Iznenađenje..?

257 15 1
                                    


„I kako je prošlo ispitivanje?" Jisoo je upitala gledajući Jennie. Slegnula je ramenima i popila gutljaj soka. „Šta da kažem, gubljenje mog dragocjenog vremena..." rekla je igrajući se sa slamkom. „A Taehyung?" upitala sam. „Ne znam, nisam ga vidjela, nije se vratio u razred..." Zinula sam. „Omg šta ako mu se nešto dogodilo?!" „Daj ne drami, vjerojatno je otišao pušit cigarete..." zakolutala je očima.

Krenula je nešto reći, ali pljeskanje Jungkookove ekipice ju je prekinulo. Okrenule smo se da vidimo šta se događa i vidjele Jina na stolu.

„Čujte, počujte! Najzgodnija osoba na svijetu govori, zato tišina..." rekao je ozbiljno, a zatim se nacerio. „Dakle, moj predivni rođendan se bliži i zato u subotu će biti zabava kod mene. Sve vas srdačno pozivam! Moju adresu ćete vidjeti danas na mom Instagram storiju. Tko ne vidi story, nije pozvan. Hvala vam! Možete nastaviti jesti i udebljajte se da ja i dalje budem najzgodniji." Lagano se naklonio pa skočio sa stola. Svi su mu počeli pljeskati i ceriti mu se u facu.

„Wtf..." promrmljala sam. „Omg, partyy yaaas! Znači li to da će i Jimin biti tamo??" Jennie je započela sa svojim Jimin fangirlanjem. „Da, isto kao i sve cure koje su lude za njim..." Jisoo je kimnula glavom u smjeru gdje je bila grupica retard cura koje su skvičale.

Jennie je zakolutala očima. „Oh, please, cijela ta barbie grupica nije ljepša od nas.. mislim pogledaj ih... doslovno nose sve pinky i imaju ono tonu šminke na sebi..."

„Lisa je nestala, a ti radiš party?!" deranje je dočekalo mene i Jisoo kada smo ušle u razred. Rose se tam prepirala s Jinom. „Moj rođendan je, moram ga proslaviti!!" „Hah, znaš šta, svi bi zapravo bili sretniji da se nisi ni rodio glupane!" rekla je, a Jin je malo raširio oči. Vjerojatno ga je to povrijedilo.

„Hej! Sad si pretjerala!!" Jisoo se izderala i otišla do njih, a ja odma iza nje. „Šta vas dvije sad hoćete? Uvijek zabadate nos gdje vam nije mjesto!" rekla je i otišla. Kukavica.

Jin je gledao u pod cijelo vrijeme. Jisoo me pogledala u znak da ne zna šta da radi sad. „Jesi...jesi dobro?" upitala sam zbunjeno i pogledala Jisoo. Jin je kimao glavom lijevo desno.

„Pusti je, samo se vjerojatno brine za Lisu pa..." „Ali u pravu je... Lise nema, a ja ću imati party..." „Ali tvoj rođendan je! Nisi ti kriv što je sad ona nestala... moraš ga proslaviti! Ipak je to...koji 19.?" Kimnuo je glavom. Bio je najstariji u razredu, ali se ponekad ponašao kao da je najmlađi.

Udahnuo je. „Da, u pravu si! Ja se s Lisom nikada nisam ni družio, uvijek me tretirala kao govno! Proslavit ću to s ili bez nje!" rekao je odlučno. Jisoo i ja smo se nasmiješile. „Hvala vam cure!" Zagrlio nas je, a zatim otišao nekud van iz razreda.

Jisoo je zadovoljno izdahnula. „Uuuu lete li ovdje nekakve iskre hm..?" nasmiješila sam se, a ona je raširila oči. „Šta, koji vrag!? Ne!!" „Mhmmm...." zezala sam je...

„Ideš na Jinov rođendan, ne?" Jungkook me upitao nakon ogromne tišine. Doslovno smo cijelim putem samo hodali, nismo ni pisnuli. „Da, valjda." Rekla sam kratko. Nije mi bilo do razgovora s njim. Tišina mi je bila bolja, iako je bila neugodna.

„Hoćeš li se molim te, prestati ljutit na mene...?" upitao je pomalo iznervirano. Zakolutala sam očima i šutila. „Znači ne.." rekao je i duboko udahnuo. Gledao je sa strane nekud u daljinu. „Šta moram napraviti da se prestaneš ljutiti?" nastavio je sa glupim pitanjima. „Ušutit, jer me živciraš..." rekla sam mrzovoljno. Kimnuo je glavom i zagrizao usnicu. Teško je da on šuti kada ga nešto muči.

„Može nešto drugo?" upitao je nakon minute. „Ubi se." Rekla sam, a on me pogledao sa smiješkom. „Ha ha dobra šala..." rekao je, a ja sam bila mrtva ozbiljna. „Možda da te ja ubijem pa da završim u zatvoru... sigurno bi tam bilo bolje nego ovdje..." promrmljala sam. „Y/n daj ne serinjaj! Kak to možeš reći??" stao je i prekrižio ruke. Dok ja, nisam. Nastavila sam hodati i nisam se ni okrenula za njim.

Black Hood [K.TH. FF]Onde histórias criam vida. Descubra agora