4.3

2.6K 165 47
                                    

#Lp- Lost On You

Pekâlâ.

Muğla da arkadaş edinmelere doyamamıştık.

Karşımızda üç tane üstsüz oğlan, iki tane de kot şortlu kız vardı. Şeyda'nın Murat'a verdiği olumlu cevaptan sonra (Murat, Ceyda'nın kafasına top atan ve bizi voleybol oynamaya davet eden çocuktu) hep birlikte kumsaldaki filenin önüne gelmiştik.

Murat sarışın ve diğer oğlanlara göre daha kısaydı ama gayet hoş bir havası vardı. Diğer oğlanın adı Semih'ti ve esmerdi. Yavşamak gibi olmasın ama fena yağuşuklu. Son olarak da Burak vardı, biraz kiloluydu ama tipi kötü değildi.

Kızlardan sarı saçlı olanının adı Eda, diğer uzun boylu olan kızın adı ise Yeliz'di.

Herkes tek tek tanışmıştı ve şimdi küçük bir daire kurmuş takım oluşturuyorduk. Her grupta altı kişi olacaktı, bu yüzden ilk önce iki kaptan seçmeye karar vermiştik.

"Taş, kağıt, makas yapalım." dediğimde herkes bana katılıp yumruk yaptığı elini öne uzattı.

Tam on iki kişiydik bu yüzden son bir kişi kalan kadar devam ettik. Ve... sona kalan Şeyda oldu.

Bu yüzden diğer kaptanı da o seçecekti.

Şeyda sırıtarak ellerini hafifçe birbirine vurdu ardından "O zaman," diye mırıldanarak herkese tek tek baktı. Gözlerini kıstığında ise bakışları Ayaz'ın üzerinde durmuştu.

"Karar verdim. Diğer kaptan Ayaz olsun."

Ah, hadi ama.

Ayaz da gözlerini kıstığında, kolunun altında topu tutan Murat "Güzel, seçmeye başlayın hadi." diyerek önce Şeyda'ya sonra Ayaz'a baktı.

İlk Şeyda başladı.

Bana dönüp göz kırptı. "Gel Elvan yanıma."

Gülerek gözlerimi devirdim ve çıplak ayaklarla yanına gidip koluna hafifçe dirsek attım.

Ardından Ayaz konuştu. "Yusuf, gel birader."

Yusuf'un bir anda omuzları dikleşti ve bana birkaç kaçamak bakış atıp "Ayaz beni sal," dedi beklenmedik bir şekilde. "Başkasını al." Sonra Şeyda'ya döndü. "Sen de beni seç cadı."

Yusuf'un benimle aynı takımda olmak için girdiği hallere içten içe gülüp şeytani bakışlar attım. Şeyda işini biliyordu.

"Oğlum deli etme beni, gel yanıma!" Ayaz Yusuf'u kolundan tutup yanına çektiğinde Yusuf elinden kurtulmaya çalışarak hafifçe bağırdı.

"Ayaz sal beni diyorum ya!"

Ortamdaki herkes onların bu haline gülerken bir anda Eda "Dert etme bu kadar ya," diye dikkati üzerine çekti. "Ben de gelirim yanınıza olur biter."

Babağabaağabağ!

Bacım ne bu özgüven?

Yusuf'un tekrar bana baktığını hissettim ama benim kıstığım bakışlarım Eda denen kızın üzerindeydi. Onun ise Yusuf'un.

Bittin kızım sen!

Daha fazla konuşulmadı ve Şeyda takıma İrem'le Çağrı'yı alırken alırken Ayaz Ceyda ve Semih'i aldı.

Bu çakma süper kahraman sırf o yağuşukluyla aynı takımda olmayalım diye Semih'i almadıysa benim de adım Elvan değil.

Ardından Şeyda Murat ve Eda'yı takıma aldı. O kızı almasını ben istemiştim.

GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin