„Molim vas da svi sjednete na svoja mjesta!" profesorica je užurbano ušla u razred i odmah se počela derati na nas. Bila je živčana... Duboko je udahnula i stala s ozbiljnim izrazom lica ispred ploče.
„Vjerovatno ste čuli... Lalisa Manoban je nestala i policija je o tome obavještena. Danas će vas sve malo ispitati o tome što znate, ne morate se ništa bojati..." rekla je.
„Mislite, otmičar bi se trebao..." Namjoon je viknuo. Profesorica je izdahnula i kimnula glavom. „Ići ćete jedan po jedan, okej? Prozivat će vas..."
„A nećemo valjda obrađivati gradivo profesorice?" Namjoon je nastavio s pitanjima. Glas mu je bio nekako sarkastičan, kao da se sprda svemu ovome. „Samo ti hoćeš ako se ne stišaš..." profesorica ga je gledala ubojito s tim svojim naočalama.
„Naravno da je sve ovo samo zato što je to Lisa, da sam na primjer ja nestao, nikoga ne bi bila briga..." čula sam Hoseoka kako mrmlja Yoongiju.
Vrata su se otvorila i policajac i policajkinja su ušli. „Ovaj policajac me podsjeća na Jimina..." šapnula sam Jisoo, a ona se smijuljila. „Zato što mu je to tata..." šapnula je natrag, a ja sam zinula.
„Dobro jutro, djeco." Započeo je, a mi smo svi u jedan glas pozdravili. „Vidim vam u očima da ste preplašeni, hahaha.." započeo je s tim svojim jeftinim šalama kao i svaki roditelj. Jimin je kolutao očima i izdahivao živčano.
„Ne bojte se ništa, gospođa policajkinja..." pogledao ju je, a ona se nasmiješila i zakolutala očima. „...će vas pitati par jednostavnih pitanja, a vi molim vas odgovorite iskreno, dogovoreno?" svi smo u jedan glas rekli da.
„Prva na redu bi bila Rose Park..." rekla je policajkinja i Rose je ustala sa svog mjesta te je njih troje nekud otišlo.
„Možete raditi što želite, samo nemojte biti glasni!" rekla je profesorica i sjela na svoje mjesto.
„Damn, jesi vidjela taj pištolj! Kak je cool!" Hobi i Yoongi su došli do Jisooine i moje klupe. „Kad sam bila mala, htjela sam bit policajkinja, ali kada sam vidjela filmove kak oni pucaju u negativce i kak je sve puno krvi, odustala sam." Rekla je Jisoo. „Mrziš krv?" Hobi je upitao, a Jisoo je kimnula glavom i napravila odvratnu facu.
„Jesam ja jedini kojeg je strah ovoga?" Yoongi je progovorio. Kimali smo glavama da ne. Izdahnuo je i pogledao u pod. „Ako nemaš nikakve veze s time, onda te ne bi trebao biti strah, ne?" Jisoo ga je upitala. Slegnuo je ramenima. „Znam, ali... šta ako... ne znam, nešto krivo kažem pa posumnjaju u mene...?" „Ma daj, pretjeruješ...sve će biti okej..." nasmiješila sam mu se. „Ma daj ti si malo nevinašce Yoongi.." Hobi ga je lagano lupio u rame.
Ispitivanje je prolazilo polako... Već je došlo vrijeme velikog odmora, a oni su samo 4 osobe ispitali, Rose, Wendy, Seulgi i Irene. Imam osjećaj da ću ja biti sljedeća čim odmor završi...
„Ispituje vas policija??" Jennie je dignula obrvu. Kimnula sam glavom. „O Bože... mislim okej, barem ne morate ništa raditi..." „Mah, doći će i red na tvoj razred..." „Misliš?" „Um pa to je Lisa, njezina obitelj će i u wc školjku pogledat..." Izdahnula je i njezine oči su pogledale moje ruke. Nosila sam rukavice još uvijek naravno. Uvijek bih rekla da mi je hladno kada bi me netko pitao zašto ih nosim.
„Zašto dovraga to nosiš? Pa tu je kipuće..." Slegnula sam ramenima. Zakolutala je očima. „Nešto skrivaš, šta to?" dignula je obrvu. „Ja sam Elsa, odjebi ili ću te zaledit." „Ma nemoj da ja kažem šta si..." nacerila se. „Opekla sam se, eto..sad znaš moju veeeeliiku taajnu..." zakolutala sam očima. „Opekla?" Kimnula sam glavom. „To jest... Lisa me gurnula pa da ne padnem sam se uhvatila za vruću tacnu..." Izdahnula sam. „Zbog nje si se opekla!??! Omg ZADAVIT ĆU TU LISU!" Izderala se glasno. „Daj smiri živce majke ti..."
YOU ARE READING
Black Hood [K.TH. FF]
Fanfiction《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?