„Vas dvoje idete zajedno u razred ako se ne varam?" teta je upitala sa smiješkom. Pogledala sam je raširenih očiju. I dalje nisam mogla vjerovat da je to on. Nadala sam se da je sve ovo neki prank.
Jungkook se nacerio i sjeo nasuprot mene. „Tako je." Rekao je gledajući me. „Oh, pa onda se znate! Ne treba biti nikakve neugodnosti između vas ha?" njegov tata nas je pogledao. O ma ne, osim što sam bila teoretski zaljubljena u...nemam pojma svog bratića il šta već...
„Sada se lijepo možete dogovoriti za učenje i tako to, da ja budem siguran da Kookie nešto pametno radi..." Hah, Kookie. Lol....
Fejk sam se nasmiješila i kimnula glavom, a Jungkook je zakolutao očima.
Nakon desetak minuta fejk smiješkanja i pokušavanja ne gledati u Jungkooka, konačno nam je došla hrana. Dok su oni jeli, ja sam potajno čitala poruke pod stolom.
Jen: WTF STA S NJIME?! TVOJA TETA VAM JE PRIREDILA SPOJ?!
Jis: aww cute, al mislim da je Jk taj njezin bratic
Jen: ma da da sigurno
Y/n: pa je jebote! Isuse ne zelim ni zamisljat svoju facu kad sam ga vidjela
Jen: omg ziva si! Sve ispricaj! Nemoj sparat na detaljima
Y/n: cek nmgu sd, jedemo....javim se kd dodem kuc
Izdahnula sam i stavila mobitel u džep.
„Y/n, zašt ne jedeš? Ohladit će ti se..." moja teta me upitala. „Evo, evo.."
Bilo je tako neugodno. Teta i Kookov otac su cijelo vrijeme pričali, a Kook i ja smo ih sam gledali kimali glavama ne shvaćajući o čemu pričaju.
Udahnuo je i pogledao me. „Jesi napisala zadaću?" upitao me. Are u fucking kidding me? Opet on o školi!!
„Mhm..." promrmljala sam. Dobro, možda je htio započeti nekakav razgovor. „Jedino nisam matku baš skužila...." nastavila sam da vidim kuda će nas ovaj razgovor odvest. „Mogu ti pomoći ako hoćeš...." „Hah, mislim da je tvoj otac rekao da bi ja tebi trebala pomoći..." Slegnuo je ramenima. Gutnula sam.
„Jesi ti znao za ovo? Da...moja teta i tvoj...." „Saznao sam onaj dan kad sam ti donio zadaću..." prekinuo me. Kimnula sam glavom gledajući u daljinu.
Zavibrirao mu je mobitel. „Tata, ja moram ići..." rekao je i ustao. Iskreno, bilo mi je nekako žao što odlazi.
„Stani, kuda ćeš?" „Idem van s ekipom..." „Pa povedi Y/n sa sobom..." Raširila sam oči i pogledala Jungkooka. „Ma ne, ne želim smetati!" „Pa nećeš smetat, ajde!" nasmiješio se. Pogledala sam tetu, a ona je kimnula glavom. Well fuck. Jednom se živi...
„Pa s kime se sve nalazimo?" upitala sam ga kada smo izašli iz restorana. „S Jiminom, Jinom i još jednim frendom kojeg ćeš upoznat..." „Wow...sve sami dečki..." Nasmiješio se i pogledao me. „Smeta ti?" „Pa mislim ne, al ne želim da opet neke glasine budu o meni na internetu...." „Ma neće, pa svi smo mi kolege iz razreda..." E to je malo zabolilo. Zar me samo tako vidi?
„Mislim, nas dvoje smo...ne znam bratić i sestrična?" upitala sam ga. Nemam pojma odakle mi hrabrost da to pitam. „Što se mene tiče, možemo biti nešto više..." raširila sam oči i počela se tresti. Stala sam i gledala ga. Pogledao me upitno. „Kkkako..kak..kaoko kako..to misliš?" „Pa možemo biti nešto više poput brata i sestre..."
To je to. I'm dead. Forsirano sam se nasmiješila i kimnula glavom.
„Ooooo šta imaaa?" dočekao nas je Jin. Iskreno, nisam znala da se Kook druži s njim. Jin je jedini učenik u razredu koji ima same negativne ocjene. Njemu je bitnija moda i izgled. „O Y/n?" pogledao je u mene pa u Jungkooka. „Pozvao sam je da ide s nama... imaš šta protiv?" pogledao ga je s dignutom obrvom. „Oh, naravno da ne!" Jin se nacerio kao kreten i zagrlio me s jednom rukom.
„Kada će Jimin doć?" Jungkook je upitao stavljajući ruke u džepove. Jin je samo slegnuo ramenima. Njih dvoje su pričali o nekim svojim stvarima koje me nisu zanimale. Dok su pričali, ja sam poslala poruku...
Y/n: u fucking gradu sam s njima!!
Jen: s njima??
Y/n: Jk, Jin...em Jiiiimin i jos neki dude kojeg ne poznam
Jen: JIMIN!?
Y/n: hehe
Jen: nisam ljubomorna...ne uopce
Y/n: oh God, ko da cu ti ga otet, boli me briga...
Jen: nisam ni mislila na to... ugl sta se sad tu dopisujes, mars tam pricat sa komadima! Kasnije ces mi sve rec!
Y/n: okej okej
Nasmiješila sam se i pogledala ispred sebe u Jungkooka i Jina. Iza njih je išao neki lik s kapuljačom. Sve se sledilo u meni.
Sjetila sam se na svog stalkera. To je sigurno on. Fuck. Lik je odjednom ubrzao korak. Izgledalo je kao da će ih ubiti. A ova dvojica su trkeljala pa ga nisu ni skužili.
„Pazite!" viknula sam. Obojica su se okrenula. Jin je vrisnuo kao curica, a Jungkook se počeo smijat kao kreten. „Buu!" viknuo je kapuljača man. „Kak si glup jebote..." Jungkook se nasmiješio, a kapuljača man ga je lupio po ramenu. „Usro sam se...." Jin se pokušavao smiriti.
Odjednom su sva trojica pogledala u mene. „Em, ovo je Y/n, moja sestra..." predstavio me Jungkook, a ja sam se osjećala kao da me netko zaklo nožem. „Znam tko je ona." Rekao je kapuljača man. Svi smo ga zbunjeno pogledali.
Holy shit. Možda to ipak je moj stalker. „Kkako.." započela sam, a on je skinuo kapuljaču. OMG.
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Hood [K.TH. FF]
Fiksi Penggemar《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?