Jenkook

188 13 5
                                    


Y/n POV

Subota ujutro. Ustala sam i otišla u kuhinju nešto jesti.

"Jutro!" Teta me veselo pozdravila i poljubila u obraz.

Sjele smo za stol i doručkovale. Zatim nam se i Jungkookov otac pridružio. Pričali smo o nastupu. Tako je teško smiješkati se nakon onoga što mi je Jungkook rekao.

Ali najgore je to što je to djelomično istina...

Mama me uopće ne zove više... kada god ja nju nazovem, kaže da se ne može javiti jer je na poslu. Yuqi mi se isto tako ne javlja... vjerojatno je našla svoje društvo i odlučila me zaboravit.. Jebem ti 21. stoljeće....svi dvolični....

"Jutro!" Čula sam Jungkookov glas iza sebe i ispustila žlicu. "Ja sam gotova..." rekla sam i ustala. Prošla sam pokraj Jungkooka kao da tam ni nije....

Gledala sam random objave na Instagramu kada je ušao u sobu. Sjeo je na krevet i gledao u mene. Baš namjerno mu neću dati pozornost...

"Y/n..." rekao je..kao da je tražio da ga pogledam.

"Y/n, molim te mi oprosti..." rekao je i krenuo prema meni. "Odjebi! Makni se!" Izderala sam se. Stvarno mu ovo neću tako lako oprostit...

Izdahnuo je i sam izašao iz sobe. Neka se ni ne vraća...

Taehyung POV

Spremao sam se za odlazak k Y/n. Rekla je da je sama doma pa da dođem.

"Kuda ti ideš??" Jennie me upitala. Mislim kao prvo, subota je...dan za izlazak, kao drugo, šta te briga...

"Kod Y/n.." odgovorio sam i našpricao se parfemom. Gucci parfemom.

"Ooohhh taako daakklee..." nasmiješila se. "A što ću ja radit?" Prekrižila je ruke. "Boli me briga..." slegnuo sam ramenima i izbeljio joj se. Zakolutala je očima i izvalila se na moj krevet.

Pozvonio sam i popravio si ovratnik. Čekao sam da Y/n otvori. To čekanje je trajalo jedva minutu, a činilo se kao godinu. Otvorila je vrata i kad me vidjela nasmiješila se od uha do uha i zagrlila me. Zatim me povukla unutra.

"Ovo je za tebe." Dao sam joj ružu i njezinu najdražu čokoladu.

"Aww hvala ti!!" Poljubila me u obraz pa smo otišli u dnevni boravak.

"Gdje je Jungkook?" Upitao sam je i njezin smiješak je odmah nestao. "Ne znam i ne zanima me..." rekla je hladno. Začuđeno sam je pogledao.

"Posvađali ste se?"

Kimnula je glavom. "Ne želim o tome sad...hoću uživat s tobom.." ponovno se nasmiješila i naslonila na mene.

"Hoćemo pogledati neki film?" Upitala je. "Kako hoćeš..." Odgovorio sam, a ona je upalila Netflix...

Jennie POV

Ma vraga ću biti doma. Subota je!

Uzela sam svoju jaknu i izderala se mami da idem van. Mislim kao da ju je briga, ionako ide raditi noćnu smjenu....

Hodala sam parkom i gledala uokolo. Zašto se osjećam kao najveći jadnik na cijelome svijetu??

Izdahnula sam i odlučila otići do jezera. To mjesto me uvijek smiri i osjećam se...nekako...pozitivno tamo...

Možda bih se mogla uslikat za Instagram.. ali opet ne želim selfie..želim se cijela vidjet da ljudi vide moje perfektne noge. No naravno da me nema tko slikat...

Hodala sam i u daljini skužila Jungkooka. Gledao je u pod i imao ruke u džepovima.

Na sekundu je dignuo glavu i skužio me pa je malo zastao. Oboje smo se gledali i stajali. Izdahnula sam i nastavila s hodanjem prema njemu, a on je napravio isto to.

Black Hood [K.TH. FF]Where stories live. Discover now