Plakala sam sve dok mi mobitel nije zazvrndao. Obrisala sam suze rukavom te ga otključala. Stigla mi je poruka od nekog nepoznatog broja.
?: Hello
Y/N: Bok...? Tko si ti?
Napisala sam i dugo mu ili joj je trebalo da odgovori. Ali čim sam pročitala šta je napisao ili la, trnci su mi prošli tijelom...
?: Netko tko te upravo gleda
Y/N: Jel ovo neka sala? Gle, nisam raspolozena za to...
?: Zasto mislis da je ovo sala?
Y/N: Jennie prestani me zajebavat
?: Jennie?
Y/N: nisam glupa... prestani me zezat! Znas da nisam raspolozena
?: vidim da nisi raspolozena, ali ne znam koji je tomu razlog...
Y/N: ha? Vidis? Da sigurno... ajde prestani me zajebavat!
Ljutito sam bacila mobitel na ormarić i legnula na krevet. Pokušala sam zaspati, ali mi je mobitel ponovno zavibrirao. Ignorirala sam ga. Ali je ponovno stigla nova poruka. „Ugh!" ljutito sam se izderala i pogledala šta piše. Raširila sam oči od šoka...
?: zelis dokaz? Evo ti ga...
*slika
Tko god da to je, poslao je sliku mene. Slika je bila uslikana prije par sekundi očito. Gutnula sam i okrenula se prema prozoru. Lagano sam ustala. To je sigurno Jennie. Otvorila sam prozor i navirila van. Nikoga nisam mogla ni vidjeti ni čuti. Samo je vjetar lagano zavijao pa je lišće šuškalo. Zatvorila sam prozor i spustila rolete.
Y/N: jako smijesno. I dalje mislim da si to ti Jennie...
?: lol zar ti mislis da ce me rolete sprijeciti od gledanja tvog prekrasnog lica?
Nakon te poruke su mi još veći trnci prošli tijelom. Možda je ovo ipak neki perveznjak. Ali kad bolje razmislim...Jennie je dosta pervezna...
Y/N: ????
?: svaki dan te gledam kako spavas i vjeruj mi i ove noci cu isto...
Y/N: ajde prestani!
Blokirala sam broj. E pa nek ga sad vidim kak će me gledat. Budala. Nalegla sam se na krevet i gledala u strop. Mobitel je ponovno zavibrirao. Ma ti se šališ...
?: blokiraj moj broj ili reci nekome o ovome i pozalit ces!!
Y/N: uuu tresem seee
?: i trebala bi lol
Y/N: PUSTI ME NA MIRU VISE!
?: ok, vidimo se ;)
Wtf...
?: oh da, ti ćeš spavati pa ću samo ja tebe vidjet.... :D
Ma daj, neću vjerovat ovim sranjima. Očito se netko zajebava sa mnom...
Uopće nisam mogla zaspat. Cijelo vrijeme sam se budila misleći da mi je netko u sobi. Sve ovo me podsjećalo na Sumrak Sagu, kad je onaj glavni vampir dolazio onoj ženskoj stalno u sobu. Pa nije vrag da vampiri stvarno postoje??
Pogledala sam na sat na mobitelu. Bilo je tek 10 do 3. Damn it. Trebam na wc, a bojim se. Ali šta se mora, mora se.
Uključila sam svijetiljku na mobitelu i krenula prema kupaonici. Oči su mi bile širom raširene i automatski su tražile ako se išta miče. Upalila sam svijetlo u kupaonici i doslovno zavirila u wc. U slučaju da je tamo...
Vratila sam se u sobu živa i zdrava. I bez punog mjehura. Naravno, prije bacanja na krevet, zavirila sam ispod njega u slučaju da je tamo ta neka osoba koja me navodno stalka. Ništa osim prašine. Ma, zašto se uopće brinem oko toga?? Netko se očito samo šalio...
Zavukla sam se u krevet i zatvorila oči. Nakon par sekudni sam ih širom otvorila i shvatila da nisam provjerila ormare. Fuck. Šta ako je tamo!? Čeekaaj Y/N, upravo si sama sebi rekla da stalker nije ovdje. Da nije stvaran...!
Odjednom se čulo škripanje kao da se nešto otvara. Uf shit. U ormaru je! I stvaran je!! Brzo sam se zavukla ispred deke kao malo dijete. Čula sam korake i netko mi se približavao. Srce mi je lupalo kao ludo. Jedan dio mene se nadao da će srce iskočit iz mog tijela i lupiti stalkera. Oh, ali ja ću tada umrijet, a on će biti samo ošamućen. Wow.
„Y/N?" netko me zgrabio i ja sam počela vrištati kao luđakinja. Osoba koja me zgrabila je također vrištala. „Šta se dereeeeeš!??!?" viknula je, a ja sam brzo maknula deku s lica i vidjela tetu kako me gleda raširenim očima. „Isuse, uplašila si mee!!" viknula sam. Dio mene je i dalje bio uplašen, dok druga polovica je osjetila olakšanje. „Došla sam vidjeti ako je sve u redu?" „Da, samo sam bila na wc-u, šta ni pišat ne smijem??" Izdahnula je i otišla do vrata. „Oprosti što sam te uplašila, ajde sada na spavanje." Rekla je i nestala. Izdahnula sam i lupila glavom o jastuk. Baš sam naivna...
YOU ARE READING
Black Hood [K.TH. FF]
Fanfiction《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?