Bölüm 1/ Hoş Geldin Yeni Komşum

48K 1.8K 247
                                    


₩Bölüm 1: Hoşgeldin yeni komşum..."₩

Bölüm Şarkısı Şhawn Mendes- Aftertaste

Multimedya: Masal'ımız var

"Bir erik ,iki erik , üç erik ... hah dört erik" Cebimde son bulduğun eriğide ağzıma tıkıp yenilerini toplamak için aşağı indim .

Annem yakınımda olmasına rağmen her zamanki gibi bağırarak " Anne ben bahçedeyim " dedim tabi annem Çeki Çen edasıyla ayağındaki terliği kafama tam on ikiden vurdu . " Yaa anne yaa "

"Kız ben sana demedim mi evin içide bağırma diye. Kalpten gidicem bir gün sonunda."

"Sende beni öldürecen bir gün . Valla beyin kanamasından Error verecem yakında " Annem Tom Cruse bakışlarını bana yolayınca sustum . "Seni çok seviyorum anaların en güzeli " diyerek kapıya koşarak gideceğim sırada canım anam beni tekrar durdurdu . Ona küçük Emrah bakışlarımı atıp " Ne var canım anam " dedim. Biraz daha burada durursam Eriksizlikten eriyip bitecektim .

"Yan tarafa yeni birileri taşınmış" dedi annem. Eee bundan banane" bakışlarımla annene baktım.
"Karşılaşırsan evcil hayfan gibi davran tamam mı canım öküz kızım benim " dedi tane tane. Evet anam bana öküz dedi. Öküz!

Bana dedi bana . Bana . Bihter'ine !

Tam ' öküz senin anandır ' diyecekken annemin bakışlarını görünce sustum. Sonuçta o benim anamdı. Allah  çarpar valla. "Aşk olsun, İnsan kızına öküz dermi? " dedim dudak büzerek. "İnsanın kızı sen olunca diyebiliyor. Bilmem ki kime çektin ki sen." durdu sonra düşünür gibi yapıp Buldum o öküz babana çektin sen , ben huyun baban . Ben dedim ona ama şu kızı maçlara götürme diye " dedi . Seviyor mu , Sövüryor mu ? Yine anlamadım valla.

"Seni babama söylicem" dedim intikam almak istercesine. Şeytani gülümsememi takınıp baktım anneme. Annem gözlerini kısarak bana baktıktan sonra aynı benim gibi sırıttı. " Ben onu yatakta..." diye söze başlayınca kulaklarımı anında kapattım. " Yuhh anne yuhh. Aile var yani burda. Psikolajimin bozulması için çok gencim. Lütfen sus" dedim yalvarırcasına. "Senin de kocan olunca görücem ben seni" Böğürme sesi çıkartıp anneme baktım.

" Ben evlenmeyeceğim tamam mı ? Babamla birlikte turşumu kuracağız . Sende menopoza girip torunsuzluktan kuduracaksın" dedim. Annem diğer terliğini eline alıp kafama yine geçireceğini anladığımda Useyin Bolt rakip olcak şekilde koşarak kapıya gidip kendimi son anda dışarı attım. Anamın terliğini de güzelim kapımız yedi.

Ellerimi kapıya sürtüp " Teşekür ederim canım kalkanım benim . Hayatımı kurtardın . Sen benim kahramanımsın . Siz olmassanız kim koruyacakti bizi cani analarımızın terliklerinden" gözümden gelen hayali göz yaşını silip başımı eğerek kahraman kapı için bir dakkalık saygı duruşuna geçtim.

Bir dakikam bitince koşarak bahçeye çıkıp gözüme kestirdiğim yarısı yan eve ait olan erik ağacına çıktım . Nede olsa artık annemin dediğine göre bu ağacın başka sahipleride olacaktı onun için onlar daha yerleşmeden bu ağaçtaki eriklerin hepsini yemeliydim. Haince sırıtıp yan tarafa ait olan bölüme geçip erikleri yemeye başladım . Beleş yemek yemek gibisi yoktu.

Hele beleş erik gibisi hiç yoktu.

Atalarımızın sözü olan . " Nerede beleş oraya yerleş " sözünü aklıma getirip yemeye devam ettim.

Keşke tuzda olsaydı .

Beleş tuz mesala .

"Onları en üst kata koyun"

Kulaklarıma dolan erkek sesiyle ağacın yapraklarını biraz açarak aşağa baktım. Yan tarafımızda olan evin bahçesinde arkası bana dönük olan biri duruyordu. İşte beleş tuz istiyeceğim biri.

ErikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin