Celý deň som strávila s Niallom. Len tak sme sa prechádzali po Miami. Dokonca sme boli aj na pláži. Veľa sme sa nasmiali. Pri nemu som na Harryho nemyslela, bolo mi úžasne. Pobehali sme aj obchodné centrá. Kúpila som si ďalšie tenisky do mojej zbierky. Niall si kúpil mikinu, v ktorej vyzeral ako poloboh. Zobrala som ho na obed do toho najlepšieho fastfoodu aký poznám. Veľmi mu chutilo ale beriem to s rezervou, jemu chutí všetko. Domov sme prišli neskoro večer. Doma boli len chalani a Taylor.
„Ahojte" pozdravili sme ich s Niallom.
„Kde ste boli?" pribehol hneď Taylor.
„Vonku. Kde sú naši a babka?" pozrela som na neho .
„Odišli" usmial sa.
„Kam odišli?" nechápala som ho.
„Do Londýna" usmial sa ešte širšie.
„Na čo, preboha, odišli do Londýna? A na ako dlho?" nemohla som uveriť, že nás tu nechali samých.
„Babka sa musela vrátiť a nechcela letieť sama. Tak si naši urobili menší výlet. Odišli iba na týždeň" škeril sa Taylor.
„To nemyslíš vážne, však?" pozrela som na neho so strachom.
„Neboj sa, my to zvládneme a chalani nám pomôžu" otočil sa a vbehol do kuchyne.
„Tak o tom nepochybujem" zamrmlala som si.
„Pochybuješ o našich schopnostiach?" štuchol do mňa Niall.
„Nie nepochybujem. Len mám menšie obavy" zasmiala som sa. Vyzula som si tenisky a odkráčala do kuchyne. Pozrela som na stôl kde bola položená pizza. Schmatla som ju a začala ju jesť. Bola som hladná ako vlk a to bol posledný kus pizze.
„A mne ste nenechali nič?" pozeral na nich dotknuto Niall.
„Nechali sme ti lasagne" zaškeril sa Louis.
„Tak vy si zožeriete pizzu a ja mám jesť lasagne? Vy ste mi teda kamaráti" odul sa Niall.
„Ale Niall netvár sa tak. Ja ti ich zohrejem, chceš?" pozrela som na neho a oblízala som si prsty.
„Ešte ma otráviš. Radšej si ich zohrejem sám" pozrel na mňa a už aj ich vyberal z chladničky. Celú misku vložil do mikrovlnky a zohrial si to. Silno som pochybovala o tom, že to celé zje ale mýlila som sa, vylízal ešte aj tú misku.
„Horan, ty nemáš dna" smiali sme sa.
„Mám dna" obhajoval sa Niall.
„Nemáš. Ty si ako Alf" pridal sa k nám aj Taylor.
„Veď ty počkaj jak ťa v noci zjem" pozrel na neho a všetci sme sa rozosmiali ešte viac.
„Mal by si už ísť do postele Taylor" pozrela som na hodinky.
„Tak skoro?" pozrel na mňa prosebne.
„Skoro? Je jedenásť hodín. Choď si ľahnúť" popohnala som ho.
„A prídeš ešte za mnou?" pozrel na mňa spýtavo.
„Samozrejme, že prídem. O chvíľu som pri tebe" usmiala som sa a on vybehol hore.
„Aj vy by ste už mali ísť chalani. Je vážne neskoro" starostlivo ich vyháňal Liam.
„Jasné Daddy" usmial sa Zayn a všetci sa pobrali hore.
„Dobrú noc chlapci" usmiala som sa na nich.
„Dobrú noc" odpovedali jednohlasne.
„A pekné sny" dodal ešte Zayn a zaškeril sa. Ach zlatíčka moje, pomyslela som si. Vybehla som hore, pozrela som do Taylorovej izby, spal, tak som sa zatvorila u seba. Zobliekla som sa a vošla som do sprchy. Rýchlo som sa osprchovala a umyla si vlasy. Obliekla som si svoje pyžamko a sadla si na posteľ. Začala som rozmýšľať. Strašne som chcela vidieť Harryho. Postavila som sa z postele a potichu vyšla na chodbu. Pomalým krokom som prišla až k hosťovským izbám. Otvorila som prvé dvere, tam spali Liam a Zayn. Liam už spal no Zayn ešte nie.
ESTÁS LEYENDO
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
FanficKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.