Ráno som sa zobudila ako prvá. Niall ešte stále odfukoval vedľa mňa. Jemne som zložila jeho ruku zo seba aby sa nezobudil. Trošku sa pomrvil ale spal ďalej. Obliekla som si mikinu a vyšla z izby. Nakukla som ešte do izby Taylora ale aj ten ešte spokojne odfukoval na posteli. Potichu som zišla dole do kuchyne. Tam sedel Harry a pred sebou mal pohár s džúsom. Nechcela som s nim byť sama v jednej miestnosti ale nemohla som len tak odísť. Zhlboka som sa nadýchla a pozdravila.
„Dobre ráno" zdvihol hlavu.
„Dobre ráno" znova sa zahľadel na pohár s džúsom. Prešla som cez kuchyňu až ku skrinke s pohármi. Jeden som si vytiahla a položila ho na stôl. Prešla som okolo stola a zobrala krabičku s džúsom.
„Dáš si ešte?" Harryho pohár už bol skoro prázdny.
„Rád" zamrmlal. Doliala som mu džús a naliala som aj sebe. Prázdnu krabičku som hodila do koša. Usadila som sa oproti nemu a pozorovala som ho. Zdal sa byť zničený. Kruhy pod očami hovorili, že veľa toho v noci nenaspal, ešte že ma vtedy stopol Taylor. Neviem čo by som robila keby Harry vtedy nespal a ja by som otvorila dvere. Zrazu zdvihol hlavu a pozrel mi priamo do očí.
„Lola?" nespúšťal zo mňa oči.
„Áno" pozerala som na neho a obhrýzala si peru.
„Nerob to. Bude ťa to potom bolieť" pozrel na moje pery.
„Niečo si chcel, nie?" prestala som si obhrýzať peru, znova mi pozrel do očí.
„Chcel som ti len povedať, že ma to všetko neskutočne mrzí a...nie, neskáč mi do reči toto ti musím povedať" snažil sa ma zastaviť keď som začala protestovať. Postavila som sa a oprela sa o kuchynský dres. Bola som k nemu otočená chrbtom.
„Počúvam ťa" zašepkala som a snažila sa tam nerozplakať.
„Všetko čo som ti spravil ma neskutočne mrzí a po týždni, ktorý strávime pri tebe ma už nikdy neuvidíš. Nechcem aby si kvôli mne ešte niekedy plakala, preto odídem z tvojho života" cítila som, že je za mnou. Cítila som jeho dych a tak strašne som sa chcela otočiť a pobozkať ho. No namiesto som tam len stála a slzy mi stekali po lícach „Lola povedz niečo" chytil ma za pás a snažil sa ma k sebe otočiť. So sklonenou hlavou som utiekla naspať do svojej izby a zabuchla dvere. Neuvedomila som si, že tam je so mnou ešte aj Niall. Zamkla som dvere a zviezla sa po nich na zem.
„Lola, preboha, čo sa stalo?" priskočil ku mne Niall.
„Harry" hodila som sa mu do náručia a on ma objal.
„Čo ti spravil?" privinul si ma bližšie.
„Bolí to. Tak veľmi to bolí" plakala som a on ma hladkal po chrbte a jemne sa so mnou kolísal.
„Tíško, neplač. Všetko bude dobre" snažil sa ma upokojiť.
„Nebude. Nebude" nevládala som už ani plakať tak som mu len vzlykala do trička.
„Poď, ľahni si a pokús sa zaspať" zdvihol ma na ruky a odniesol do postele.
„Ostaneš tu so mnou?" pozrela som na neho prosebne.
NIALL
„Ani v pláne som nemal ťa tu nechať samú" pozrel som sa jej do očí a prikryl ju. Tíško plakala do môjho trička, ktoré som mal už celé mokré od jej sĺz ale vôbec mi to nevadilo. Asi po hodine usedavého plakania konečne zaspala. Pomaly som sa postavil z postele, nechcel som ju zobudiť. Odomkol som dvere a vošiel do Taylorovej izby.
ESTÁS LEYENDO
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
FanficKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.