Ja?

269 15 1
                                    


Zvono je zazvonilo pa sam se žurila da izađem prije nego što me Taehyung vidi. Ne želim pričati s njime. Kada je došao do mene, samo sam otrčala do učionice. Jednostavno nemam snage za slušanje njegovih glupih isprika.

Nisam se čak ni sa Jisoo pozdravila. Samo sam izjurila, a Jungkook mi je bio za petama. „Alo, daj uspori malo..." viknuo je ljutito, a ja ga nisam slušala. „Zar ne trebaš ti čekat Taea?" upitao je, a ja sam zastala i okrenula se. Pogledala sam ga ljutito.

„Ne." Rekla sam i nastavila s hodanjem. Iako ga nisam vidjela, imala sam osjećaj kao da se ceri. „Šta bilo?" upitao je. „Ne tiče te se." Odbrusila sam. „A daj, meni možeš sve reći..."

„Ne želim pričati o tome!" viknula sam. „Doobro, doobro...wow...današnji dan je tak sfuckan..." izdahnuo je. „Aha...previše sranja.." promrmljala sam i gledala u pod.

„Bit će sve dobro..." potapšao me po ramenu i tada mi je došlo da se rasplačem. Uvijek kada to netko kaže, onda puknem u plač.

Jennie POV

„Ideš sa mnom doma?" upitala sam Taea koji je izgledao kao da nekog čeka. „Emm ne, čekam Y/n..." „Y/n? Mislim da je njezin razred već otišao..." „Rekao sam Jungkooku da joj kaže da me čeka..." promrmljao je. Izdahnula sam.

„Mislim da se Y/n ljuti na mene.." promrmljao je. „A..Y/n je samo zbunjena Tae..." „Zašto joj ranije nisam rekao za ovo? Zašto joj jednostavno nisam rekao da sam u ...gang grupi...?" promrmljao je.

„Tae, razumjet će... samo...sada je pusti da se malo odmori...i onda joj sve ispričaj.." Kimnuo je glavom i pogledao iza mene. Okrenula sam se i vidjela Jimina koji je izgledao užasno.

„Omg..." promrmljala sam, a on je došao do nas. Čak se i nasmiješo lagano. Ali...nekako kroz bol.

„Nadam se da si uživao gledajući kako me tvoj frend udara..." rekao je. „Jimine..." Tae je krenuo, ali ga je Jimin prekinuo. „Znam. Bez brige. I neću reći ocu za vašu jebenu grupicu. Ali ću reći da me Baekhyun prebio pa se vi snađite..." rekao je, Tae je kimnuo glavom gledajući u pod. Zatim je mene pogledao.

„Znaš Jennie, zapravo te žalim. Ne mogu vjerovat da imaš brata koji maltretira druge, dila drogu i sve to... samo se nadam da nećeš i ti počet s takvim sranjima..." Ta rečenica me skoro ubila. Jimine, samo da znaš...ja već jesam u sranjima...

„Bez brige Jimin... pazim na sebe..." promrmljala sam. „Kako je Baekhyun prošao? Jel izbačen iz škole?" Kimao je glavom lijevo desno.

„Naravno da nije, jer ipak... sve je ovo bila nesreća..."

Y/n POV

Danas posljepodne se nalazimo u školskoj dvorani da vježbamo koreografiju. Znam da sam loša u plesanju pa me to čini još više depresivnijom.

„Šta je Y/n?" teta je sjela nasuprot mene i gledala me kako se igram sa žličicom kave. „Ništ..." izdahnula sam. „Problemi u ljuubaavii!" Jungkook je rekao kroz smijeh dok je ulazio u kuhinju. Zakolutala sam očima, a teta ga je pogledala. „Jungkook, znaš da se tvoj otac vraća sutra, ne?" „Mhm... nažalost..." rekao je i popio veliki gutljaj vode. „Nažalost? Hmm, znači li to da uživaš ovdje sa mnom i Y/n?" nasmiješila se od uha do uha. Jungkook je samo slegnuo ramenima. „Bi li htio živjeti ovdje?" upitala je, a Jungkook se zagrcnuo pijeći vodom, a ja sam pogledala tetu.

Kada je Kook došao k sebi, pogledao je tetu sa zbunjenim izrazom lica. Zatim je pogledao u mene tražeći pomoć. „Woow, nije li malo prerano za to haha?" Jungkook se nervozno smiješkao. Kimala sam glavom u znak da se slažem s njime. „Mislim... nije da nisam razgovarala o tome s tvojim ocem... dogovorit ćemo se sve kada se vrati..." rekla je i ustala.

Black Hood [K.TH. FF]Where stories live. Discover now