Nestanak

199 12 2
                                    


Jungkook POV

"Želim da me poljubiš kao da ti je to zadnji poljubac ikada..." Čim je to rekla, odmah sam je poljubio svom svojom strašću i ljubavlju. Htio sam to napraviti već duže vrijeme...

Nisam htio odvojiti svoje usne od njezinih...

Palcem sam mazio njezin obraz i naslonio svoje čelo na njezino. Gledali smo se duboko u oči s ljubavlju. Ovako se nisam osjećao ni kada smo bili zajedno...

"Volim te Jennie..." rekao sam. "I ja tebe Jungkook." Osjećao sam se kao da sam na nebu. Ne mogu vjerovat da je rekla te riječi koje sam htio čuti godinama...

"Jennie, oprosti mi za sve loše stvari koje sam ti napravio... za sve uvrede...bio sam očajan što....što nismo više zajedno i..." "Shhhhh..." stavila je prst na moje usne da začepim. "Znam... sve znam... i to je u prošlosti... ovo je sada novi početak za nas..." nasmiješila se i ponovno me poljubila.

Nakon izlaska s Jennie, hodao sam do kuće sa smiješkom. Sada još samo moram Y/n riješit i pronaći lika koji je oteo Lisu i slao mi poruke i moja sreća će biti potpuna.

Zatvorio sam vrata i stavio jaknu na vješalicu. Zatim sam krenuo u dnevni boravak i vrisnuo kada sam vidio kako se Taehyung i Y/n make outaju na kauču. Totalno sam zaboravio da je on ovdje!!

"Jungkook!!" Y/n je ljutito vrisnula i skočila s Taehyunga. "Oprostitee, oprostitee!! Nedajte se smetat...." rekao sam i krenuo u sobu. Kada sam ušao, facepalmao sam se.

Ovo je loš početak......

Legnuo sam na krevet i otključao mobitel. Gledao sam slike Jennie koje sam si poslao, a zatim sam pogledao naš selfie i nasmiješio se...

Konačno je moja...

Taman sam ustao kako bih se presvukao u pidžamu, ali mi je stigla poruka. Na samu pomisao da je to Jennie sam postao sve veseliji.

Otključao sam mobitel i izdahnuo. Lisin otmičar...

Otvorio sam chat...

??: zelim da patis isto kao sto i y/n pati zbog tebe...

Stisnuo sam mobitel toliko jako da je skoro ekran puknuo.

Jk: ja zelim da ti nestanes

??: krivi potez kook... mislim da oboje ne zelimo da tvoja bivsa i sadasnja nastradaju....

Jk: mhm..sam prijetis a nista ne poduzimas

??: jennie je doma...sama....

Jk: da se nisi usudio!!!

Seen...

Bacio sam mobitel i otrčao u dnevni boravak. Taehyung je još uvijek bio tamo. Shit...

Izletio sam van iz kuće kao munja.

"Ajde upali seee!!" Živčano sam se izderao kada nisam mogao upaliti auto.

Nakon nekoliko pokušaja, uspio sam i stisnuo gas. Nije me bila briga ako me policija uhvati.

Parkirao sam ispred Jennieine kuće i pozvonio. Strah me sve više i više hvatao kada nitko nije otvarao.

Vrata su bila otključana pa sam samo ušao kao tornado.

"Jennie??!" Viknuo sam, ali se nitko nije odazvao. Kuća nije bila u neredu... sve je bilo normalno...

Možda je otišla nekud? Ali kome bi otišla u ovo vrijeme?

Black Hood [K.TH. FF]Where stories live. Discover now