0.4

3.4K 188 33
                                    

Multi-medya: Takmayın siz beni dkclwkdkw

Litte Mix- DNA

Gözlerim gördüğüm fotoğrafla irileşmişken nefesimi tuttum bir kaç saniye.

"OHA!"

Attığım küçük çığlıkla birlikte "Bağırma Elvan!" diye seslendi annem. Yüzümü buruşturdum. Bana bağırma derken kendinin borazan gibi çığırdığının farkında değil miydi bu kadın?

Tekrar fotoğrafa baktığımda dudaklarımı ısırdım. Şu kaslara bak anasını satayım.

Mavi: Biliyorum bana aşık oldun😎

Gözlerimi devirip cevap yazdım.

Elvan: Fotoğrafın fake olmadığı ne malum?

Sonuçta İnstagramda bir sürü tumblr boy vardı kimliği belirsiz. Onlardan birinin fotosunu atmak zor olmasa gerekti.

Mavi: Yohamınaa

Mavi: Ulan fotoğraf at dedin attık işte

Mavi bey sinirlenmiş miydi?

Elvan: 1, iddiam da son derece haklıyım, olanak bir durum.

Elvan: 2, bu senin fotoğrafın bile olsa yüzünü görmedim, belki tipin kayık?

Elvan: 3, fotoğraf atma fikrini sunan sendin.

İşte böyle kızım! Elvan Karaca'yı kimse kolay kolay alt edemezdi.

Mavi: Öyle kasları olan birinin tipi kayık olabilir mi sence?

Fotoğrafa bakarken karın ağrım varmış gibi kıvrandım. Ulan çocuk haklı! Şuraya bak! Sanarsın playboy. Ama ne olursa olsun ben imanlı bir kızdım ve böyle şeylere kanmayacaktım.

Elvan: Bir daha bana çıplak fotoğrafını atarsan seni şikayet ederim sapık var diye.

Mavi: Nereye şikayet edeceksin?

Kafamı kaşıyıp düşündüm. Hadi bunada cevap ver bakalım!

Mavi: Hem çıplak fotoğraf öyle olmuyor, merak ediyorsan başka atayım.

Gözlerimi irileştirdim. Yok vallaha sapık bu çocuk!

Elvan: Ulan sapık! Uzak dur benden, numaramı da sil ve uzaklaş profilimden.

Mavi: Hişşt şaka yaptım lan!

Mavi: Sapık falan değilim, sadece sinirlenince aşırı tatlı oluyorsun.

Mavi: Şansımı deneyeyim dedim.

Elvan: Tanıyor musun beni?

Mavi: Sırf yağmurda ıslanmak için, bilerek annenin verdiği şemsiyeleri kırdığını bilecek kadar.

Bu sefer cidden korkmaya başlamıştım. Ulan benim en büyük sırrımdı bu! Şeyda bile bilmiyordu. Şimdi daha adını bile bilmediğim birinden bunları duymak çok... garip hissetirmişti.

Elvan: Ajan olmadığına emin misin?

Mavi: Jkdkekfoe hayır değilim.

Mavi: Sadece çok iyi bir gözlemciyim.

Elvan: Madem öyle, niye beni gözlemliyorsun?

Mavi: Çünkü iyisin.

Mavi: Baya hem de

Sıkıntıyla soludum. Ne cevap vereceğimi bilmiyordum, ayrıca böyle tanımadığım biriyle konuşmakta çok güvensiz hissettiriyordu.

Elvan: Ben seni tanıyor muyum peki?

Mavi: Tanımıyorsun.

Elvan: Hiç mi?

Mavi: Hiç.

Bir süre ikimiz de yazmadık. En son durdum ve yapmam gerekene karar verdim.

Elvan: O halde tanımadığım biriyle daha fazla konuşamam. Direk engel basıyorum ben. Bb

Mavi: Ama bu çok klişe oldu.

Elvan: Sanırım biraz öyle oldu.

Mavi: Tamam işte, klişe bir anonim hikayesi olmasın bu. Ben seni tanıyorum zaten. Sende beni tanıyormuş gibi yap, olsun bitsin.

Karasız bir halde telefon ekranına baktım. Olur muydu ki? Ama ne konuşacaktım ki tanımadığım bir çocukla?

Elvan: Ama bu haksızlık. Ben senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Sen eğleneceksin, ben sıkılcam ve belki meraktan ölcem

Elvan: Olmaz.

Mavi: Tamam bir kaç bilgi vereyim o halde.

Mavi: Ben Mavi. Adımı gözlerimden aldım. Gökyüzüne tutkun renk paletine aşığım ve bir gün onunla bir olup gökkuşağını oluşturacağız.

Aman ne ka güzel ne ka güzel. Zaten ben de çok(!) anlarım ya böyle şifreli konuşmalardan.

Ama yine de merak ettiğim bir şey vardı.

Elvan: Renk paleti kim?

Mavi: Sen.

Mavi: Sen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌈

Gözüm kara,
Kalmadı yara,
Oldum rengarengarek söcmslkck Eğleniyorum ulenn.

GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin