*Tempat Crystal Blue Dragon*
"Huh,nasib baik kita sempat sampai."Alex lega melihat Crystal blue dragon masih ada di tempatnya.
"Baguslah korang dah sampai.Sekarang ni kita akan bahagi-bahagikan tugas."Cikgu Zul muncul bersama-sama dengan Luna.Mereka memandang cikgu Zul dengan penuh serius serta bersedia untuk menerima segala tugas yang di berikan.Tanggungjawab haruslah di pikul.
"Khaito,Amy,Camelia dan Qaive...kamu jaga Crystal ini.Manakala Alex kamu ikut cikgu...kita akan jaga semua town bersama-sama dengan ayah kamu dan ahli Vanger lain(yang dah sihat)"Cikgu Zul menerangkan banyak perkara dengan lebih lanjut...sehinggalah dia baru perasan kewujudan Rasha yang berada di belakang sekali.
"DARK EYE DAH SAMPAI!!"Cikgu Zul mengeluarkan pedang shadownya lalu bergegas ke arah Rasha.Camelia yang perasan perbuatan cikgu cuba menghentikannya namun Camelia tidak sempat menerangkan perkara yang sebenar.
Tiba-tiba Cikgu zul terberhenti betul-betul di hadapan Rasha.Camelia dan yang lain terkejut,Camelia berlari dengan pantas ke tempat Cikgu Zul dan Rasha.
"Sudah lama tidak berjumpa...Vanger pertama,Zul"Rasha tersenyum,Rasha menggunakan kuasa Forze nya untuk memberhentikan Cikgu Zul...Well,nak di mudahkan mereka ini sudah kerap berjumpa.Ialah ketua kepada Dark Eye mana taknya kena buru.
"Camelia kamu tunggu apa lagi?cepatlah tolong saya.Orang jahat ada di depan mata kamu tu."Cikgu Zul pelik,Camelia yang baru sampai tidak melakukan sebarang serangan ke atas Rasha.
"Rilek cikgu,Rasha ni sekarang dah jadi salah satu daripada kita"Camelia meletakkan tangannya di sepanjang bahu Rasha.Rasha mengangguk tanda betul.
"Urmm,aku rasa kau dah boleh lepaskan Cikgu Zul."Camelia tersengih."ouh haah....maaf"Rasha tergelak kecil.Cikgu Zul boleh bergerak kembali.
"Haih..kalau kamu kata begitu.Rasha walaupun kita bermusuh sebelum ini..tolong lupakan semua kisah pahit itu.Aku mintak pertolongan kau untuk melindungi Kerajaan kami."Cikgu Zul menghulurkan tangan tanda setuju.
"Baik."Rasha menyambut salaman Cikgu Zul sambil tersenyum manis.Sejak berubah ni,Rasha sudah kerap tersenyum.
"Mari kita bergerak sekarang"Zul membuka langkah,di ikuti Luna dan Alex.Camelia dan yang lain mengambil posisi sedia daripada sebarang serangan.
"Well,time to use my new power."Camelia tersenyum gembira.
"New power?"Soal rasha pelik.Camelia mengangguk.
"Sedia Gelon?"Camelia menanyakan spiritnya."Sedia princessess"Gelon menjawab.
"Twin dragon,spirit magic:Form 2"Badan Camelia bercahaya terang.Rupa parasnya bertukar secara perlahan.(Seperti gambar di bawah)
"OMG...cantiknya"Rasha memuji penukaran yang di buat oleh Camelia.Camelia tersenyum gembira kerana semua penat lelah berlatih yang dia letakkan telah terbayar.
YOU ARE READING
Angel with the Demon [BOOK 1]
Fantasy[BOOK 1] Hari demi hari,Camelia di buli,dicaci,di ejek kerana penampilannya yang pelik di mata semua orang.Rambutnya yang bewarna putih serta matanya yang bewarna kuning.Semua orang tidak suka akan dirinya dan mereka menyampah melihat mukanya. Camel...