Njihova prošlost

296 17 1
                                    



Tražila sam Jisoo i Jennie posvuda. Skoro pa ništa nisam mogla vidjeti jer mi je vid bio mutan zbog suza. „Y/n!" čula sam Jungkookov glas iza sebe. Udahnula sam i okrenula se prema njemu. Nisam stigla ništa ni reći, a on me zagrlio.

„Jesi dobro?" grleći me upitao. Nisam ništa odgovorila. Koncentrirala sam se na ne plakanje.

„Sve se ovo zbog mene dogodilo..." promrmljala sam i obrisala suze. „Moram ih pronaći... prije nego što zvoni..." rekla sam gledajući u pod. „Pomoći ću ti." Rekao je, ali ja sam kimala glavom lijevo desno.

„Ne želim te upletati u ovo." Rekla sam i prošla pokraj njega užurbanim korakom. Iovak sam za sve kriva, sam mi još fali da se i s Jungkookom posvađam ili nešto.

Jungkook POV

Gledao sam je kako odlazi i izdahnuo. Krenuo sam prema učionici, ali su me vrata od ženskog wc-a skoro lupila po nosu.

„Shit, sorry..." Jennie je promrmljala, a ja sam zakolutao očima i ugurao je natrag unutra.

„Šta izvodiš ti?!" izderala se na mene. „Y/n te traži posvuda." Rekao sam, a ona je pogledala u stranu. „Trenutno mi se ne da s nikime pričat, a pogotovo ne s tobom.." rekla je prekriženih ruku.

Sarkastično sam se nasmiješio. „E pa ja bih trebao porazgovarati s tobom. Zašto ne želiš da Y/n bude s Taehyungom?" „Jer je to moj fuckboy brat logično! Ne želim da bude s takvom osobom!" „Hahah, aha, a s njim ne može biti, a sa mnom može?" dignuo sam obrvu. Pogledala me u oči i gutnula. „Mislila sam da si se promijenio..." promrmljala je. Nacerio sam se još više i približio joj se.

„Ljudi se ne mijenjaju Jen, a isto to vrijedi i za tebe...Kad tad će tvoja druga strana izaći na vidjelo..." pogledala me ubojito i bijesno.

„Tu stranu sam zakopala na dan kada si me prevario!" izderala se. Sad mi je već dosta.

„Ja te prevario!? TI SI MENE!" „Ooh moolim te! Vjeruješ raznim glasinama, a meni ne!! Obećali smo si! Jungkook, obećali smo si da ako budemo zajedno da nikad nećemo pogledati druge. Ali očito je da si ti to prekršio!"

„Ti si prva!! Nemoj lagat!! I sad odjednom ne želiš da Y/n ne bude s tvojim bratom, a želiš da bude sa mnom?! Jennie, Tae i ja smo isti. A i ti spadaš među nas."

Opalila mi je šamar. Tresla se i suze su joj curile niz obraze. „Wow... tek sad sam shvatila kolko sam zapravo glupa..." promrmljala je i izašla van.

Flashback... Prije 3 godine...

Jedan od mojih prijatelja je slavio rođendan te je imao ogromnu zabavu u svojoj kući. Muzika je toliko glasno kreštala da sam jedva sam sebe čuo. Pio sam alkohol s Jiminom na pultu. Gledali smo uokolo cure koje su plesale.

Jedna od njih nije skidala oči s mene. U školi sam isto primjetio da me stalno gleda. Tko bi to bio nego Kim Jennie. Najpopularnija cura u školi. Isto tako i najveća kurva.

„Haha, Taehyungova sestra nikako da skine oči s tebe." Rekao je kroz smijeh Jimin. Slegnuo sam ramenima. „Hej, pitanje je ako uopće postoji neka koja skida..." pogledao sam ga logičnim pogledom, a on je zakolutao očima.

„Paa šta ćeš s njom onda?" „Pa ne znam još. Nije tak loša. Zgodna je...Misliš da bi mi Tae dopustio da budem s njom?" „Pffst nema šanse. Ne znam zapravo.... Njih dvoje su ti ko pas i mačka otkad su im se starci razveli..."

Slegnuo sam ramenima i namginuo Jiminu. Ustao sam i polako krenuo prema Jennie koja se smiješkala.

„Pa tebi će oči otpast majke ti.." rekao sam sarkastično i stavio svoje ruke oko njezinih bokova, a ona je svoje ruke objesila oko mog vrata.

„Zbog gledanja tebe? Nikada." Rekla je sa smiješkom.

Nakon mjesec dana tajnog druženja s njom, pitao sam je ako će mi biti cura. Taehyung naravno nije znao ništa o tome, a nije ni Jimin. Po prvi put u životu sam nekoga iskreno volio.

Ali sve što je lijepo ne traje dugo...

Ušao sam u učionicu i primjetio da nema Jennie na svom mjestu. Gutnuo sam i otišao do Jimina i Taea. „Budale, šta ima novoga?" Upitao sam cereći se. Taehyung je zakolutao očima. „Jennie sramoti cijelu obitelj opet. Zar ta glupača ne može išta skrivati u tajnosti??!" rekao je živčano, a meni su trnci prošli tijelom. Nije vrag da su saznali za nas.

„Šta...šta se ddogodilo?" upitao sam pokušavajući što manje zamuckivati. „Mah, priča se da se smuvala s Chanyeolom." Rekao je Jimin kao da je to nešto normalno.

Ali nije. Ta rečenica me nije samo zabola u uši, već i u srce... 

 

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.



Sretna Nova godina! :D

Black Hood [K.TH. FF]Место, где живут истории. Откройте их для себя