Taehyung POV
Glava me ubijala, ali oči sam i dalje imao zatvorene. Nije mi ih se dalo otvarat. Osjetio sam kako sam na udobnom krevetu. Nekoga sam grlio. Y/n pretpostavljam. Iako se ne sjećam da sam išao s njom nekud...
Bila je tako topla i njezina blizina mi je smanjivala glavobolju. Još jače sam je zagrlio. „Y/n..." šapnuo sam nježno.
Osjetio sam kako se trznula. Naglo je ustala i počela vrištati. Otvorio sam oči i šokirao se. Također sam vrištao i skakao po sobi. Mislio sam da je ovo moja soba.
„KOJI KURAC!! ŠTA TI RADIŠ U MOJOJ SOBI!!!" Jennie je vrištala. Oboje smo vrištali kao kreteni. „ISUSE GRLIO SI MEE DOK SI SPAVAO AAAAAGHH!!" Na samu pomisao smo se još jače derali i skakali posvuda. „ŠTA SE DOGAĐA!" mama je ušla u sobu. Šokirala se kada me vidjela.
„Tae, šta ti tu radiš!?" „ISTO TO SE I JA PITAM!" rekao sam uspaničeno. Jennie se uhvatila za glavu i oboje smo se pokušali sjetiti što se dogodilo, ali ništa. Sve što vidimo je crno.
Mama je izdahnula i pozvala nas da dođemo u kuhinju. Dala nam je tablete protiv glavobolje. „Mislim da trebaš nazvati oca i reći mu da si ovdje..." dala mi je mobitel.
„Ne. Nema potrebe. Ko da ga je briga..." vratio sam joj mobitel. Pogledala me oštro. „Nazovi ga! Sigurno se brine!!" rekla je oštro. „Taehyung, zar je takav problem nazvati oca?!" Jennie je rekla oštro. „Pffst, šta se ti miješaš?! Ni ne znaš kak je živjeti s njime!!" izderao sam se. „Tae, smiri se..." moja mama me pokušala smirit, ali ne.
Dosta mi je već. „Šta da se smirim?!?! Ti bar znaš kak je s njime! Zato si ga i ostavila!!! Ali naravno da si mene poslala k njemu da ja patim!!" izderao sam se i lupao šakama po stolu. „Šta sam ti ja ikada loše učinio...?" upitao sam je tiho i glas mi je puknuo. Par suza je kapnulo niz moj obraz. Brzo sam ih obrisao rukavom i krenuo izaći van.
Jennie je dotrčala i stala ispred mene. „Makni se." Rekao sam hladno. „Ne. Neću se maknut." Prekrižila je ruke. „Jennie makni se prije nego što ti naudim." „Ne! Tae dosta mi je već ovoga!" vidio sam da su joj se oči nasuzile. „Želim da se pomirimo..." rekla je tiho....
Flashback. Prije 4 godine...
Jennie POV
Sjedila sam u školskoj kantini i pričala sa svojom najboljom prijateljicom Soojin. Moj brat je ušao u kantinu sa svojim prijateljima i izbeljio mi se kada me vidio. I ja sam njemu.
„Ahaha, kako ste cute..." Soojin se smijala. „Mah, koji kreten..." rekla sam kroz šalu. „Šta hoćeš, zar nije super imati brata? Mislim vi ste si ono ko bff, dok ja ratujem sa svojom braćom..." zakolutala je očima. Slegnula sam ramenima.
Jako sam voljela Taea. On je moje sve. Uvijek bi mi pomogao, a i ja bi njemu isto.
„Voliš li ga prankat?" upitala me. Kimnula sam glavom. „Ooooo da! Svaki dan se prankamo... ali nekako nam to prestaje biti zanimljivo jer je nekako...očekivano...ako razumiješ..." Kimnula je glavom.
Gledala sam u njega dok se smijao s...mislim da se zove Jungkook. „Hmm...imam ideju... ali moraš mi vjerovat!" nacerila sam se. Pogledala me upitno. „Ovo mi ne miriši na dobro..." promrmljala je.
„Okej, sve jasno?" „Jennie, ovo je loša ideja..." „Zašto? Ajdee, bit će zabavno!" Poraženo je izdahnula. „Ajde, njegovi su ošli po hranu, sad imaš priliku!" Počela sam je gurati prema Taeu.
Ovaj prank će biti najbolji ikada. Soojin će se upucavati Taeu, a poznajući njega, pasti će na nju, a zatim će mu jednostavno reći da je sve ovo glupa podvala...
DU LIEST GERADE
Black Hood [K.TH. FF]
Fanfiction《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?