Nova žrtva

292 16 0
                                    


„Ljubavi, buđenje...." čula sam nečiji glas. Po svom nadimku bih rekla da je to Taehyung. Nasmiješila sam se sa zatvorenim očima. Nisam ih mogla otvorit jer sam i dalje bila pospana. „Srčekooo, probudi seee..." netko me tresao. „Mmmhmm, TaeTae, tigriću, molim te još malo..." kak sam to rekla netko se prasnuo smijat. Širom sam otvorila oči i vidjela mamu koja me zbunjeno i čudno gleda, a Yuqi se valjala po podu od smijanja.

„Ou shit..." promrmljala sam. „TaeTae? Tigriću?" mama me pogledala zbunjeno. Zacrvenjela sam se. Tako sam čula da Baekhyun zove Taehyunga iz zezanja pa sam to pokupila od njega...

„Doručak je na stolu..." mama je rekla i dalje zbunjeno pa je otišla. Pogledala sam Yuqi koja je doslovno plakala od smijanja. „Omg..ja..ne mogu....faca tvoje mame...ahahahahhhhah!" gušila se od smijanja. „Daj šta se smijete..." Jungkook je gunđao u svom krevetu. Udahnula sam i ustala. Zatim sam bacila jastuk na Yuqi da začepi.

Jungkook POV

Ove su konačno otišle doručkovat, a ja sam pokušao nastaviti sa spavanjem. Mobitel mi je zazvrndao. Izdahnuo sam i mumljao razne psovke sebi u bradu.

Poruka je bila od nekog nepoznatog. Zbunjeno sam se namrštio.

?: Jeon Jungkook

Jk: da? Tko je ovo?

?: netko tko zna tvoju malu tajnu

Jk: ???

Slika*

Odjednom sam se sasvim razbudio i šokirano gledao u sliku mene i Jennie kako se ljubimo. A uostalom, tko je ova osoba? Zašto bi mi itko ovakvo što slao odmah ujutro??

?: Sta bi se dogodilo kada bih objavio ovu sliku i napisao nesto kao: ljubi se s drugom dok mu je cura nestala..?

Jk: TKO SI TI?!

?: netko tko ce ti unistit zivot Jungkook... to ti obecajem....

„Jungkook! Dođi doručkovat!" Y/n je živčano rekla s vrata. Trznuo sam se i odložio mobitel. „Jesi dobro?" upitala me, a ja sam izdahnuo i okrenuo se prema njoj sa iritantnim izrazom lica. „Ne mogu se ni naspavat kao čovjek...." zakolutao sam očima, a ona je kimala glavom lijevo desno i pokazala prstom da dođem jesti više...

„Šta je Jungkook, nije fino?" Y/nina mama je upitala pomalo tužno kada je skužila da se više igram s hranom nego što jedem. Jednostavno nemam teka. Brine me sad ta osoba koja me blackmejla.

Forsirano sam se nasmiješio i pogledao je. „Ne, nisam baš gladan..." promrmljao sam. „Ma on se naviknuo na moju hranu, rekla sam ti da bolje kuham od tebe!" Ara je rekla sa ponosnim smiješkom.

„Jel tako?" upitala me, a ja nisam znao šta da odgovorim pa sam se samo fejk nasmiješio. „A dajte, nemojte ga zezati, on je u mislima još uvijek na zabavi s curama!" Yuqi je rekla punim ustima hrane i pola toga je letilo na mene i Y/n pošto smo sjedili pokraj nje.

Ali Y/n to nije primjetila. Čačkala je po mobitelu. Vjerojatno se dopisivala s Jennie ili Taehyungom...

Y/n POV

Taman kada sam zasjela za stol, mobitel mi je zavibrirao. Izdahnula sam i otvorila chat. Onaj kreten mi je poželio dobro jutro...

?: jesi se naspavala? :)

Y/n: boli te briga, hocu izvjestaj!

?: kakav izvjestaj?

Y/n: o Lisi budalo! Jel dobro?? Kada ces je pustiti!?

Black Hood [K.TH. FF]Where stories live. Discover now