Taehyung me doveo u neki pa ajmo reći fancy restoran. „Dakle, smijem naručiti što želim??" pogledala sam ga sa baby smiješkom. Kimnuo je glavom.
Zgrabila sam menu i gledala slike da vidim šta izgleda fino. „Kimchi fried rice..." promrmljala sam. „To je fino." Rekao je. Pogledala sam ga. „Nikad probala." Zinuo je. „Onda to definitivno naručujemo da probaš..." „Ali ja hoću piizzuuu!" „Pa naruči i pizzu onda..." „Smijem više stvari naručiti??" „Naravno!"
„Okej, dakle dva hamburgera, pizza, kimchi fried rice i karamel torta?" upitao me je da provjeri ako smo išta zaboravili. „Tako je!" rekla sam uzbuđeno. Ubrzo je došao...em... konobar?
„Yoongi?" pogledala sam ga zbunjeno. Pristojno mi se nasmiješio. „Pozdrav Y/n!" „Ti radiš ovdje?" Kimnuo je glavom. „Što ćete naručiti?" upitao je, a Taehyung mu je počeo nabrajati. Iskreno, prebrzo je nabrajao pa Yoongi nije sve stigao napisati.
„Možete li ponoviti, molim vas?" pristojno je upitao, a Tae je zakolutao očima i izdahnuo. „Jesi gluh? Dva hamburgera, miješana pizza, kimchi fried rice i karamel torta..." rekao je bezobrazno. Pogledala sam ga ljutito. „Ispričavam se zbog svog prijatelja..." ispričala sam se Yoongiju, a Tae me pogledao raširenih očiju. Yoongi se nasmiješio i otišao.
„Njemu se ispričavaš??" Tae je rekao ljutito. „Da, jer je očito netko jako nekulturan!" procijedila sam kroz zube. „Umm ja nekulturan? On te gledao cijelo prokleto vrijeme! A vidi da sam ja ovdje!" „For fucks sake Tae, to mi je kolega iz razreda!" „Svejedno!"
„Gle, ako ćeš ovako za svaku mušku osobu... onda jednostavno nas dvoje ne možemo biti zajedno...jednostavno to neće ići..." rekla sam, a on je pogledao u pod. Zagrizao je donju usnicu.
„Oprosti..." promrmljao je. „Neće se ponoviti..." rekao je doslovno na rubu plača. Ovo je trebala biti savršena večer, a sad je upropaštena... Izdahnula sam i prošla rukom kroz kosu.
„Samo molim te, nemoj da nam ovo sad pokvari večer..." uhvatio me za ruku i pogledao u oči. „Tae, naravno da ti opraštam...i razumijem da sam ja ono toliko zgodna da svi dečki sline za mnom i da tebi to smeta..." Rekla sam kroz šalu. „Volim te." Rekao je, a ja sam raširila oči od šoka. Wow, nije li malo prerano za ovo?
Gutnula sam i nasmiješila se. „Znam. I ja sebe volim." Bila sam jako nervozna pa sam to sarkazmom prekrila. To uvijek upali. Nacerio se...
Pričali smo o random stvarima i ubrzo nam je hrana došla. „Iiii pizza..." Yoongi je sve lijepo stavio na stol. „Hvala!" pogledala sam ga sa smiješkom. „Izvoli. I ostatak si stavi u džep." Tae mu je namignuo davajući novac. Yoongi je zbunjeno pogledao u mene pa natrag u Taea. „Hvala vam.." nasmiješio se. „Molim te, iste smo dobi, govori mi ti..." Tae je rekao kroz lagani smijeh. „Hvala ti još jednom. I ispričavam se zbog onoga ranije... subota je i danas imamo ogromnu gužvu pa..." „U redu je. Ti meni oprosti, ne znam šta mi je bilo..." Yoongi se nasmiješio svojim cute gummy smiješkom. „Nadam se da se možemo bolje upoznati, Yoongi jel tako?" Tae je rekao, a Yoongi se pomalo šokirao. „Da. Da, to bi bilo super..." bio je pomalo nervozan već... „Uglavnom, uživajte i dobar tek.." rekao je gledajući u mene pa Taea.
„Aww, zar se ne osjećaš nekako sretno sada?" upitala sam Taea s ogromnim smiješkom. „Pa zapravo da... kak to da ide s tobom u razred, a nikad ga nisam vidio?" Slegnula sam ramenima. „Ne znam, nitko osim Hobija se ne druži s njim, onaj s kojim sam pričala kada si došao..." Kimnuo je glavom. „Zato što je siromašan vjerojatno..." rekao je gledajući ga u daljini kako poslužuje neke ljude. „Kak znaš??" „Lijepo. Radi. Da je bogat, ne bi već sad radio... a i po ponašanju se vidi...."
„Ugh, prežderala sam se..." „Šuti molim te... ko me nagovorio da pojedem tolko hrane..." rekao je držeći se za trbuh. „Al bar je bilo dobro!" rekla sam sa smiješkom. Nasmiješio se i uhvatio me za ruku.
Hodali smo centrom držeći se za ruke. Kad god bi prošli pokraj neke grupice cura, gledale bi nas, to jest mene, zavidno. Ja bih im se samo nacerila.
„Omg, jel to Jennie??" upitala sam vidjevši je s dvije cure u daljini. „JEEENIIEEEE!" izderala sam se i počela joj mahati. Okrenula se prema meni i nacerila.
„Heeeej!" Zagrlila me. „Oh, vidim da je još uvijek nisi slomio, ha?" rekla je s dirty smiješkom gledajući Taea. Jedna od curi se počela smijuljiti jer je shvatila na šta je Jennie mislila. Dok Tae, kao da ju nije čuo. Pažnju mu je skrenula ova druga cura pokraj Jennie.
Pogledala sam u tu curu i ona je gledala u Taea. Jennie je glasno gutnula. „Tae, ljepota nije prijelazna..." rekla je i lagano ga gurnula. Trznuo se i pogledao zbunjeno u nju. Zakolutala je očima. Lagala bih da kažem da nisam ljubomorna...
„Ja sam Sana!" druga cura je pružila ruku. Nasmiješila sam se i rukovala se s njom. „Y/n... drago mi je..." „Ja sam Soojin..." rekla je ona bitch koja je gledala Taea. E njoj sam se fejk nasmiješila i jedva se rukovala.
Jennie me brzo privukla k sebi. „E neš vjerovat šta se sve dogodilo. Ispala sam totalni šupak... ispričat ću ti sve sutra..." šapnula je. Kimnula sam glavom i kad sam skužila da se ovo dvoje opet gleda, uhvatila sam Taea za ruku.
„Ljubavi, šta kažeš da nastavimo sa šetnjom?" upitala sam kao nekakvo malo nevinašce. Pogledao me isprva zbunjeno, a zatim se nasmiješio i kimnuo glavom. „Idemo mi.." rekla sam i počela vući Taea.
Kad smo se već malo udaljili, okrenula sam se i vidjela tu Soojin kako i dalje gleda Taehyunga. Stala sam i oštro ga pogledala u oči.
„Nemoj misliti da nisam vidjela šta se dogodilo..." procijedila sam ljutito kroz zube. „Šta?" „Nemoj ti meni šta! Gle, razumijem da je zgodnija od mene, ali jebote Tae na fucking spoju smo!" „Y/n, pretjeruješ sada... pa ja ne znam ni tko je ona.." rekao je nekako iživcirano. „Briga me znaš ili ne znaš tko je ona, ali gledali ste se! I sad si cijelo vrijeme zamišljen, jer očito misliš o njoj!" prekrižila sam ruke.
„Hah, vidi tko je sad ljubomoran...." nasmiješio se. „Ne preokreći stvari!" „Pffst ti smiješ, a ja ne smijem?" „Šta sad to treba značit??" „Ja ti kažem da te volim, a ti kažeš da i ti voliš sebe? Onak stvarno, to je stara fora..." zakolutao je očima. Izdahnula sam.
„Vidiš, već se po drugi put svađamo danas... Tae mislim da naša veza neće fun..." Prekinuo me poljubcem. Ponovno je taj poljubac dugo trajao, ali barem je bio dobar...
„Da se nisi usudila dovršiti tu rečenicu Y/n..." pogledao me duboko u oči. Gutnula sam. Imao je isti pogled kao i moj otac kada mi je prijetio.
Ne. Neću dopustiti da dobijem ponovno napadaj. Pogotovo ne pred Taehyungom. Duboko sam udahnula.
„Trebaš još dokaza kako bih ti pokazao koliko te volim?" Isprva mi nije bilo jasno na šta misli pa mi je Jennieina rečenica „Još uvijek je nisi slomio" odzvanjala u ušima. Nervozno sam se nasmiješila i kimala glavom da ne. Ponovno me nabrzinu poljubio pa smo nastavili sa šetnjom...
YOU ARE READING
Black Hood [K.TH. FF]
Fanfiction《ZAVRŠENA》 Nakon rastave roditelja, odlaziš u Busan gdje te čeka sasvim novi život. Upoznaješ nove prijatelje, a s njima i simpatiju. Ali jesu li svi onakvi kakvima se čine...?