Chapter 52, 14 juli '15

36 1 0
                                    

Chantelle P.O.V

Ik word wakker in een bekend bed. Na al die maanden had ik niet gedacht dat ik hier ooit nog zou komen, maar hier ben ik dan. Na alles wat er gebeurd is en ik kan hem nog steeds niet weerstaan. Merlijn opent zijn ogen en kijkt me glimlachend aan. "Hey schoonheid", zegt hij. Ineens krijg ik een vlaag van schuld over me heen. Ik heb het weer gedaan. Ik ben weer vermist. Ik weet dat Angel me heeft gebeld, maar ik voelde gewoon geen noodzaak om haar terug te bellen. Ik had het te druk met mijn favoriete hobby. Als ik niet zo lang droog had gestaan was ik nooit achter Merlijn aangerend. De herinnering van zijn handen over mijn lichaam geeft me kippenvel en ik voel me ineens heel vies. "Ik ga even snel douchen", zeg ik en gooi de deken van me af. Ik ren gauw de badkamer in zodat hij niet nog meer van mijn naakte lichaam te zien krijgt. Hij heeft het al te veel gezien het afgelopen weekend.

In de douche zet ik het water lekker warm en ik voel alle stress van me af spoelen. Nu ik weer gewoon met mijn hoofd denk realiseer ik me hoe dom ik ben geweest. Angel en Kathy moeten zo bezorgd zijn en... oh my god, Max! Ik heb helemaal niet meer aan hem gedacht. Maar nu bedenk ik me ineens dat hij me ook gebeld heeft. Shit! Ik ben een vreselijke vriendin. Ik was mijn haar en lichaam snel en stap onder de douche vandaan. Merlijn heeft blijkbaar gehoord dat ik de kraan heb uit gezet en hij staat naakt in de deuropening. Hij bekijkt mijn natte lichaam van top tot teen en weer terug. "Ik heb je nooit genoeg gewaardeerd toen we samen waren", zegt hij en doet een stap naar voren. "Maar nu wel". Hij pakt me bij mijn heupen vast en begint mijn nek te zoenen. Een zacht stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik naar huis zou moeten gaan en iedereen laten weten dat het goed met me gaat. Maar mijn lichaam neemt mijn gedachtes over. Het zicht van Merlijns groeiende erectie duwt het zachte stemmetje ook weg. "Okay, nog een keer maar dan moet ik echt naar huis", zeg ik en hij tilt me op en zet me op de wasbak. Net als die ene nacht 4 jaar geleden. Hij pakt met zijn rechter hand mijn borst beet en met de andere knijpt hij in mijn kont. We kussen elkaar wild, hongerig, alsof we in geen weken gegeten hebben. Zijn hand verplaatst van mijn kont naar mijn clitoris en hij begint het te stimuleren. Niet veel later duwt hij zijn lul naar binnen en begint hard en snel in mij te beuken, zoals ik het leuk vind. Ik zet mijn vingers en nagels vast in zijn rug en ik ben vrij zeker dat het afdrukken achter gaat laten. Na een tijdje gaat Marlijn wat langzamer wat betekend dat hij klaarkomt. Hij gaat uit mij en zet me weer neer op de grond. Hij heeft me een langzame, zachte kus en loopt weer terug de slaapkamer in. Net als die nacht 4 jaar geleden.

Angel P.O.V

"Chantelle oh mijn god! Je bent okay!" roep ik wanneer ik Chantelle voor de deur zie staan. Ik sla mijn armen om haar schouders heen. Chantelle knuffelt mij terug en geeft me zachte rugklopjes. "Ja, het gaat goed met me. En sorry dat ik ineens helemaal van de aardbodem was verdwenen". Ik knik. "Kom binnen, Max en Nico zijn ook hier en we willen graag even met je praten over iets". Chantelle knikt en volgt me de woonkamer in waar Max en Nico naast elkaar thee zitten te drinken. Chantelle gaat op de een persoons bank zitten en ik ga naast Nico op de bank zitten. "Als eerst willen we weten waar je de afgelopen drie dagen hebt gezeten? We waren echt heel erg bezorgd". "Dat weet ik. Ik heb jullie gemiste oproepen gezien", antwoord Chantelle rustig. "Waarom heb je ons dan niet terug gebeld?" vraagt Max nu. "En WAAR was je?" vraag ik indringend. Er lijkt iets te knappen bij Chantelle want ze snapt. "Ik had het druk met neuken met Marlijn okay! Daar heb je het! Ik ben een zwakkeling dat ik wederom terug ben gegaan naar hem". De tranen staan nu in Chantelle's ogen. Max staat instinctief op en gaat op de armleuning van haar stoel zitten. Hij slaat een arm om haar schouders heen. "Shhh, je bent niet zwak. Rustig maar", sust hij haar. Na een tijdje kalmeert Chantelle en begint ze te vertellen wat ze heeft gedaan de afgelopen dagen. "Wij zaten in de auto en ik zag Marlijn langs lopen. Ik zat al om me heen te kijken of hij misschien langs liep want ik woonde vroeger met hem in die wijk. Ik weet dat ik je dat nooit verteld heb, maar het leek niet echt relevant gezien ik toch hier kwam wonen", Chantelle ademt diep in en verteld verder. "Het zicht van hem daar zien lopen bracht zoveel herinneringen op dat ik mezelf niet kon helpen. Ik sprong de auto uit en rende achter hem aan. Zo wanhopig was ik om die herinneringen weer te bezoeken. Ik kom mezelf niet tegen houden en ik bleef rennen. En ik ren nooit!" We grinniken even. "Ik haalde hem in en ik zei dat ik gewoon even met hem wou praten. Maar even veranderde in tot midden in de nacht. En dat leidde tot middernacht hardcore seks. Ik stond al zo lang droog dat ik mezelf niet kon stoppen toen ik naast hem lag in dat oh zo bekende bed". We knikken begrijpend. "En ja, dat is basically wat ik de afgelopen drie dagen heb gedaan, gepraat en geneukt. Het spijt me echt dat ik jullie zo bezorgd heb gemaakt. Maar ja, je checkt natuurlijk niet echt je telefoon wanneer je druk bezig ben je ingewanden eruit te beuken", Chantelle lacht.

Meet The Vamps (Dutch) DISCONTINUEDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu