Takto to pokračovalo deň za dňom. Učila som sa a svoj voľný čas som začala najviac tráviť s Benom. Po večeroch som skype-ovala s Niallom. Chýbal mi, ale aspoň niečo keď už som ho nemohla objať a povedať mu to life. Prišiel koniec prvého semestra a samé skúšky. Drvila som sa na nich ako som najviac vedela. Mala som pár dvojak ale inak čisté jednotky. Večer po skúškach som zase volala s Niallom.
„Ahoj anjelik" povedala som keď som prijala jeho hovor.
„Ahoj" usmial sa.
„Kde ste teraz?" opýtala som sa, s chalanmi boli na nejakom benefičnom večery.
„Momentálne v hotelovej izbe" zasmial sa.
„Nemyslela som to" zasmiala som sa s ním.
„Ja viem. Sme v Colorade" pozrel na mňa unavený.
„Ach jaj, musí to byť na vás veľa" pozrela som na neho s ľútosťou.
„Je toho na nás vážne dosť, ale zvládame to" usmial sa.
„S kým sa to zase bavíš?" začula som Harryho a vystrašene som pozrela na Niall. S Harrym sme sa nevideli už viac ako polroka a dokonca sme sa spolu ani nerozprávali. Ale to ani s ostatnými chalanmi, len s Niallom. Nechcela som ich vo svojom živote. Nie žeby som ich nemala rada, ale tak to bolo pre nás všetkých oveľa lepšie.
„S mamkou" zaklamal Niall.
L: Klamár; napísala som mu na skype.
N: Ak nechceš aby o tebe vedel tak hraj so mnou; napísal a zaškeril sa na mňa. Pokrútila som hlavou a pozorne počúvala o čom sa bavia.
„Jasné, s mamkou. Už ti tak akurát verím. Ukáž to sem" počula som ako Harry dupe a prichádza k notebooku. Zľakla som sa ale hovor som nevypla.
„Tak to je tvoj mamka hej? Je sexi" rozrehotal sa Harry.
„No dobre, tak nevolám s mamkou" smial sa Niall. Začala som rozmýšľať čo asi tak má zapnuté.
„To vidím, tvoja mamka nie je porno herečka" on pozerá porno keď so mnou skype-uje? Pozerala som na nich úplne vyhukane, zabudla som aj dýchať.
„Nechaj to tak Harold a choď tam kam si chcel" hodil svoj nevinný pohľad na Harryho.
„Idem, ale o chvíľu som späť a niečo si spolu pozrieme" žmurkol na neho Harry a odišiel.
„Trapas" pozrel na mňa Niall.
„Ty pozeráš porno keď so mnou telefonuješ?" začala som sa nekontrolovateľne smiať.
„Nebavme sa o tom" ťahalo mu kútiky úst do strán.
„Ale bavme" hodila som psie očka.
„Aké to bolo?" rýchlo zmenil tému.
„Čo myslíš?" nechápala som ho.
„Vidieť znova Harryho" usmial sa.
„Zaujímavé, vôbec sa nezmenil" usmiala som sa.
„Stále ho ľúbiš?" odvrátila som pohľad od obrazovky a chvíľu neodpovedala „Lola?" ozval sa znova Niall.
„Neviem" odpovedala som mu po pravde. Ľúbim toho chlapa alebo nie? Sama som si nevedela odpovedať.
„To hovorí za všetko. Lola poču,j chceš počuť a vidieť ešte Harryho? O chvíľu sa vráti a sadne si vedľa mňa" pozrel na mňa a snažil sa vydedukovať čo si asi myslím.
„Ešte chvíľu a potom to vypnem" usmiala som sa na neho aby vedel, že to zvládnem.
„Okey" usmial sa. Viac mi nestihol povedať, prišiel Harry a sadol si vedľa neho. Niall rýchlo postláčal všetko čo sa dalo aby som zmizla z obrazovky.
STAI LEGGENDO
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
FanfictionKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.