„Hej Jinniee!" iskezila sam zube. Dignuo je obrvu i pokušao popraviti ovratnik svoje košulje. Vidjela sam da se muči pa sam mu pomogla. „Evo ga..." rekla sam ponosno. „Hmm, hvala... šta me trebaš?" „Heheheh..." nacerila sam se. Izdahnuo je. „Da čujem..." „Paaa jučer mi je došla prijateljica... paaa...sam se pitala..ako...bi ona mogla doći isto na tvoju zabavu..." „Jel zgodna?" upitao je s full interesom. Damn ovaj stvarno očajno želi curu...
„Aha.." „Onda šta pitaš...ako imaš još koju, ne moraš mi ni govorit, što više ljudi, to bolje!" rekao je i nasmiješio se. „Okej, hvala!" rekla sam i otišla do svog mjesta. „Pristao je?" Jisoo je upitala. „Pa naravno..."
Subota konačno...
Taehyung je trubio u autu kao manijak. Taj nema strpljenja kao Jennie... „EEVOO IDEMOO!" Jungkook se izderao. Zapravo, njemu je trebalo najviše da se spremi. Doslovno se spremao duže nego Yuqi i ja zajedno. Nekima još uvijek nije baš pravo što se ide zabavljat, a njegova cura je nestala...„Ajde spori ste ko puževi majke ti!" Taehyung je kolutao očima. „Daj šuti, moraju se spremit!" Jennie nas je branila. Konačno smo svi ušli u auto i krenuli. „Ja sam Jennie, Y/nina najbolja frendica!" Jennie je pružila Yuqi ruku i naglasila da je moja bff. „Drago mi je, ja sam Yuqi, također Y/nina najbolja frendica!" Yuqi je isto to naglasila. „Uuuu ima karakter, već mi se sviđa!" Jennie je zaskvičala.
„Ja sam Taehyung, Y/nin dečko." Taehyung je vozio i mahnuo rukom. „Dečko!? Rekla si da nemaš dečka!!" Yuqi se izderala prije nego što sam je zaustavila. „To je rekla!?!?" Taehyung se isto izderao. „Pred mamom!! Nisam htjela da zna!!" „Zašto nee!?" „Daj šuti i vozi!"
„Doobroodoošliii!" Jin nas je sve na brzinu zagrlio. „Sretan rođendan Jine!" dala sam mu poklon. Nije ga ni pogledao, samo ga je dao nekom liku koji je stajao pokraj njega i vjerojatno skupljao poklone. Mislim da je to njegov sluga. Wow, kolko je on bogat zapravo? Mislim i kuća mu je ogromna i...ne znam ni kako da je opišem...
„Aaa ti mora da si Yuqi!" Jin se nasmiješio, a Yuqi je kimnula glavom. „Sve najbolje!" rekla je i slatko se nasmiješila.
„Alkohool!" Jennie se nasmiješila i otišla do bara. Čak je imao i prokleti bar s alkoholom!! I baazeen!!
„Kad Jisoo dolazi?" upitala sam. „Javila je da će kasniti, ima nekih problema s autom... šta ja znam..." „Aham... šta god..." „Wow, ovo je tako cool..." rekla je Yuqi gledajući razne ukrase. Jin se stvarno potrudio. Ili njegove sluge...
„Hej društvo!" Čuli smo kreštavi i veseli glas. „Hoobii!" zagrlili smo se i već sam vidjela kako Tae koluta očima. Zatim sam baš namjerno i Yoongija zagrlila. „Ipak ste došli..." rekla je Jisoo. „Da, nagovorio sam Yoongija..." „Mhm.. gdje je slavljenik?" Yoongi je upitao. „Mislim da je negdje s Jungkookom i Jiminom, ne znam..." Tae je odgovorio. Yoongi i Hobi su kimnuli glavama i otišli ga tražiti.
„Ajmo plesat." Tae me povukao za ruku. „Već?? Ali nisam ni piće popila!" „Ajde, ajde!" vukao me, a Jennie i Yuqi su nešto pervezno vikale za nama. Nisam se ni trudila slušati ih.
Jennie POV
„Aww kako su cutee!" Yuqi je fangirlala Taea i Y/n, dok sam ja fangirlala nekog drugog. Jimina. Neke glupe klinke su bile oko njega. Jimin kao Jimin, pričao je s njima, iako nije se činilo kao da flerta. Dok Jungkook, po izrazu lica je uključio fuck boy stranu. Cura mu je nestala, a on tako. Pffst...
„Želim ti se zahvaliti..." čula sam Yuqi i okrenula se zbunjeno prema njoj. „Za to što se brineš za Y/n..." rekla je sa prijateljskim smiješkom. „Kada je rekla da odlazi u Busan, nisam se bojala toga da će me zaboraviti, jer znam da neće...već...bojala sam se da neće pronaći nikoga..znaš ono...iskrenog...u današnje vrijeme je jako teško pronaći prave prijatelje, a ona ih stvarno treba..." rekla je gledajući u nju. „Naravno, Y/n je moje sve..." rekla sam. Yuqi mi se nasmiješila.
YOU ARE READING
Black Hood [K.TH. FF]
Fanfiction《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?