Multi-medya: Ne çok yaşıyorum bu durumu...#Shawn Mendes- Theres Nothing Holdin Me Back
PE KÂ LA!
Saf bir kız olmayarak ne demek istediğini elbette anlamıştım. Asıl soru; ne yapacaktım şimdi?
Elvan: Anlamadım?
Evet, Elvan Karaca olmanın altın kurallarına hoş geldiniz! Bir: Sonuna kadar inkar et!
Mavi: Anladığını biliyorum.
Tabii bu kural karşımdaki insanın zeka seviyesine göre etki ediyordu. Mesela Şeyda'ya çok güzel işliyordu, ya da anneme. Ama demek ki şu an karşım da zeki bir çocuk vardı.
Mavi: Neyse, sonra konuşuruz bu konuları nasıl olsa.
Mavi: Şimdi söyle bakalım kabul ediyor musun teklifimi?
Gözlerim irileşti. Çıkma teklifi etti de acaba şoka girip unuttum mu? Geri dönüp mesajları okudum ama yoo, yok öle bişi.
İç ses: Ben bile utanıyorum senin iç sesin olmaktan! Şu mitoloji filmlerin den fırlama yarı tanrı çocuk ne yapsın seni?!
Kendi kendime gözlerimi devirdiğim sırada yeniden yazdı.
Mavi: Hey! Yanlış anlamadın umarım kckkeodoeo Hani şu yazışma teklifinden bahsediyorum.
Haaa... Şu konu. Vallaha ne yalan söyleyeyim içimden kabul etmek geçiyordu. Malum(!) bir ay dışarı çıkamayacaktım, eğlence olurdu bana. Hem çok sıkarsa canımı basardım engeli olur biterdi.
Allahım yine çok zekiyim! Seni seviyorum kendim.
Elvan: Konuşalım madem.
Elvan: Ha! Yavşırmak yok ona göre.
Mavi: Kskckeod peki.
Elvan: skckoedo taam.
Mavi: 😯
Mavi: Random attı.
Elvan: 😯
Elvan: Vay canına.
Elvan: Ulan niye beyin ameliyatı yapmışım gibi tepki veriyorsun?
Mavi: Hayır hayır ondan değil
Mavi: Randomu sadece samimi olduğun kişilere attığını biliyorum. O yüzden şaşırdım.
Kaşlarımı çattım. Lan hakketen öyleydi! Ben sadece samimi olduğum kişilere random atardım.
"Elvan buraya gel! Sofra kurulacak."
Sanırım annemin beni çağırdığına ilk defa bu kadar sevinmiştim. Sonuçta verecek bir cevap bulamasaydım fena koyardı bu bana.
Elvan: Annem çağrıyor. Gidiyorum ben.
Mavi: Kaçış?
Elvan: Sence ben kaçar mıyım?
Mavi: Götün tutuşunca Usain Bolt'a meydan okursun.
Güldüm. Sanki az biraz haklıydı.
Elvan: Yav he he
Yazıp çıktım. Şu cümleyi kim bulduysa getirin alnından öpeceğim. En mütüşmel kaçış yolum kendisi... Ne dedim ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
Short StoryElvan: Seni bulacağım Mavi. Elvan: İşte o zaman tüm bu artistliklerinin hesabını vereceksin Mavi: Sanırım Pembe öfkelenmiş Mavi: Ha bu arada bağcığın açılmış Mavi: Dikkat et de düşme Gözlerimi irileştirerek ayaklarıma baktığımda sol bağcığımın açıld...