"Sretno zlato!" Teta me poljubila u obraz. "Aaghh nemoj!" "Šta da te ne bi netko slučajno vidio ha?" Nasmiješila se "Pa da!" Rekla sam i izašla iz auta. Na brzinu sam se okrenula i mahnula joj te krenula. Kod vrata me čekala Jisoo. "Heej!" Pozdravile smo se. Dogovorile smo se da ćemo zajedno ući u školu da se ne izgubim već prvi dan.
"Oh, a ti si nova učenica?" Upitala me profesorica. Kimnula sam glavom. Nasmiješila se. "Hoćes li se predstavit razredu?" Hjaooo mrzim predstavljanje. Svi uvijek bulje u tebe sa svojim ogromnim očima i čekaju da kažeš nešt krivo pa da ti se sprdaju.
"Um, em ovaj, ja sam Y/N. Imam 18 godina i ove godine ću ići s vama u razred." Mislim da je to dovoljno sta trebaju znati o meni, ne? To jest sve su mogli već logički zaključit. Cijeli razred se lagano nasmiješio, a neki su čak i pljeskali. Slegnula sam ramenima i sjela pokraj Jisoo. Malo sam gledala uokolo i razmišljala kakvi su to ljudi sve oko mene.
Kod zida su sjedile neke dvije cure koje su bile ono, zgodne, fit, ofarbana kosa... te su sigurno neke popularne cure s kojima ne želim imat posla. Iza njih je sjedila neka cura koja ih je gledala kao da su one neke kraljice. To je vjerojatno njihov psić. Pokraj nje je sjedio, pa ajmo reći zgodan lik s naočalama. Štreber vjerojatno. Not interested. A ova dvojica koja su sjedila u zadnjoj klupi...e too je moožda već nešto. Obojica zgodna ko fuck. Iako jedan izgleda nekako štreberski plaho, bio je jako zgodan. Drugi je imao neki cheesy osmijeh na sebi cijelo vrijeme. Na trenutak smo lockali oči, ali sam se brzo okrenula na drugu stranu. Tamo su sjedila dvojica koji su vjerojatno bili oni tipovi koji nisu popularni i čudni su i živciraju sve. Ispred njih su sjedile dvije cure koje su se činile okej. I ispred njih su bile neke dvije cure. To je vjerojatno cijela grupica koja sumnjam da će htjeti prihvatiti još nekoga... A ispred mog stola su bila dvojica koji su valjda okej? Bit će ovo zanimljivo... bilo je tu još par učenika koje nisam stigla prokomentirat, jer je učiteljica počela sa svojom nastavom pa nisam htjela ostaviti loš dojam.
Zvono je zazvonilo i par učenica je došlo do mene. "Bok! Ja sam Rose! Ovo je moja prijateljica Lisa." Rekla je jedna od curi za koje sam rekla da su okej. "Drago mi je." Nasmiješila sam se. "Kak to da si se preselila u Busan?" Upitala me neka cura. "Došla sam živjeti kod tete..." rekla sam, a cure su se samo čudno pogledale. "Y/N ovo je Momo. Koja se očito ne zna predstavit..." Jisoo je pogledala curu koja me upitala zašto sam došla ovdje. Momo se samo nacerila. "Hej Y/N!" Došao je jedan od onih luzera. "Ja sam Hoseok, zovi me Hobi ili Hope!" Nacerio se i pružio ruku. "Daj dosadan si!" Gurnula ga je Lisa. "Samo se htio predstavit..." branila sam ga. Lisa je slegnula ramenima. "Pusti ga, glup je.."
"I sta za sad misliš o razredu?" Upitala me Jisoo dok smo čekale u redu za hranu. "Čine se onak...okej?" "Da, ponekad su šupci, a ponekad stvarno znaju biti super..." "Što je s onim curama? Jesu to neke popularne likuše?" Upitala sam pokazivajući na one dvije cure i njihovog, ajmo reći psića.
"To su Irene, Seulgi i Wendy. Da, ajmo reći da cijeli grad zna za njih. Obične kurve i predlažem ti da se ne družiš s njima. Mislim neće te sad bullijat ili nešto, dobre su one, ali kao što rekoh...kurve..." Kimnula sam glavom gledajući u njih. "A što je s onim dečkima? Danas su mi prišli i čine se okej..." "Tko? Jungkook i Jimin?" Kimnula sam glavom. "Okej su. Pol grada slini za njima pa ono... ponekad znaju biti arogantni i ono iskorištavat svoju slavu, ali Jungkook je okej, dok Jimin zna bit pička ponekad." Malo sam se šokirala na njezine proste riječi. Neki dan smo jedva riječi progovorile, a sada psuje kao kočijaš.
"Možemo sjesti s vama??" Upitao nas je Hobi. Momo je zakolutala očima. "Nee, odlazite!" Rekla je. "Ajde idemo..." promrmljao je njegov prijatelj. Mislim da se zove Yoongi. Bilo mi ih je žao. Meni su se činili super, zašto ih svi teraju? "Sjednite." Rekla sam. Hobi se nasmiješio i sjeo nasuprot mene. "Oh ne..." Momo je promrmljala. "Paaaa Y/N, reci mi nešto o sebi!!" Slegnula sam ramenima. "Nema se tu puno toga za reći, osim da sam ono normalna tinejdžerka." "Ja nisam normalan." Rekao je brzo. "To smo shvatili." Momo je promrmljala. Očito ga jako hejta. Ili je možda zaljubljena u njega?
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Hood [K.TH. FF]
Fiksi Penggemar《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?