Taehyung

309 19 0
                                    



„Ti..." zinula sam. Nisam mislila da ću njega ponovno vidjeti. „V!?" Nasmiješio se. „Aah, vidim da me se sjećaš..." „Kakav V, to je jebeni Taehyung.." Jungkook me zbunjeno pogledao. „Lik mi se predstavio kao V kada sam ga upoznala..." rekla sam pomalo ljuto. „A očito V nema nikakve veze sa imenom Taehyung...hm?" prekrižila sam ruke i gledala u pa...Taehyunga. Još više se nacerio. „Pa neću strancu dati svoje pravo ime, zar ne? Već sam ti to rekao..." „Pa sad očito više nismo stranci..." zakolutala sam očima.

„Ček, kad ste se vi upoznali?" Jin je upitao. „Odvezao sam je doma." „Bili ste sami u autu!?!?" Jungkook se odjednom izderao. Kao da je bio ljubomoran. Taehyung se podlo nasmiješio. „Aha, imaš šta protiv? Pa to ti je sestra, ne?" „Pa nije prava..." Okej, wow. Ne znam iskreno šta se događa, ali kao da je Jungkook stvarno fucking ljubomoran. Drama oko mene. Mislim da nikad nisam bila uspiješnija u životu....

„Hej društvo!" Jiminov glas je sve prekinuo. Ništa od drame...

Bili smo u nekom klubu il šta ja znam gdje. Bilo mi je jako neugodno. Okružena sam hot dečkima. „Pozvao sam Rose i Lisu." Rekao je Jimin gledajući u mene. „Družiš se s njima?" upitao me. Slegnula sam ramenima. „Družim samo kada trebaju zadaću."

Kada su došle, vidjelo se da su pomalo šokirane što me vide. I imale su taj fejk smiješak cijelo vrijeme. To me jako živciralo.

„Kookie, ajmo plesat..." Lisa ga je upitala. Jungkook se nasmiješio i kimnuo glavom. Well, ako Jennie nije bila ljubomorna, nisam ni ja.

Za par minuta su Rose i Jimin isto otišli. Ostala sam sama s Jinom i Taehyungom. I bilo je jako neugodno.

„Paa Y/n, jesi našla prijatelje, ili ih još uvijek nemaš?" Taehyung me pitao šaljivim glasom. Zakolutala sam očima. „Imam, za razliku od tebe.." Dramatično je kimnuo glavom. „Ni ja nemam prijatelje..." izdahnuo je Jin, ali smo ga ignorirali.

„Pa s kim se družiš..." nastavio je Taehyung. „Boli te briga..." „Hah, šta, bojiš se da ću zapet za njih, a ne za tebe?" podlo se nasmiješio. „Pffst, da sigurno. Dobro, ako baš moraš znat, družim se najviše s Jennie. Kim Jennie." Jin i Taehyung su me pogledali nekim pogledom koji nisam mogla pročitati. Odjednom je Taehyung gutnuo i ustao.

„Idemo plesat." Nisam stigla ni odbiti, a već me povukao na noge. Čuli smo Jina kako viče za nama da smo ga ostavili, ali ko ga šljivi lol.

Naravno da je bila neka spora romantična muzika. Nisam iskreno znala baš kako se pleše, ali napravila sam isto što i ostali parovi. Stavila sam ruke oko njegovog vrata, a on je svoje na moje bokove zbog čega mi je bilo usrano jako neugodno.

Gledao mi je lice cijelo vrijeme dok sam ja gledala u Jungkooka iza njega. Plesao je s Lisom i gledao ju je tako...tako...drugačije nego mene. Mislim da su njih dvoje zajedno. Možda je Lisa ona cura s kojom se žvalio onu večer...

„Hoćeš li ga prestati više gledati?" Taehyungov dubok glas me uplašio te sam ga pogledala u oči. „Tako je već bolje." Lagano se nasmiješio. Ja sam ga gledala bez ikakvog izraza.

Lice mu je zapravo...prekrasno. Mislim, i prvi put kada sam ga vidjela, bio je zgodan, ali sada...mi se još više sviđa.

„Da mi je znati o čemu sada razmišljaš..." rekao je. Nervozno sam se nasmiješila. „Bolje ti meni reci o čemu ti razmišljaš..." Još više se nasmiješio. „Jesi sigurna da želiš znat?" kimnula sam glavom. „A što kažeš na to da ti pokažem..?" upitao je gledajući moje usne.

E sad točno znam o čemu razmišlja. I srce će mi iskočit. Ali doslovno. Gutnula sam i pokušala se opustit. „Slobodno." Rekla sam.

Počeo mi se približavat. U tom trenutku više nisam bila sigurna ako ovo želim, zato što mi je ovo prvi poljubac. Čvrsto sam zatvorila oči i čekala da taj trenutak dođe.

Kada je došao, mislila sam da ću se srušit. Nemam pojma kako da uopće opišem šta sam sve osjećala u tom trenutku...

„The fuck, a ja sam još uvijek single!" Čuli smo taj kreštavi glas i odvojili se. „Ti stvarno voliš uništavati sve, ha Jine?" Taehyung je izdahnuo, a ja sam se nasmiješila. „Šta god, ja se idem vratiti na svoje mjesto, biti sam..i usamljen...iako sam najzgodniji ovdje..." dramatično je to sve govorio, a Taehyung i ja smo samo čekali da ode.

„Dakle..." Taehyung je započeo, a ja sam pogledala u pod. „Ovo mi je bio prvi..." promrmljala sam. „I mislio sam...." nacerio se. „Šta sam tako loša bila?" pogledala sam ga. „Hahahha, ne. Nema veze. Sviđaš mi se Y/n..." Gutnula sam. Nisam bila sigurna ako želim ovo pa sam se samo nasmiješila.

„Trebala bih ići kući...." prormljala sam. „Hoćeš da te odvezem?" Kimnula sam glavom za ne, ali ovaj očito ne zna šta to znači. Povukao me prema izlazu te smo išli prema njegovom autu.

„Hvala na vožnji..." „Ništa, i drugi put!" nasmiješio se. „Pa...nadam se da ću te opet vidjet..." rekla sam i flashback od prvoga puta mi je bio u glavi. „Hahahha, mislim da ovdje ja kažem, bi li to htjela, a ti kimneš glavom pa ja kažem da onda hoćemo.." „Iiii onda odjuriš kao kreten!" rekla sam kroz smijeh. „Hahahha tako je!" „Pa..onda..hoćemo se vidjeti ili ne?" „Naravno." Rekao je i poljubio me u obraz. Zacrvenila sam se i izašla iz auta. Mahnuli smo si i otišli svojim kućama....

 Mahnuli smo si i otišli svojim kućama

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Black Hood [K.TH. FF]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora