Chapter 33|First Kiss?

272 19 6
                                    

"Camelia..adakah itu kau?"Qaive menyoal Camelia yang ada di hadapannya.Menggeletar juga lah dia mahu menyoal soalan itu...Camelia berubah 360 darjah.

"Ye Qaive~~.."Camelia memusingkan badannya untuk meihat muka Qaive. Senyuman yang manis di berikan.nada suara yang di keluarkan sangat lembut hingga membuatkan Qaive tergamam.kedua belah tangan Camelia yang lembut menyentuh muka Qaive.Qaive yang ada dalam posisi duduk manakala Camelia dalam posisi tunduk.muka nya di dekatkan dengan muka Qaive...jarak antara mereka hanya 1 inci.

muka Qaive menjadi merah.Camelia tergelak kecil melihat riaksi Qaive...Qaive mencebik melihat Camelia yang sedang menggelakkan nya.

*KISS*

satu kucupan yang lembut di hadiahkan oleh Camelia kepada Qaive tepat di bibirnya.Nasib kucupan ni tidak lama...kalau tak Qaive boleh pengsan dekat situ.Rasha,Amy dan Khaito ternganga melihat kelakuan Camelia.Qaive lagi lah..tergamam.Macam patung tak bergerak langsung.Mukanya bertambah merah...habis asap-asap naik ke atas kepala.

"Apa yang kau buat ni Camelia!"Qaive menolak Camelia supaya jauh darinya.Mulutnya di lap-lap menggunakan tangan supaya tiada kesan."Habislah...marah lah Nia dengan aku macam ni"Qaive dah mula gelabah..dia takut kalau Nia tahu akan kejadian ini.Yep...for those yang tak tahu..dioarang ni dah lama dating,cuma tak tunjuk ja...kenalah secret.Qaive tidak bertepuk sebelah tangan ya...Nia dan Qaive memang ada ikatan lama dah.

"interesting...kenapa kau tak pernah bagitahu yang kau tengah couple ngan NIa"Berita yang baru sahaja di dengar amat menarik perhatian Amy.Amy menjongket jongket kan keningnya ke arah Qaive.Qaive yang dari tadi cuba mengawal mukanya yang malu.

"Lain kali jangan simpan sim-"Belum sempat Amy menghabiskan ayatnya..percakapannya terbatal apabila melihat Khaito dan Camelia...ye,Khaito dan Camelia...kalau berdiri sebelah menyebelah tak apa. Ni tak..Camelia pergi cium Khaito juga.dekat MULUT...OMG..'aku sendiri pun tak pernah cium dia kat mulut..dahi je penah..melampau Camelia ni..sampai dua orang.'Desik hati Amy.Matanya membutang melihat mereka berdua bercium..well memang tak lama,cuma macam bersentuh bibir dengan bibir...but still...cium juga.

"WHAT THE FLIP!...Apa ni Camelia?"Jerit Khaito

Camelia hanya tergelak kecil.Amy dah berasap rasap tengok Camelia.Nasib dia fikir kawan..kalau tak..dah lama dia tempahkan tiket ke neraka untuk Camelia.

"Apa maksud semua ni Camelia?"Soal Amy dengan penuh kesabaran. Kadang kadang Amy menarik nafas dan mengembuskannya bagi mengawal kemarahan dirinya.Camelia mengangkat kedua bahunya lalu menjilat bibirnya..ok..ni macam pshyco dah,geli.Mana tak geram...selamba je dia cium pakwe orang..lepastu buat muka tak bersalah.

"Aku dah tak boleh tahan dah dengan perempuan ni."Amy melipat lipat lengan bajunya ke atas..Kuasa di tangannya di keluarkan.Camelia tidak memberikan sebarang riaksi.

"Graviti magic,graviti-"Lagi sekali...ayat Amy terpotong di sebabkan tergangu.Kali ini dia di halang oleh Khaito.Tangan khaito memegang tangan Amy yang mahu mengeluarkan kuasa.Amy memandang Khaito dengan penuh tanda tanya.Khaito berdiri di hadapan Amy...lalu memberi kan kucupan..aaa..banyak betul scene kena censored ni.Mata Amy membulat..dia terkejut akan perbuatan Khaito.Khaito melepaskan kucupan lalu tersenyum manis....Amy apa lagi,cair lah dengan senyuman itu.

"Dont worry dear..Camelia bukan sengaja cium.Dia cium untuk memindahkan mana kepada kami."Pujuk Khaito kepada amy.Tangannya mengusap ngusap pipi gebu Amy ...Amy melepaskan nafas lega...Amy memandang Camelia dengan pandangan sangsi...Camelia masih lagi tersenyum.

"Aku tak tahu cium boleh pindahkan mana"Soalan ini bermain main di fikiran Qaive.Mereka perasan ciuman itu..bukan ciuman suka-suka...tapi ciuman memindahkan mana apabila..mereka berdua dapat merasakan mana di sekeliling badan.Nomu dan Raven juga kembali aktif. mana mereka banyak seperti baby yang baru di lahirkan.

Angel with the Demon [BOOK 1]Where stories live. Discover now