(First of all.. Author just want to warn you guys.. Because in this chap.. You guys will see many pictures.. Thenn.. Aaaa... Kena banyak load gambar lah ye.. Hihi)
Rayza tersenyum lebar. Dia mengeluarkan ke empat empat crystal itu lalu membalingkannya ke udara.
Serentak crystal itu di baling, dentuman petir berbunyi kuat. Kilat menyambar ke empat empat crystal itu.Sambaran itu bertindak balas dengan setiap crystal.Cahaya yang terang menerangi suasana yang suram itu.Satu circle magic yang pelik muncul di atas langit.Saiznya yang amat besar membuatkan orang awam ketakutan.
DUUUMMMZAAASSSSS
Gegaran di tanah dapat di rasai.Qaive cuba mengimbangkan badannya daripada terjatuh.Suasana yang amat sukar untuk di terangkan.Perasaan yang bercapur aduk menyukarkan lagi keadaan.
ketakutan?
Seram?
sedih?
marah?
mereka semua tidak tahu.
Jantung berdegup laju...Nafas sukar di atur.dup dap dup dap,jantung berdegup kuat.
"takut kah?"Rayza tersenyum sinis lalu tergelak besar.Muka-muka yang selama ini dia teringin nak tengok akhirnya tercapai.Muka ketakutan! lagi-lagi dari ahli vanger yang kononnya paling berani.
"Ini baru permulaan. Game baru sahaja bermula."Rayza tersenyum sekali lagi
RROOUUGGHHHH
Bunyi ngauman yang kuat dapat di dengari.Ngauman yang kuat itu di sebarkan oleh angin.gegaran daripada ngauman yang kuat juga dapat di lihat.
"Nampaknya..mereka dah bangun."Rayza menggunakan kuasa Crystalnya untuk terbang ke atas (jangan tanya macam mana)..Rayza melihat suasana setiap town yang sedang huru hara.Darah yang bertaburan ,mayat-mayat yang berkumpul,terbelah,hancur.Bau yang di bawa oleh angin adalah bau darah..hanyir.
"Tak mungkin"Membutang mata Khaito apabila dia melihat suasana setiap bandar.Yang paling teruk..dia melihat sesuatu yang dia ingat mstahil untuk muncul.4 MYTH CREATURE(sebenarnya diorang ada dekat bangunan yang tinggi di town Alpha.Bangunan ini sangat tinggi hingga boleh memperlihat semua town)
YOU ARE READING
Angel with the Demon [BOOK 1]
Fantasi[BOOK 1] Hari demi hari,Camelia di buli,dicaci,di ejek kerana penampilannya yang pelik di mata semua orang.Rambutnya yang bewarna putih serta matanya yang bewarna kuning.Semua orang tidak suka akan dirinya dan mereka menyampah melihat mukanya. Camel...