Početak

266 15 0
                                    



Jennie POV

„Zašto smo ovdje??" Sana je upitala. „Zato što ovdje uvijek idem..." rekla sam i zakolutala očima. Sana nije bila tip za opijanje i klubove. To me ponekad živciralo, ali uvijek bi je se dalo nagovoriti na ovakva sranja... Silom...ili milom...

„Bok Jennie!" čula sam Jiminov glas i zaledila se. Fuck. Okrenula sam se i forsirano nasmiješila. „Bok Jimin... samo da ti kažem, uopće te nisam stalkala! To je samo tako ispalo! Stvarno mi je jako žao!" rekla sam nervozno i krajičkom oka vidjela kako se Soojin i Sana facepalmaju. Jimin me pogledao šokirano, a zatim se puknuo smijat. Nervozno sam se smijala s njime i osjetila kako gorim u obrazima.

„Nisam ni mislio da stalkaš, a uostalom, mislio sam da ti misliš da ja tebe... očito je da smo samo išli u istom smjeru..." rekao je smireno. „Da..da.. to je to..." rekla sam nervozno, a cure su se smijuljile. Došlo mi je da ih zadavim na licu mjesta...

„Pa dobro, došao sam te samo pozdraviti... idem se vratiti do svojih... možete nam se pridružiti ako želite..." rekao je gledajući u mene, a zatim u cure. „U redu je hvala..." Soojin je rekla sa smiješkom. Kimnuo je glavom i otišao, a cure su odmah zaskvičale. „Tišina!" rekla sam oštro uzimajući ogroman gutljaj pića. Zapravo, popila sam ga u sekundi. To mi nije bilo dovoljno pa sam otišla po drugo...

Dok sam išla, netko me povukao u mali hodničak koji je vodio do wca. „Koji fuck!" izderala sam se i vidjela Jungkooka koji je u mene gledao oštro. „Naravno da si to ti..." zakolutala sam očima i makla njegovu ruku s moje. „Sretna što me vidiš?" rekao je s fejk osmijehom. „Jako..." rekla sam sakrastično.

„Zašto me uhodiš?" dignuo je obrvu. „Ja? Ja te uhodim?? Boli me briga za tebe Kook..." prekrižila sam ruke i gledala u stranu. „Onda me pogledaj u oči i reci to.." rekao je s laganim evil smiješkom. „BOLI.ME.BRIGA.ZA.TEBE.KOOK. Jel da ti slovkam još?" unjela sam mu se u facu.

Njegov smiješak se raširio i nabrzinu me poljubio u usta. „Eww koji vrag!" gurnula sam ga i obrisala rukavom usta, usput sam si zasrala majcu zbog ruža. Čula sam njegov iritantan smijeh. „Glup si!" gurnula sam ga na zid i otišla.

Dok sam hodala natrag, vid mi se zamutio. Zbog suza. Mrzim kada me zbunjuje. S onom glupom Lisom je, a meni se upucava. Da sam ga jednostavno uspjela spojiti s Y/n sve bi bilo lakše...

Y/n POV

Probudila sam se dosta kasno. Sunce me klalo ravno u oči. Netko je već dignuo rolete. Pogledala sam u stranu i vidjela da Kook nije u krevetu. Čak se i on već probudio...

Lijeno sam ustala i otišla do kupaonice gdje sam čula kako netko pjeva. Jel to fcking Justin Bieber u kući??? Užurbano sam otišla u kuhinju gdje sam vidjela Kooka kako radi doručak i pjeva pjesmu od Justina Biebera.

„Koji fuck.." rekla sam. Okrenuo se i nasmiješio. „Dobro jutro i tebi Y/n..." okrenuo se natrag prema poslu. „Otkad ti pjevaš???" rekla sam štekajućim jutarnjim glasom. „Pa svatko može pjevati, ne?" pogledao me. Slegnula sam ramenima. „Zvučiš ko budala, ušuti molim te.." rekla sam i nalegla glavu na ruke. Mogla sam osjetiti kako koluta očima i psuje me.

„Žderi!" reklao je i stavio mi tanjur pred nos. „Usput, kako su ti ruke?" upitao je sjedajući nasuprot mene. „Bolje... iako me jučer tak živciralo nositi proklete rukavice cijelo vrijeme. Taehyung je mislio da sam Elsa..." Smijuljio se i usput gušio hranom. Bili su to jako čudni zvukovi....

„Zašto...ehekmk zašto mu jednostavno rejnjkhmm nisi rekla?" „Jer ne želim da diže paniku. Jel je on uvijek tako zaštitnički nastrojen?" upitala sam pomalo živčano. Slegnuo je ramenima. „Samo prema osobama do kojih mu je stalo..." Zakolutala sam očima. „Šta, zar to nije dobro? Barem ćeš se osjećati sigurno..." rekao je i stavio komad hrane u usta. Izgledao je kao zec koji jede...

