*Edited*
Angel P.O.V
In sms:
Demi😜: Hey Angel, zin in een film marathon bij mij thuis? Nicolas komt ook. (7.13pm)
Ik: Ja leuk, Kathy logeert vannacht bij een vriendin dus ik kan komen. (7.13pm)
Demi😜: Okay, kan je hier 8pm zijn, ik ga pizza bestellen, wat wil jij? (7.14pm)
Ik: Ik wil een pizza met mozzarella en olijfjes. Ik ben er waarschijnlijk iets na achten, Kathy is iets vergeten en dat breng ik even langs onderweg naar jou. (7.16pm)
Demi😜: Is goed xx Tot straks, doe de groeten aan Kathy. (7.17pm)
Ik: Doe ik en moet ik een film meenemen? (7.18pm)
Demi😜: Nee, Nico neemt er al een stuk of 4 mee. (7.19pm)
Ik: Okay, tot straks. (7.20pm)
Ik sta op van de bank en loop naar mijn slaapkamer. Ik pak een kleine tas en doe mijn oplader er in. Ik loop naar Kathy's kamer en pak Kolonel Beer van haar bed en neem het mee naar beneden. Een kwartier later sta ik voor de deur van Staceys - Kathy's vriendin - huis. Ik bel aan en Kathy en Stacey openen meteen de deur. "Heb je Kolonel Beer bij je?" vraagt Kathy. "Ja", ik overhandig haar de beer. "Demi doet je de groeten", zeg ik. "Groeten terug", zegt Kathy. Ze knuffelt me en sluit de deur. Ik stap in mijn auto en rij de straat uit. Demi woont hier twintig minuten vandaan.
Ik klop op de deur van Demi's appartement. De deur vliegt open en Demi slaat haar armen om me heen. "Angel! Ik heb je al weken niet gezien!", roept ze uit als ze me los laat. "Zijn de Engelse net zo sexy als ik altijd al heb gedacht?" vraagt ze. "Oordeel zelf maar", ik zoek de foto, die ik gemaakt heb van The Vamps na het interview, op mijn mobiel en laat Demi de foto zien. "Holy shit! Zij zijn echt lekker! Vooral die donkerblonde met dat strakke shirt, hij heeft vast en zeker een sixpack!" zegt Demi nog net niet kwijlend. "Dat is James, hij heeft een vriendin", zeg ik om haar uit haar droom te helpen. "Ik heb haar ontmoet, ze is een typisch lief, beleefd Engels meisje en James is overduidelijk gek op haar". "Damn it!" zegt Demi. "Pas op je woorden, jonge dame", zegt Nicolas die achter Demi in de deuropening komt staan. "Jonge dame? Ik ben ouder dan jij!" zegt Demi lachend. "Ook echt maar vier maanden ofso", zeg ik lachend. "Komen jullie nog binnen of waren jullie van plan om de pizza koerier op te wachten?" zegt Nicolas grappend. Demi en ik lopen achter Nicolas aan naar binnen. Ik plof op de bank neer naast Nico. "Welke films heb je meegenomen, Nico?" vraag ik. Demi roept van uit de keuken, "Wat willen jullie drinken?" "Cola voor mij", zeg ik. "Voor mij ook", zegt Nicolas. "Welke films heb je nou mee?" vraag ik opnieuw. "Ik heb 'Fright Night', 'Adult World' en 'Divergent' mee. En Demi heeft me overgehaald om ook 'Sleepover' mee te nemen uit mijn zusje's kamer", antwoordt hij. Demi loopt de kamer in met een dienblad in haar handen. Er staat een schaal popcorn op en drie glazen cola. "Welke film gaan we als eerst kijken?" vraagt Demi. "Ik heb een voorkeur voor 'Fright Night'". "Okay, dan kijken we die eerst", stemmen Nicolas en ik in. Nicolas geeft de dvd aan Demi, zij doet de disk in de dvd-speler. Demi komt tussen Nicolas en mij in zitten en ze zet de schaal popcorn op haar schoot. De film begint te spelen.
James P.O.V
Ik open mijn ogen en kijk recht in de ogen van Alexsandra. Alexsandra en ik delen een hotel kamer. Connor en Shelley, Brad en Tris, Drew en Levi, Nate en Austin zitten delen ook een hotelkamer. "Ik lag te kijken hoe je sliep", geeft Alexsandra eerlijk toe. "Je zag er zo lief en vredig uit". Ik geef haar een kus op haar wang. Ik draai me om en kijk op de wekker. 9:23am. "Shit!" roep ik uit en spring het bed uit. "Wat is er?" vraagt Alexsandra geschrokken. "We vertrekken over een half uur!" zeg ik en pak een handdoek van het hotel uit de kast. "Oh shit!" zegt Alexsandra. Ik schiet de badkamer in en ga snel douchen. Ik was m'n haar, droog me af en kleed me snel aan. Alexsandra had gisteravond voor dat ze ging slapen al gedoucht omdat ze wist dat ze er de volgende ochtend of geen tijd of geen zin in zou hebben. Als ik terug in de slaapkamer kom is Alexsandra al helemaal aangekleed en opgemaakt. "Zal ik je haar doen?" vraagt ze. Ik knik. "Dank je". Ik ga op mijn knieën op de grond zitten en probeer zonder al te veel te bewegen mijn spullen in mijn rugtas te doen terwijl Alexsandra mijn haar doet. Ze geeft me mijn potje gel aan als ze klaar is en die stop ik ook in mijn rugtas. Ik kijk weer naar de wekker. 9:37 AM. "Laten we maar vast naar de kamer van Shelley en Connor gaan", zegt Alexsandra alsof ze wist dat ik precies het zelfde wou zeggen.
JE LEEST
Meet The Vamps (Dutch) DISCONTINUED
FanfictionAngel Summers is 20 jaar en komt uit New York. Ze werkt voor het tijdschrift Popstar Magazine voor 2 jaar nu en interviewt allemaal beroemde artiesten zoals Rihanna, One Direction, 5 Seconds Of Summer ect. En aanstaande week vliegt ze naar London om...