„ŠTA SI NAPRAVIO!?" Jennie je viknula, a Jungkook nije skidao taj osmijeh s lica. „Jungkook, trebao si prvo nas pitati za dopuštenje..." rekla sam. „Pa rekao sam Chanyeolu..." i dalje se cerio. Chanyeol ga je pogledao ubojito. „Da, nakon što si ga pozvao..." „Dobro pa u čemu je problem. Zar seka ne želi vidjeti svog bracu?" rekao je sarkastično. Jennie je izgledala kao da će svaki čas eksplodirat.
„Kad dođe, ja odlazim, ti se ostani s njim družit!" rekla je i sjela s prekriženim rukama. Jungkook nije skidao oči s nje. Cijelo vrijeme se cerio. Sad mi je stvarno već sve počelo biti sumnjivo. Kao da sam nešto propustila...
Iskreno, jedan dio mene je jedva čekao da Tae dođe. Htjela sam ga ponovno vidjeti. Ali drugi dio je govorio da se to neće svidjeti Jennie. To što je Jungkook napravio je krivo, ali možda nije znao da se oni ne podnose?
„Idem do bara, netko sa mnom?" pogledala me. Opet treba nasamo razgovarati sa mnom....
„I šta da ja sad radim?!" upitala me živčano dok smo čekale piće. „Pa isto to šta si i rekla. Kad on dođe, mi odemo i ostavimo njih dvoje same." „A šta s tobom? Znam da ga želiš vidjeti..." rekla je. Gutnula sam. „Pa...ovaj..."
Shit. Predobra je u čitanju misli. Najbolja frendica ili osoba koja ti se sviđa? Šta sad da radim?!
Izdahnula je. „Ostat ćemo malo da se ti i Tae podružite, a zatim idemo..." rekla je gledajući u stranu. „Stvarno? Ne! Ne moraš to raditi zbog mene... a uostalom...rekla si da ga trebam ignorirat..." rekla sam tiho gledajući u pod.
„Radi šta hoćeš, kao da nemam svojih problema..." izdahnula je i popila gutljaj alkohola. Možda je samo pijana pa zato to govori? Ili se tu stvarno nešto čudno događa???
„Zašt si tak čudna odjednom??" nisam mogla izdržat bez da je to pitam. Pogledala me upitno. „Neki dan kažeš da ga se trebam klonit, a sad da radim šta želim?? Ne razumijem te..." „Gle, zbog toga sam se i posvađala s Jisoo, i šta ja znam... upravu je... moraš slušat sebe, ne mene... Nisam ti ja mama..." „Ali si mi najbolja prijateljica i tvoje mišljenje je važno!" pogledala me kao da sam rekla nešto čudno.
„Stvarno tako misliš?" „Pa naravno!" Izdanula je i prošla rukom kroz kosu. „Stvar je u tome da.... mislila sam da se ljudi mijenjaju, ali očito sam bila u krivu... i sad se pitam, ako sam se ja uopće promijenila?"
Pogledala sam je zbunjeno. Zvučala je tako cringe. Kao da glumi u nekoj ljubavnoj seriji. „O čemu ti? Jesi ti već pijana il šta?" Pogledala me kao da će mi odat neku najveću tajnu ikada, ali ju je Taehyung prekinuo.
„Oo tuu sii! Posvuda sam te tražio!" nasmiješio se i zagrlio me. „Bok Tae!" rekla sam sa smiješkom. Pogledao je u Jennie i nasmiješio se najvećim fejk smiješkom ikada. Isto tako je i ona.
„Haj Jen..." promrmljao je. Kimnula je glavom i počela piti svoje piće. „Idem...do ostalih..." promrmljala je i ostavila nas same.
„Jesi sretna što me vidiš?" upitao me sa ogromnim smiješkom. Kimnula sam glavom. „Dokaži." Rekao je. Izdahnula sam i poljubila ga u obraz.
„Hmm, nije dovoljno..." Zakolutala sam očima i poljubila ga u usta. Cerio se, a ja sam gorila u obrazima. „Trebali bismo otići do drugih..." rekla sam gledajući u pod.
Počela sam ga vući prema njima. Kada nas je Chanyeol vidio, napravio je neku čudnu facu. Kao da je bio šokiran i kao da mu se bljuvalo u isto vrijeme. Ne znam šta bi mu to trebalo značit, a i nije me briga.
„Dakle, jeste vas dvoje nešto il?" Jungkook nas je pogledao. Nisam znala šta da na to kažem pa sam samo pogledala u pod. Taehyung je kimnuo glavom kao neko malo dijete. To je zapravo bilo cute za vidjet. S druge strane, Jennie nas je gledala bez ikakvog izraza, a Chanyeol je bio sasvim zbunjen.
„Pa idemo mi." Rekla je Jennie i ustala. „Uh, ovaj ja idem s njima..." pogledala sam Taea i Kooka. „Ne, ne ideš ti nikud..." Jungkook je rekao sa smiješkom. Svi smo ga zbunjeno pogledali. Taj lik je tako čudan danas. Izgleda ko neki glavni spletkaroš u pričama.
Izvadio je iz džepa ključeve od kuće i mahao njima ispred mene. Fuck. Bez tih ključeva ne mogu ništa. Pogledala sam Jennie poraženo. Izdahnula je.
„Ako Y/n ostaje, zašto i vas dvoje ne ostanete? Pozvat ćemo još par frendova pa se svi zajedno možemo družiti..." rekao je cereći se. „Ne, danas smo vani trebali sam nas troje ići, vi ostali ste se sam prikrpeljili!" Jennie je odbrusila uzimajući svoju torbicu.
„Ali i Jimin će doći..." rekao je. Jennie je zastala. Kao da se ukipila. Pogledala sam Jungkooka zbunjeno. Zar on zna?
Mislim, okej, možda su skužili jer smo ih dosta često stalkali...ali...
„Mislim, on je dosta popularan zar ne? Sve cure sline za njime... Jesi li i ti jedna od njih? Hm?" Jennie ga je pogledala sumnjičavo. „Daj odjebi Jungkook, ona slini za svakime, logično da i za njim..." rekao je Tae hladno. „Tae!" lupila sam ga po ramenu.
„Šta, pa istina..." promrmljao je. Jennie se zlobno nasmiješila. „Hah, pa naravno da slinim za njime...ko ne bi.... bez njega, vas dvoje bi bili obični jadni luzeri.... očito je on vrata do vaše slave... a ja... ja sam lokot..." rekla je cereći se.
„Onda dogovoreno..." rekao je Kook gledajući Jennie. Chanyeol je glasno gutnuo. „Ja bih trebao doma..." Chanyeol je tiho promrmljo kao nekakvo nevinašce. Jennie je ustala i poljubila ga u obraz. „Okej, vidimo se.." rekla je sa smiješkom.
Jesam ja jedina koja je zbunjena??
YOU ARE READING
Black Hood [K.TH. FF]
Fanfiction《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?