Sizin adınız ne bakayım?"
E adamın bir senedir adımızı öğrenememesi gayet normaldi. Çünkü hiçbir dersinde uyanık değildik.
"Ben Elvan Karaca hocam," dedim elimi havaya kaldırarak. "Hani şu cetvelinizin üzerine Kerimcan Durmaz yazan."
Şeyda uyarı dolu bir şekilde boğazını temizleyince kendime geldim. Ulan uyku kafa yapmıştı!
Semih Hoca yüzüme şok içinde bakarken "Tabiki de şaka yaptım," dedim anında toparlayarak ve elimi aşağı indirdim. "Ne Elvan'ı Ceylan ben."
Götümü kurtaracağım diye uydurduğum isme bak ya. Öğk!
Tabi yalanımın hemen ardından sınıfa dönüp gözlerimi kıstım. İspitleyenin başına Dappe olurdum, iyi biliyorlardı. Bu yüzden kimse çıt çıkarmadı.
Şeyda burnundan tuhaf bir ses çıkararak gülüşünü durdurmaya çalışırken aşağıdan bir kez daha ayağına bastım.
Semih Hoca şüpheci tavırlarla beni süzüp Şeyda'ya baktı. Adama bak ya, sanki oğluna kız beğeniyor.
"Senin adın ne?"
"Şeyda Hocam."
"İkiniz niye sürekli benim derslerimde uyuyorsunuz?"
Mal bu adam.
"Hocam Coğrafya pek bizlik değil." dediğimde ön sıralardan Aysel'in sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
Short StoryElvan: Seni bulacağım Mavi. Elvan: İşte o zaman tüm bu artistliklerinin hesabını vereceksin Mavi: Sanırım Pembe öfkelenmiş Mavi: Ha bu arada bağcığın açılmış Mavi: Dikkat et de düşme Gözlerimi irileştirerek ayaklarıma baktığımda sol bağcığımın açıld...