Y/n POV
„Hej Hose....ok..." prošao je pokraj mene kao da sam ništa. Nije me ni pogledao. Koji je njegov problem??
Začuđeno sam pogledala u pod i krenula prema učionici. „Y/n!" netko je dotrčao do mene. Baekhyun....
„U grupi si s Rose..." rekao je s laganim smiješkom. „Da, ali ne samo zato što si ti zateleban u nju, već...nekako je žalim..." izdahnula sam i gledala u pod. Kimao je glavom. „Kada ćeš se.. ehm zabit u nju?" nacerila sam se i dignula obrvu. „Kak da se dovraga zabijem u nju kad nik..." Booom.
Dvoje ljudi leže na podu, a ja ih gledam raširenih očiju. Baekhyun se konačno zabio u Rose..... Ali je to nekako čudno izgledalo jer je on ležao na njoj....
„UPOMOĆ SILUJE ME!" počela se derat, a Baekhyun i ja smo tolko raširili oči da su nam skoro ispale. Brzo je ustao i počeo se ispričavati, ali je Jimin takvom brzinom doletio do njega i lupio ga šakom u facu.
„Baekhyun!" izderala sam se, a on je pao na pod. „Jesi dobro??" Jimin je upitao Rose, a ona je kimnula glavom. „Baekhyun, omg!" kleknula sam pored njega. Nos mu je krvario, ali on je to rukavom obrisao i kao nekakva zvijer naglo ustao i lupio Jimina u trbuh.
Odjednom su se učenici kao lešinari počeli okupljati uokolo da vide šta se događa. Dok se Jimin grčio od bolova, Baekhyun ga je uhvatio za kosu i lupio u facu. „Baekhyun nemoj!" viknula sam, ali me ignorirao.
„Šta se događa??" Taehyung je dotrčao. „Tae, pomozi molim te, tuku se!" rekla sam na rubu plača. Pokušao je doći do Baekhyuna, ali su ga neki učenici uhvatili i nisu mu dali da prođe. „Pustite me!" procijedio je kroz zube, ali ga ovi nisu slušali jer svi su htjeli vidjeti kuda će ova borba voditi.
„Zašto ti ne bih vani pokazao tko je ovdje glavni hm?" Baekhyun je procijedio kroz zube i počeo vući Jimina za kosu prema izlazu. Cijela grupica učenika ih je pratila i vikala „Tučnjava!"
Neki su snimali i zavijali kao da smo na nekoj paradi. Ostala sam stajati na istom mjestu u hodniku, a Tae je kleknuo pokraj mene. „Što se dogodilo???" Kimala sam glavom lijevo desno. „Ne znam..." promrmljala sam.
„Šta se to događa vani??" Jennie je dotrčala. „Jimin i Baekhyun se tuku..." Tae je rekao kao da je to nekakva normalna stvar, a Jennie je zinula i otrčala van.
„Moramo nešto poduzeti Tae!" „Ne...to je normalno za nas Y/n... moramo pokazati tko je glavni..." rekao je nekako mračno, a ja sam ga zbunjeno pogledala. „Moramo!?" pogledala sam ga. Nije odgovorio. Samo je pogledao u stranu i izašao van. Šta to on skriva??
Taehyung POV
„Wooohohoooo too, pokaži ti njemuu! Wohoo too staaarriii!!" vani je bila užasna galama. Većina učenika je navijala za Baekhyuna kao i obično. Nikada ni u jednoj tučnjavi nije izgubio. Osim kada se sa mnom tukao.
Flashback
Prije par godina...
Prvi dan u ovoj usranoj srednjoj školi. Dam se kladit da su me dali u B. razred samo zbog Jennie. Ne mogu ni bit u razredu sa svojim prijateljima zbog te blesače.
Dok je naša nova razrednica tam trkeljala o sebi, gledao sam uokolo u svoj novi razred. Doslovno nikad vidio ove ljude tu. Svi izgledaju kao neke jadne budale. Bit će zabavno...
„Dobro, dalje, tko nam je ostao?" iii došao je red i na mene da se predstavim. Yay... Najradio bi ubio sad sve ove ljude koji bleje u mene.
Zakolutao sam očima i udahnuo. „Moje ime je Kim Taehyung, živim ovdje u Busanu i nadam se da ćemo se svi lijepo slagati." Rekao sam i doslovno se skoro bacio kroz prozor od cringeanja. „Oh, jeste vas dvoje nešto u rodu?" upitala je gledajući u Jennie pa u mene.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Hood [K.TH. FF]
Hayran Kurgu《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?