12. kapitola

1.3K 67 0
                                    

„Liam, toto si už skúšal trikrát. Pusť ma a obleč sa. Ja ti proste na Dan takýmto spôsobom nepomôžem zabudnúť" zasmiala som sa a odtiahla sa od neho do bezpečnej vzdialenosti.

„Si hrozná" zatváril sa smutno ale napokon sa rozosmial. Postavil sa ku skrini a vybral si z nej čisté veci. Otočila som sa späť k oknu a ďalej pozorovala vtáčiky na strome. Obliekol sa pomerne rýchlo a poklepkal ma po ramene „Hotovo. Som oblečený" usmial sa.

„Dobre, tak poďme" chytila som ho za ruku.

„Lola, počkaj" začal nesmelo.

„Čo sa ešte deje?" otočila som sa k nemu s povzdychom.

„Prepáč mi za to čo sa stalo. Ja...nechcel som byť taký agresívny, ale ..." sklonil hlavu.

„To je v pohode Liam" pohladkala som ho po líci a ďalej ho ťahala dole. Pri schodoch na nás už všetci čakali v pozore ako vojaci. Nedalo mi a musela som sa tomu obrazu pred nami zasmiať.

„Čo sa smeješ? Vieš ako sme sa báli?" vybehla na mňa Cher.

„A čoho ste sa báli?" opýtal sa ich prekvapený Liam.

„Vieš ako ste tam kričali? A ešte keď Lola zakričala tvoje meno, mysleli sme, že ju mlátiš keď tak vrieskala" kričal na neho Harry.

„Harold, upokoj sa. Nikto ma nemlátil len sme trošku hlasnejšie konverzovali" upokojovala som ho a pri tom si spomenula na našu „konverzáciu".

„Ja som rád, že už to je v poriadku" ozval sa nesmelo Niall.

„Och miláčik, poď ku mne" objala som ho „Bál si sa?" opýtala som sa nežne tak, aby ma nikto nepočul.

„Hej, bál" zašepkal mi do ucha.

„Niall, správaš sa ako žena" skríkol na neho Harry.

„Nesprávam sa ako žena" skríkol mu naspäť Niall a odul sa ako malý chlapec.

„Ale prosím vás, prestaňte, ste jak deti, obaja" pozrela som na nich prísne a oni okamžite prestali.

„No, tak keď už je všetko v poriadku môžeme ísť domov, nie?" pozrela na mňa Cher.

„Neostaneš?" opýtal sa jej Niall a usmial sa na ňu. Cher pozrela na mňa a ja som mierne prikývla na znak súhlasu, aspoň sa zabaví a ja budem môcť isť znova k babke.

„Rada s tebou ostanem" usmiala sa Cher.

„Poď hore do izby" ťahal ju za ruku Niall a ja som sa musela zasmiať.

„Sú spolu zlatí" skonštatovala som „No, ale ja už budem musieť ísť" usmiala som sa na nich.

„Ešte chvíľu ostaň" Harry na mňa hodil psie oči a postavil sa mi do cesty.

„Tak chalani majte sa, ja odchádzam do posilky. Zjedol som celú zmrzlinu a keď to Niall zistí zabije ma" zasmial sa Liam a už aj vychádzal z domu. Konečne sa usmieval tak ako to mal vo zvyku.

„Ja idem za Perrie" obliekal si bundu Zayn a žmurkol pri tom na Harryho.

„Ja sa vzďaľujem ku sebe do izby. Som neskutočne unavený po včerajšej žúrke" zasmial sa Louis a už utekal hore schodmi rozvaliť na svoju posteľ.

„Fakt, musím ísť Harry" obliekala som si už bundu, no on mi ju znova vyzliekol.

„Harold prestaň" už ma to fakt nebavilo.

„Neprestanem. Ostaneš tu ešte so mnou. Nechcem tu byť sám" zafňukal a držal moju bundu vysoko nad hlavou.

„Harold, vráť mi to" skákala som okolo neho ako králik, ale čo zmohli mojich 160cm oproti jeho 178.

Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)Where stories live. Discover now