Njegova prva misija

214 12 0
                                    


Jungkook POV

"NEE!" Viknuo sam i probudio se sav mokar od znoja. Disao sam kao neki luđak i gledao oko sebe. Naglo sam ustao pa mi se malo zavrtjelo, ali briga me. Brzim hodom sam otišao do dnevnog boravka gdje su bili tata i Y/nina teta. "Jutro." Pozdravili su me i pogledali malo čudnim pogledom. "Kook, jesi dobro?" Tata me upitao, a ja sam kimnuo glavom. "Ara, kada ideš kući?" Upitao sam je nekako napeto. Slegnula je ramenima. "Za jedno sat, dva...ne znam...zašto?" "Smijem li ja sada otići do nje??" "Da...naravno..." rekla je malo zbunjeno. Kimnuo sam glavom i otišao se spremiti.

"Jel sve okej??" Upitala me kada sam bio kod vrata i obuvao se. "Da, da sve super. Jako mi fali Y/n pa..." fejk sam se nasmiješio. "Oh, okej. Popričaj malo s njom, jučer je bila nekako čudna..." Kimnuo sam glavom i izašao van...

Došao sam do kuće i skužio da su vrata otključana. Trnci su prošli mojim tijelom...Smiri se Kook, vjerojatno je već ustala i otključala vrata...

Ušao sam i dozivao je. Tišina. Sve me više i više počela hvatati nervoza...

"Y/n! Ja sam, Kook!" Polako sam krenuo prema njezinoj sobi. "Oh shit please budi dobro..." polako sam otvorio vrata i vrisnuo.

"Aaahhhh marš vaan!!!" Y/n se izderala. Taman sam ušao kada se presvlačila. Naglo sam zalupio vratima i naslonio se na zid. Fuck ovo je neugodno.

Otišao sam do dnevnog boravka i tam sjeo i pokušao ne razmišljati o Y/n. Zašt sam baš morao ući kada je na sebi imala samo donje rublje?! Kladim se da to ni Taefuck nije vidio, a ja jesam....

"Nisi vidio ništa..." došla je i gledala me ubojito. "Nisam vidio ništa..." kimao sam glavom. "Šta radiš ovdje uopće?? Znaš li zvonit??" "Kao prvo, došao sam vidjet ako si živa, kao drugo, Ara mi je dala ključ, a i vrata su bila otključana..." "Aha da fuck, zaboravila sam ih zaključat nakon što je Tae otišao..." "Taehyung je tu bio?!" "Aha, spavali smo skupa..."

Raširio sam oči. Nisu valjda.. omg....... poslao sam ga samo da PROVJERI AK JE Y/N DOBRO, A NE DA....

"Ne, nije se to dogodilo budao, ne moraš ni razmišljat o tome..." zakolutala je očima. "Samo smo se pomirili i mazili..." zaljubljeno se nasmiješila. I ja bih to radio s nekime...

"Kada će teta doći?" Upitala je i krenula u kuhinju. "Ne znam, uskoro valjda...ajde napravi nešto za jest, gladan sam..." "Šta si ti tu došao jesti ili?" Prekrižila je ruke, a ja sam se samo nacerio od uha do uha....

Y/n POV

"1,2,3 i..." Jennie je vikala na probi. Čovječe, povlačim sve ono kad sam rekla da je ova koreografija jednostavna...

"Y/n skoncentriraj se!!" Čula sam profesoricu kako se dere. Ovoga puta smo već polako i plesale i pjevale. Ali nisamo znale sve svoje riječi napamet pa je sve još bilo shitty...

"U redu cure, zaslužile ste pet minuta odmora..." profesorica je rekla i otišla nekud. "Hvala Bogu..." rekla sam i izvalila se na klupu pokraj Jungkooka koji mi je dao bocu vode. "Užasna sam u plesanju, jel da?" Upitala sam ga. Samo je slegnuo ramenima. Tipičan on...

"Y/n, ajde sa mnom do wc-a..." Jisoo me povukla za ruku.

"Šta je?" Upitala sam kada smo ušle. "Sad će dečki imati probu.. to znači da će Jin doći..." nasmiješila si. Aaa tako dakle... nju Jin brine... nemam pojma zašto, ali osjećam se kao ponosna mama.

"Aaa, dobro? I?" Nacerila sam se. "Pomozi mi popraviti šminkuuu!!"

Jungkook POV

Jisoo i Y/n su otišle nekud pa sam ostao sam u dvorani s Jennie. Sjela je do mene. "I? Jesi uspio?" Upitala je gledajući nekud u zid. Kimnuo sam glavom. "A šta si očekivala? Samo sam trebao prebit najboljeg prijatelja i evo ga..." pogledala me i raširila oči. "Sereš.." "Ne... a i zaslužio je to. Rekao je Y/n da je ona otela Lisu i da svi mi to mislimo... zato ni nije htjela pričati s nikime..." "A tako dakle..." pogledala je u pod. Znam da sad razmišlja o Jiminu. Boli ju to što je takav... A to sve ide u moju korist...

Black Hood [K.TH. FF]Where stories live. Discover now