Chapter 58, 30 juli '15

47 1 0
                                    

Angel P.O.V

"Home sweet home!" zegt Kathy als we de hal van ons appartementencomplex inlopen. Dean heeft ons met onze spullen hier heen gereden in een busje met geblindeerde ramen. Dit is de laatste dag van de tour waar wij mee gaan. En om eerlijk te zijn wil ik niet naar huis. Ik ga Brad en de jongens te erg missen. En terug in New York zijn is toch zwaarder dan verwacht. Ik bedoel natuurlijk heb ik hier goede herinneringen, maar veel ervan zijn slecht. Dit is de stad waar mijn vader een auto-ongeluk had en omkwam. Dit is de stad waar mijn moeder een verslaving ontwikkelde na mijn vaders dood. En mij en Kathy toen verwaarloosde. Ik ben niks voor niks dit werk gaan doen. Ik kan veel reizen en dus vaak de stad uit. Maar dit is natuurlijk ook de stad waar ik met Nicolas en Demi ben opgegroeid. Waar mijn oma woont. Waar ik Chantelle heb leren kennen. Waar Kathy zich thuis voelt. En dat is waarom ik hier nooit weg zou gaan. Zolang Kathy hier is, ben ik hier.

"Welcome home!" roepen Channy, Nico en Max in koor. Ik sluit de deur achter me terwijl Kathy op Nico af vliegt. "Ik heb jullie zo gemist", zegt ze wanneer ze Channy ook omhelst. Ik loop naar Nico en geef hem een lange knuffel. Zoals we altijd doen wanneer ik een tijd weg ben geweest. Daarna knuffel ik Channy en Max ook. "Ik ga even mijn spullen opruimen en wat kleding in de was doen hoor", zeg ik en loop naar mijn slaapkamer. Ik hoor Kathy vrolijk vertellen over hoe geweldig de tour was. En ik glimlach. "Hebben jullie gezien dat Angel en ik mee het podium op mochten eergisteren?!" vraagt ze enthousiast. "Ja, je dansje was echt prachtig, Kath", zegt Chantelle. Ik rits mijn koffer open en begin er spullen uit te halen. De jurk die ik eergisteren aan had leg ik netjes over mijn bed heen. Wat een geweldige avond was dat toch. Ik zucht dromerig. "Alles okay?" Ik schrik op uit mijn gedachten en draai me naar Nico op. Hij gaat op mijn bureaustoel zitten en kijkt me met een mix van bezorgd- en nieuwsgierigheid aan. "Ja hoor". "Je hebt geen last van je 'post travel depression' die je altijd krijgt wanneer je terugkomt?" Hij haalt zijn wenkbrauwen op, op zo'n manier van 'ik ken je beter dan je denkt'. Ik laat me naast de jurk op het bed vallen. "Okay, je hebt me door", zeg ik zuchtend. "Je weet dat je dat niet hoeft te verbergen van ons hé? En al helemaal niet van mij. Ik ben je beste vriend. Ik ben er altijd voor je". Ik glimlach. "Ja, je bent mijn beste vriend", zeg ik en sta op en loop naar hem toe. Ik sla mijn armen om Nico's nek heen en leg mijn gezicht tegen zijn schouder. "Dus, hoe is het nu tussen jou en Brad?" vraagt Nico wanneer we elkaar weer loslaten. "Alles is zo geweldig met hem. Hij is zo lief en zorgzaam. En Kathy vindt hem ook echt leuk. Dat vond ze nooit zo met Danny." Nico knikt. "En hebben jullie al... iets... gedaan?" Nico wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik schiet in de lach. "Nico!" "Ik moest het vragen. Channy is dying to know. En Max en ik eigenlijk ook wel". "Nou, nee we hebben nog niks gedaan. Maar dat ging ook niet echt. Ik deelde steeds hotelkamers met Kath, en Brad met Tris. En Brad had natuurlijk Tris wel naar James en Con kunnen sturen maar zoiets kan ik natuurlijk niet met Kathy doen. Maar ja, de sexual tension is er wel ja", vertel ik en ga verder met spullen uit mijn koffer halen. "En jij en Max? Hebben jullie al iets gedaan?" vraag ik dan grijnzend. Nico blijft stil. Ik kijk op van de koffer en zie Nico blozen. "Oh my god! You have! Vertel me alles, maar niet met te veel details alsjeblieft!"

Connor P.O.V

"Hold me closer, tiny dancer. Count the headlights on the highway. Lay me down in sheets of linen. You had a busy day today". Brad spelt het refrein van Elton John's 'Tiny Dancer' op de piano in de concertzaal. "In een soppy bui?" vraag ik als ik met mijn basgitaar het podium op loop. "Nee, ik had het nummer gewoon in mijn hoofd". Ik knik. Tiny Dancer was een van Shelley's guilty pleasures. Ik hoop maar dat het goed met haar gaat...

"Hey, ik zat eraan te denken om 'Teenagers' van My Chemical Romance te spelen vanavond. Angel vindt het een erg leuk nummer en gezien dit de laatste show is van de tour die ze bijwoont..." Stelt Brad voor wanneer James en Tris ook op het podium staan. Ze knikken instemmend. "Ja is goed. We hebben het ook al eerder gespeeld, dus dat zou geen probleem moeten zijn", zegt Tris. "Je gaat haar wel missen hé?" vraagt James. Hij denkt duidelijk aan Alexsandra. Brad knikt. In de tussentijd zijn Shelley en ik nog steeds uit elkaar. Ik heb haar niet meer gesproken sinds ik boos haar huis uit was gestormd. Maar door de komst van Angel en Kathy lijkt niemand er meer echt aan te denken. Behalve Kathy dan. Die de afgelopen weken wat uit me heeft weten te krijgen. Maar ik kan een tien jarige toch niet vertellen over mijn ex de drugsdealer. Ze was ook verslaafd, Con. Ze was naar rehab gegaan voor jou, zegt een stemmetje in mijn hoofd. Misschien moet ik maar eens met haar gaan praten wanneer we terug zijn.

Meet The Vamps (Dutch) DISCONTINUEDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu