Hyyyooo, uzun zamandır görüşmedik. Merhaba!
Multimedya; ArMas
Keyifli okumalar
*Başlama saatinini buraya bırakın lütfen
Hedef Kübra ve Tuba ikizleri...
007 Masal Bond iş başında!
"Hedef kuzey doksan yönünde ilerlemekte. Hedef göz altında. Hedefe hücümmm!" Elimdeki su tabancasına koyduğum boyayı havalı bir şekilde sallayıp ikizlere soğru hedefimi belirledim.
Bora'ya ses kayıtlarımızı yollayıp yalan ilişkimizi ortaya çıkarmaya yeltenmelerinin intikamıydı bu. Gerçi daha farklı hayallerim vardı ikizlerle ilgili. Mesela onları çatlattıkları yumurtaya geri koyup sonra çıktıkları yere geri sokacaktım ama neyse.
Ne demiş atalarımız, yüksekten uçma düştüğünde götün acımasın. Bilirsiniz, popom benim her şeyim. Hayatımın yegane temeli oturup göt büyütmek olduğu için adam gibi alçaktan uçup ikizlerin tepelerine konacaktım. "Dur kamereye alayım. İlerde torunlarıma izletip izletip güleriz." Banka oturan hefimden bakışlarımı Derin'e çevirdim. Sen nasıl bir malsın diyordum gözlerimle. "Nee?" Iphonenunu cebinden çıkarıp yüzüme tuttu. "Annem sen mal mısın? Senin torunlarının devrinde benim mallarıklarım onları neden güldürsün."
"Kendin dedin yaa, mallıklarım diye. Bakar bakar güleriz." İkizlerden vazgeçip silahımı Derin'e tuttum. "Üçe kadar sayacağım ve sen buradan yok olacaksın kankim. Yoksa bir daha Emir'e bakan kızları çıkışta sıkıştırmana yardım etmem." Tehditim karşısında yüzünü buruşturup "Aman tamam bee!" diye cırladı. "Hadi hadi." bana ters bir bakış atıp arkasını döndü. Derin Emir'in yanına doğru giderken bizimkilere göz kırptım. "Ağız tadıyla intikamda alamıyoruz kardeşim yaa! Neyse hedef ikizler. İkizleri patlat OO7 Masal Bond." Saklandığım çalının arkasından zıpladım ve yavaş yavaş ikizlere doğru ilerlemeye başladım.
"Masal."
Allah'ım. Sesin geldiği yöne döndüğümde Leyla'yı gördüm. Kızıl saçlarını sallandıra sallandıra yanıma geldi. "Naber?"
"İyidir senden yeni kız." Koca mavi gözlerini üzerimde gezdirip oyuncak silahımda durduğunda "Sen ne yapıyorsun o silahla?" diye sordu. Sırıtarak ikizleri gösterdim. "Almam gereken ufak bir intikam varda yeni kız. Sende izle ve gör kaşınanı nasıl kaşıyacağını."
"Naptılar ki sana?"
"Uzun mesele, sonra anlatırım. Şimdi harekete geçme zamana." Elimi Leyla'nın omzuna koyup "Sana benden ufak bir uyarı kızıl. Sakın benimle düşman olma." dedim ukala bir tavırla.
Uysallıkla başını sallayıp "Farkketim." dedi. Gülümseyip yürümeye devam ettim. "Bu sahneyi izlemeye can yetmez bee!" Hedef yine okulun tüm dedikodularını gözden geçiriyorlardı. Sessiz sessiz arkalarına kadar geldiğimde hala beni fark edememişlerdi. Tabi o sırada Aras'ın kaslarından konuşup, çocuğu dikizledikleri için beni fark etmemeleri normaldi.
Aras demişken... yutkunup ona baktığımda anında göz göze geldik. Yine o Bora pisliğinin ve Lale denilen estetik suratlının yanındaydı. Ona dil çıkarma isteğime kalbime gömüp ikizleri nişan aldım. "Siz misiniz benimle uğraşan. İkizler... merhaba deyin." İki aynı kafa şet hızıyla bana dönerken silahı bastırıp kırmızı boyayı Kübra'ya mavi olanını Tuba'ya tuttum. İki kafa şimdi var mısın yok musun olmuştu. Çığlık atarak okulun bahçesinde koşan iki kafa, kahkaha atarak silahlarımı birbirine tokuşturup arkalarından "Bana bulaşmadan önce iki kere düşünün." diye bağırdım. Sonra eğer düşünmeyi bilselerdi, ikinciye gerek kalmazdı diye düşündüm. Aptallar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik
Teen Fiction"Ben yeşili severdim o siyaha aşık etti beni." -Masal Zorlu- "Aynıydık ama o aynanın aydınlık yüzüydü ben karanlık." -Aras Soykan- Bir adet Masal Zorlu. Bir Adet Aras Soykan hikayesi. İki birbirinden öküz insanın aşka yolculuğu "Sen Beni...