Slični su...

242 12 6
                                    


Raširila sam oči od šoka i rukom prekrila usta koja su bila također otvorena. Osoba koju sam poljubila se cerila i gledala me nekako dirty. „Aahh znam mala kako ti je, malo tko može odoliti mome šarmu..." „Isuse, ja se ispričavam!! Omg ovo je bila zabuna!" počela sam paničariti, zapravo sam se skoro rasplakala. „Aww ne, nemoj sada plakati!" govorio mi je kao da sam neka beba, a ja sam si rukom prekirla facu.

„Ej, Bacone, šta se događa?" neka dvojica su došla i vidjeli mene. „Uuuu dobar ulov...." jedan se isto dirty nacerio. Šta je s ovim ljudima??
„Rekla mi je da me voli..." ovaj kojeg su zvali Baconom se nacerio. Zašto bi ikome nadimak bio slanina??

„To je bila zabuna!!" izderala sam se, a oni su se samo cerekali. „Mislila sam da si Taehyung!" rekla sam. „Oooo pa to Taehyungova mala..." jedan od njih je rekao. „Aaa TaeTae..." rekao je i cerio se. „On će te izmlatit ako sazna!" rekla sam prijeteći. „Hahahah gle, ti si mene, ne ja tebe..." prekrižio je ruke i cerio se.

„To je bilo slučajno!!" „Kako slučajno poljubiš nekoga?" „Pa nisam vidjela da si ti netko drugi! Pod ovim svijetlima izgledaš kao on!" sad sam i ja prekrižila ruke i postala pomalo ljuta.

„Y/n! Konačno sam te pronašla!" Jennie je doletjela i izdahnula. Zatim je pogledala Bacona i još ovo dvoje koji su se smiješkali. „Mrš lešinari, šuu!" počela ih je terati. „Ova cura me poljubila i rekla da me voli, zašto bih išao?" Bacon je upitao, a Jennie me pogledala raširenih očiju.

„Zabunoom!!!!" izderala sam se. „Ajde odjebi Baekhyun... ako ona kaže da je zabuna, onda je zabuna. Ona je s Taehyungom!" Jennie me branila. „Kako ti kažeš ljepotice..." Baekhyun ili kako mu je nadimak Bacon je rekao sada gledajući Jennie dirty pogledom.

Ona dvojica su se cijelo vrijeme cerekala kao luđaci. Išli su mi na živce. Osjećala sam se i osramoćeno, ali i ljuto.

„Ah, konačno sam vas pronašla..." Yuqi je došla sa smiješkom. „U jebote kako je slatka!" jedan od njih je zinuo. „BOMBON!" drugi je viknuo te su se obojica približili Yuqi i gledali je od glave do pete.

„Ja sam je prvi vidio!" „Ne, ja sam!" počeli su se prepirati, a Yuqi ih je gledala zbunjeno. „O Isuse..." Baekhyun se uhvatio za glavu i izdahnuo.

„Ajde mrš, smetate mi!" Yuqi je procijedila kroz zube. „Omg ima i jezićinu! Totalno moja cura iz snova!" „Hoćeš mi bit curaa????" „Ajmo odavde..." Baekhyun nas je počeo gurati malo dalje od one dvojice i Yuqi.

„Dakle, kako ćemo riješiti naš mali problemčić?" upitao je misleći na poljubac. „Ummm, samo ga zaboravit?" rekla sam logičnim izrazom lica. Počeo se smijuljiti. „A ne...kod mene se sve plaća..." nacerio se od uha do uha. „Šta moram ti platiti novcem da šutiš??" „Hahaha, šta će mi novac, imam ga ko blata... ne znam, šta nudiš, a da nemam?" „Paa s obzirom da vjerojatno nemaš curu, nudim ti Jennie." Rekla sam, a Jennie me ubojito pogledala. „Hej!" mlatnula me po ramenu.

„Ne bi bio s njom ni da me ubiješ..." rekao je, a ona je kimnula glavom za isto. Izdahnula sam i zakolutala očima. „Hmmm, emmm kupim ti nešto za jest?" dignula sam obrvu. Hrana uvijek upali kod mene.

„Hmmm...ne, to si sam mogu kupit... šta kažeš na to...da me spojiš s Rose?" nacerio se. Jennie i ja smo zinule. „Park Rose??" upitala sam da budem 100% sigurna. Kimnuo je glavom. Pogledala sam Jennie, a ona je mene. Ovo je perfektno. Rose završi s Baekhyunom i Jennie ima otvorena vrata do Jimina...

„Dogovoreno!" ispružila sam ruku da se rukujemo. „Bilo mi je drago poslovati s vama, gospođice...Y/n jel tako?" Kimnula sam glavom. „Koji kurac?" Taehyung se pojavio. „Ooo TaeTaee!" Baekhyun se nasmiješio i prijateljski ga potapšao po ramenu. „Evo upravo me Jennie upoznala s tvojom malom..." nasmiješio se gledajući u mene. Damn dobar glumac.

Black Hood [K.TH. FF]Where stories live. Discover now