Jenmin ili Jenkook?

277 18 0
                                    



Jennie POV

Pričala sam s Y/n o random stvarima, a Jimin je sjedio ispred mene. Pričao je s Taehyungom. Još uvijek nisam sigurna ako Tae i Kook znaju da sam zaljubljena u Jimina. Jungkook mi cijelo vrijeme pokušava nešt smjestit.

Taehyung je sasvim drugačiji kada je Y/n u njegovoj blizini. Nekako je...bolji. Ali pretpostavljam da je to sve fejk kako bi ispao nevinašce...

Moram se skoncentrirat na Jimina. Svaki put kada se pogledamo, moram mu se nasmiješiti. Ali ne prenevino...

„Jimine, jesi za ples?" upitala sam ga s laganim smiješkom. Inače više volim kada to muško pita...

Malo šokirano me pogledao, a zatim se nasmiješio i kimnuo glavom. Y/n je zinula i namignula mi, a Jungkook me gledao bez izraza.

„Nisam očekivao da ćeš me pitati za ples. Sada me je nekako sram, jer ta osoba nisam bio ja..." Jimin je rekao sa svojim cute smiješkom. Slegnula sam ramenima i cerila se. „Pitala sam to iz dosade.." lagala sam. „Stvarno? Samo iz dosade?" pitao je nekako razočarano.

Možda ipak nešto osjeća prema meni. Ali šta je s Rose. Y/n je rekla da su plesali skupa... „Pa imaš curu, kako bih te onda mogla pitati za nekakav romantični ples? Ovo je ono prijateljski..." Pogledao me zbunjeno. „Nemam curu."

„Oh... mislila sam da si s Rose, vidjela sam da ste često zajedno.." „Hah, samo smo dobri prijatelji..." Nasmiješila sam se te smo plesali neko vrijeme...

„Idem po piće, hoćeš?" Kimnuo je glavom da ne i otišao do svog mjesta. Smiješkajući se sam otišla do bara i naručila piće. Dok sam čekala osjetila sam kako mi netko diše kod uha.

„Odjebi Jungkook." Rekla sam ne gledajući u njega. Osjetila sam kako se nasmiješio. „Kako znaš da sam ja?" „Osjetim tvoj jeftini parfem, logično..." Još više mi se približio.

„Znaš, malo mi smeta to što se upucavaš Jiminu..." „Zašto? Pa ti si ga pozvao? Zar sam ti poremetila planove?" nasmiješila sam se i pogledala ga u oči. „Reci mi, zašto si ga pozvao..?" dignula sam obrvu.

„Da patiš..." šapnuo mi je u uho. „Vidim kako patim... očito je sreća na mojoj strani..." nacerila sam se i uzela svoje piće. „Vidjet ćemo... a uostalom, zar stvarno želiš pokazat svoju bitchy stranu Y/n? Mislim da je ona prenevina za takvo što...mislim pogledaj je..." Oboje smo pogledali u nju kako se smiješka s Taeom.

„Zar stvarno želiš da sazna da joj je najbolja frendica lagala? Da joj skriva nešto...." dignuo je obrvu koja me tako živcirala. Došlo mi je da je obrijem.

„Y/n ima Taehyunga, kao da ju je briga za nas dvoje... a uostalom to je bilo prije 3 jebene godine!" Izdahnuo je i dramatično stavio ruke na svoje srce.

„Ali ti joj to nisi rekla! A htjela si je spojiti sa mnom... Lagala si joj...od početka... zar bi stvarno htjela takvoj osobi uništit život? Kud iovak ima probleme, samo joj je još ovo falilo..."

„Prestani! Živciraš me!" procijedila sam kroz zube. „Ah, zamisli kad sazna da joj je otac u zatvoru...i onda da još sazna za sve ovo..." dramatično je pogledao u pod.

Y/nin otac je u zatvoru?!" pogledala sam ga šokirano. Kimnuo je glavom. „Lažeš!" „Kunem se da ne lažem! Čuo sam razgovor njezine tete i mog oca! Pričali su o tome!"

Gutnula sam i pogledala je. Izgledala je već umorno, ali i dalje se smiješkala. Odjednom mi ju je bilo žao. Osjećala sam se tako jadno i loše.

Svatko ima svoje tajne Jennie...svatko...

" 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Black Hood [K.TH. FF]Where stories live. Discover now