Jungkook POV
"Ajmo na piće!" Namjoon je predložio kada smo se presvlačili u svlačionici. Konačno je sve završilo. "Čekaj, prvo me mama mora izljubit..." Jin je rekao i svi smo mu se počeli smijati iako znamo da nas sve čeka ista stvar.
"Čekam vas vani..." Rekao sam i izašao. Uokolo sam tražio tatu i Aru. Osjećao sam se kao dijete koje traži roditelje u trgovini.
"Jungkook!" Moj otac se izderao. Okrenuo sam se i vidio ih. Y/n je isto tam bila.
"Bio si odličan!" Tata me potapšao po ramenu, a Ara me zagrlila.
"Hvala. I Y/n je razvalila!" Namignuo sam joj, a ona se nasmiješila. "Ovaj, idem van s dečkima.. ako smijem..." Tata me nekako tužno pogledao. "Mislio sam da nas četvero odemo na neku večeru..." "Ma daj, pusti djecu neka se druže sa svojima, a ne s nama starcima.." Ara je rekla, a ja sam kimao glavom i cerio se.
"Ehh...ajde ajde, trebaš pare?" Kimnuo sam glavom. Zapravo ne trebam, ali kad već nudi....
"Evo i tebi Y/n! Idete skupa?" Otac je upitao, a Y/n me pogledala. "Pa samo ako želiš bit s nama dečkima?" Raširila je oči i kimala glavom lijevo desno. "Ne, ići ću ja s Jennie ili Jisoo..."
"Zabavite se, i nemojte doći kasno doma okej??" Oboje smo kimnuli glavama.
Čekao sam još uvijek dečke... njima treba više nego curama da se spreme...
Čuo sam korake iza sebe pa sam se okrenuo i vidio Jennie. Nasmiješila se i krenula u mom smjeru. Ne znam zašto, ali baš mi je u tom trenutku bila prekrasna i došlo mi je da je poljubim.
Odjednom je potrčala prema meni i raširila ruke. Omg!!!
I ja sam ih raširio i čekao da me zagrli, ali nikad nije... prošla je pokraj mene. Zbunjeno sam se okrenuo.
"Chanyeol!" Viknula je i skočila mu u zagrljaj. Ugh. Odakle taj sad....
"Aaaaaa nedostajao si mii!" Skvičala je. "I ti meeniii!! Jennie, koncert je bio bombaa!!" "Gledao si!?" "Daaa!! Razvalila si!!" Oboje su se smijali kao luđaci.
Zakolutao sam očima. Samo gledajući u njih mi se povraćalo.
Zatim me Chanyeol skužio pa je gledao u mene s fejk smiješkom. Jennie se isto okrenula i gledala me bez izraza. "Jungkook..." Chanyeol je započeo, ali je Y/n dotrčala. "Chanyyyy!!" Isto ga je zagrlila. Otkad si je ona tak dobra s njim...
"Eejjj, aaahhh prestani zgnječit ćeš me!" "Hehehe, sorryy."
"Jel idemo do grada?" Jennie je upitala gledajući Y/n i Chanyeola. "Možee!" Y/n je viknula. Ja sam doslovno dva metra stajao dalje od njih kao neki nevidljivi stup. Gdje su ove tetkice više??
"Kook, ja te nazovem onda kad završim, okej??" Y/n je viknula odlazeći s njima, a ja sam samo kimnuo glavom i izdahnuo...
Taehyung POV
"Šta oni tu rade??" Jungkook mi je ljutito šapnuo gledajući Hoseoka i Yoongija ubojito. "Kak si glup. Idemo svi van, u čemu je problem??"
Samo je zakolutao očima kao neko razmaženo derište.
Sjeli smo u neki kafić i naručili alkohol naravno. Nisam se uopće mogao opustiti. Htio sam biti s Y/n, ali je ona otišla s Jennie...
Šutio sam dok su ostali cijelo vrijeme pričali neke gluposti. Tj. Jimin, Hoseok i Yoongi su pričali o nekim svojim sranjima. Zapravo me ni ne iznenađuje da se Jimin zbližio s njima pošto Jungkook i ja nismo više u dobrim odnosima s njim.
YOU ARE READING
Black Hood [K.TH. FF]
Fanfiction《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?