Jennie POV
Trčala sam i nisam se usudila pogledati iza sebe. Ali čudno mi je bilo to što nisam čula Jungkooka iza sebe. Pokušala sam stati, ali mi se noge nisu htjele zaustaviti sve dok se nisu zabile u nekoga.
„Aaaghh!" vrisnula sam, a i osoba na kojoj sam ležala isto tako. „Y/n!" Čula sam dubok glas, što bi značilo da je to Taehyung. Pogledala sam ispod sebe i vidjela Y/n.
„Jennie!" viknula je. „Omg Y/n!" ustala sam i pružila ruku kako bi joj pomogla ustati na noge. „Oprosti! Nisam mogla stati..." „Gdje je Jungkook!?" upitala je nervozno.
„Ne znam.....bili su tamo....skoro...skoro su nas uhvatili i mislim da ih je on išao odvući što dalje..." rekla sam gotovo kroz suze. „Shit! Taehyung moramo mu pomoći!" rekla je, a Tae je kimao glavom lijevo desno. „Ne možemo...preopasno je..." „Briga me!! On treba našu pomoć!!" izderala se.
„Y/n, Kook se žrtvovao kako bi nas spasio i ti sad želiš otići do njih kako bi sve to bilo uzalud?!" izderao se na nju, a ona je prošla rukom kroz kosu.
„Gle...moramo krenuti dalje..." rekao je tiho i pokušao staviti ruku na Y/nino rame, ali se ona izmaknula. Pogledala ga je ubojito i krenula hodati u random smjeru. Tae je izdahnuo i pogledao u pod, a zatim u mene. „Hajde idemo..." rekao je tiho.
„Mislim da si malo previše napet na njoj..." „Kako to misliš?" „Tae, saznala je da je jedan od njezinih prijatelja psihopat... i sada još i ovo s Jungkookom... moraš je shvatiti..." Zagrizao je donju usnicu. „Svi smo prošli kroz sranja i samo želimo da više završe, ali ne možeš se iskaljivati na njoj... moraš joj to smireno reći..samo još više stvaraš nervozu..."
„Samo želim da bude dobro..." „Znam. Ali radiš to na krivi način...odi do nje..."
Izdahnuo je i ubrzao korak kako bi došao do Y/N...
Taehyung POV
„Hej..." rekao sam neugodno. Pogledala je ljutito u stranu. Nije me mogla ni pogledati kolko je bila bijesna.
„Oprosti...okej? Samo sam... živčan radi svega ovoga... znaš da te volim i da želim da budeš na sigurnom..."
Gutnula je i pogledala me na sekundu. „Isti si kao i Jungkook..." promrmljala je. „Ne znam koji je gori od vas dvojice..." ljutito je promrmljala i istrgnula granu koja joj je došla pred facu dok je hodala.
„Y/n, smeta mi to što govoriš... boli me to..." rekao sam tiho, a ona se nasmiješila.
„Boli te? Šta da onda ja tek kažem ha!?" procijedila je kao ljuti pas. Okrenuo sam se i pogledao Jennie u znak da trebam pomoć.
'Reci da želiš da krenete ispočetka' hvala Bogu što znam čitati s usana...
„Možemo li krenuti ispočetka?" „Ne." Rekla je oštro, što me šokiralo. „Žao mi je Tae...ali drugu priliku si već iskoristio na početku veze, teoretski sam ti dala treću jer sad pričam s tobom...a četvrtu priliku nema šanse da dajem... jedva da dajem treću....tak da budi zahvalan..." rekla je, a meni se srce slomilo. Usporio sam kako bih hodao s Jennie...
„Gotovo je...ne mogu fcking vjerovat da je gotovo..." rekao sam tiho i oči su mi se nasuzile. Jennie je gutnula i stavila ruku na moje rame. „Žao mi je...ali vidjet ću još što mogu..." „Ne..ne želim da se još na tebe naljuti ili nešto..."
Izdahnula je i pogledala u pod. Odjednom je Y/n zastala i gledala uokolo. Pogledali smo je zbunjeno. „Što je Y/n?" Jennie je upitala. „Mislim... mislim da je netko tamo..." rekla je gledajući među grmlje. Polako se približavala. „Jungkook?" upitala je. Nešto mi je govorilo da to nije Jungkook....
„Y/n...odmakni se..." upozorio sam je, a ona me pogledala. Čim je to napravila, iz grmlja je iskočio jedan od Hoseokovih likova. Pištoljem ju je lupio po glavi te je pala na pod. Mene je upucao u rame, a Jennie je zgrabio drugi lik koji je iskočio te ju počeo gušiti.
Sve se dogodilo u sekundi da nisam ni stigao reagirati...
„Aagghhhhh!" procijedio sam kroz zube i pokušao izvaditi pištolj, ali već sam bio pribijen uz tlo. „Hah! Mislio sam da si bolji od ovoga V..." lik mi je rekao i pol njegove sline iz usta je prskalo na moju facu. Zatim me okrenuo i nogom me pritiskao za glavu. Bio sam okrenut prema Jennie koja se pokušala izbaviti iz ruku drugog lika.
„Tahthehhhsg.." gušio ju je. „Sada ćeš gledati kako ti sestra umire. Nažalost, tvoju curu ne smijemo ubiti..." rekao je lik koji me držao. Počeo sam se migoljiti i koprcati, ali je zatom drugom nogom stao na moje rame. „AAAAGHH!" Viknuo sam od boli.
Jennie POV
„Aghafsguzavzusfaih!" trebam...zraka.....ne smijem....odustati...Kada je Tae viknuo od boli, nešto se aktiviralo u meni. Nokte sam zarila dublje u kožu lika koji me držao. Vikao je od boli, ali nije puštao. Onda sam još jače zarila nokte. Doslovno mu je krv curila. Popustio je malo te sam to iskoristila i svom silom ga ugrizla. Probila sam mu kožu i okus krvi je bio u mojim ustima. Pustio me i pao na pod držeći se za ruku. Pljunula sam na njega tu krv i zatim ga lupila par puta u slabu točku i trbuh. Mislim da je pao u nesvjest od boli...
Uzela sam njegov pištolj.
Okrenula sam se kao divlja životinja prema Taeu i liku koji ga je mučio. Uhvatio je Taea za ovratnik i prislonio pištolj na njegovu glavu. Koristio ga je kao štit.
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Hood [K.TH. FF]
Fiksi Penggemar《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?