„Mogu se brinuti sama za sebe..." rekla sam razmišljajući o stalkeru... Već dugo nije ništa poslao... možda me ostavio na miru...

Krenuo je nešto reći, ali je telefon zavonio. Pogledao me u znak da bih se ja trebala javiti. Izdahnula sam i lijeno ustala.

„Halo?" „Halo, tko je ovo?" neki ženski glas me upitao. Zvučala je nekako nervozno. „Y/n, ako tražite Aru, ona nije kod kuće, u gradu je..." „Je li Jungkook tamo? Rečeno mi je da je kod nje..?"

Udahnula sam i izderala se „Jungkook!". Došao je i pogledao me upitno. Slegnula sam ramenima. „Halo?" rekao je ozbiljno. „Dobro jutro gospođo Manoban..." Namrštio se i pogledao u stranu. „Ne, nisam je vidio od jučer navečer..." „Pa negdje poslije ponoći, ne znam oko 2 sata?" pogledao me upitno. Vjerojatno pita kada smo se vratili doma. Kimnula sam glavom.

„Pa pozdravili smo se i ona je išla prema svojoj kući..." „Da, dobro... da raspitat ću se... pozdrav...." izdahnuo je i spustio slušalicu.

„Šta bilo?" „Lisa se nije vratila doma..." „Wow, vjerojatno te vara..." Pogledao me ubojito i krenuo svaki čas eksplodirat, ali je na kraju samo prošao pokraj mene. Šta, sve je moguće, ne?

Pokušala sam jesti u miru, ali jednostavno ne mogu od ovog. Cijelo prokleto vrijeme je na tom mobitelu i zivka sve uokolo. „Siguran si da ne znaš gdje je!?" Izderao se živčano. „Nemoj ti meni da bih to ja trebao znati Taehyung!" procijedio je kroz zube. Stvarno zove Taea da pita gdje je ta glupača?! Ustala sam i iščupala mu mobitel iz ruke.

„Tae, jako mi je žao zbog ove budale, neće ti više zvati, volim te byee!" poklopila sam i gledala Jungkooka ubojito.

„Stvarno sad zoveš sve svoje frendove i dereš se na njih zbog Lise? Vjerojatno je prespavala kod neke prijateljice ili nešto, šta sad dižeš paniku?!" „Da je prespavala kod neke prijateljice, njezina mama bi to znala!!" izderao se natrag. Malo mi je falilo da mu opalim šamar, ali onda bi me opekotine na dlanovima boljele.

„Što se svađate?" upitala je teta stavljajući kupljene stvari na pult. „Jungkookova cura je nestala i sad on krivi sve žive za to..." rekla sam, a Kook je nešt promrmljo. „Nestala?" teta nas je pogledala pomalo uplašeno. Zakolutala sam očima. Bože, očito Lisa traži pažnju svih ljudi....

Jungkook joj je ispričao sve šta mu je njezina mama rekla. Teta se lagano nasmiješila. „Ma sigurna sam da je negdje pijana u jarku..." rekla je kroz lagano smijuljenje. Nisam mogla da se ne nasmijem na to. Jungkook je lupio nogom o pod i zatvorio se u sobu. Teta i ja smo se pogledale. „Mislim da trebaš ići razgovarati s njime..." rekla je. „Ja? Ti si ovo uzrokovala!" „Pa nisam ja kriva što mali ne zna šta je šala..." Zakolutala je očima. Izdahnula sam i otišla u sobu. Nisam ni kucala, zašt bi? To je moja soba...

Ležao je na svom krevetu tako da mu je faca bila na jastuku. Sjela sam na rub kreveta i potapšala ga po ramenu. „Kook..." rekla sam kako bih dobila pažnju. Šutio je. „Kook, okreni se..." „Odlazi!" mumljao je u jastuk. Izdahnula sam. „Gle, sve će biti okeej, ne razumijem zašto radiš slona od miša..."

Konačno se okrenuo na leđa i gledao me u oči. „Samo se brinem..." rekao je. „Busan je ogroman grad i ako ju je netko oteo ili nešto, jako su male šanse da je pronađu..." „Omg Jungkook pretjeruješ!" raširila sam oči i zinula. Lagano se nasmiješio. „Dobro, možda previše gledam kriminalističke serije..." „Bome da..." Krenula sam ga još malo utješiti, ali mi je mobitel zavibrirao na noćnom stoliću pokraj mog kreveta. Ustala sam da vidim tko mi šta šalje...

???: to je samo početak Y/n....

???: to je samo početak Y/n

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Black Hood [K.TH. FF]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon