*Pada esok Pagi*
(Hopital,Di wad Amy)"Saya mintak diri dulu..ada perlawanan yang perlu diselesaikan."khaito mencium dahi Amy.
"Bawak ni bersama awak...Saya nak jadikannya 'charm' semasa berlawan"Amy menghulurkan sebatang kecil bunga Lancy Blue Lavendar.Khaito mengambil bunga itu lalu masukkannya ke dalam kocek seluarnya.
"Baiklah..Terima kasih.."Khaito tersenyum gembira.Dia mengambil langkah untuk keluar dari bilik itu.Amy melambai-lambai tanganya.
"Good luck baby..."Amy menyebut lemah.
(Di stadium)
WOOHUUUU
PIWIITTT
HHHHUUUUU
*BUNYI SORAKKAN PENONTON*"Adakah kamu sedia untuk meneruskan Ujian!!???..."Pengacara menyoal ke arah penonton.Para Penonton menyorak kuat..."Baiklah...sila perhatikan skrin untuk melihat siapa yang berlawan"Pengacara menunjukkan ke arah Skrin yang tersedia.
ROUND 3
KHAITO
VS
ZAKWAN
"Di persilakan peserta untuk masuk ke gelanggang sekarang"pengacara meng alu-alu kan kedatangan mereka.
"wah..lawan dengan dia ke?....kenapa dia?...aku tak tahu boleh kalahkan dia ke tak.."Khaito mengeluh.
PAAAKKK
Tamparan yang kuat melekat di muka Khaito.Dari mengeluh menjadi terkejut.Dia menggosok pipinya yang sakit di tampar.
"Apa doh...sakit lah"Khaito mencebik.
"Belum cuba,belum tahu...Walaupun dia kawan lama kau..jangan bagi dia peluang tau.Aku tahu kau akan menang.Amy pun bergitu...sebba tu dia bagi kau bunga tu kan."Camelia tersengih.Muka Khaito menjadi merah kerana rahsianya terbongkar.
"Haih..baiklah.Aku akan cuba"Khaito berjalan masuk ke dalam gelanggang.Zakwan telah lama tunggu di atas gelanggang.
THIRD ROUND
READY~
SET~
GO
*Khaito POV*
SHRUKKK
Sejurus saja pengacara sebut GO...aku terdengar bunyi tikaman.Perut ku terasa sakit.Aku cuba melihat ke arah perut ku.
"Kenapa berdarah?.."
Aku meraba-raba perutku...darah dari perutku keluar dengan laju,tangan aku di seleputi oleh darah.Terkejut aku di buatnya.Aku berfikir sejenak.
"Zakwan tidak melakukan apa-apa pergerakkan...macam mana dia boleh serang?.."Bisiknya seorang diri.Aku melihat Zakwan hanya berdiri tegak di sebelah sana.
ROAARR
SYUSSHBunyi itu membuatkan aku merasai seperti ada sesuatu di belakang aku.Aku berpaling ke belakang untuk melihat benda itu,semasa pusing itu aku mengeluarkan pedang aku untuk langkah berjaga-jaga.
YOU ARE READING
Angel with the Demon [BOOK 1]
Fantasy[BOOK 1] Hari demi hari,Camelia di buli,dicaci,di ejek kerana penampilannya yang pelik di mata semua orang.Rambutnya yang bewarna putih serta matanya yang bewarna kuning.Semua orang tidak suka akan dirinya dan mereka menyampah melihat mukanya. Camel...