₩ Bölüm 5: "Bekliyor olacağım ,Güzelim"₩Bölüm Şarkısı:Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora
Multimedya: Emir
"Masal"
"Kız kime diyorum ben"
"Uyansana kız artık"
"Allahım kız diye ayı doğurduk, Hemde kutup ayısı habire uyuyor"
Her sabah ki gibi annem başımda beni uyandırmaya çalışırken yastığıma daha çok sarıldım. Daha beş dakikam daha vardı nasıl olsa.
"Beş dakika daha"
Evet beş dakikam daha vardı, Annemin başıma bir sülahi suyu boşaltmasına beş dakikam daha vardı.
Bir dakikam bitip dört dakikam kalırken yasatığımla öpüşmeye devam ettim. Yegane ikinci aşkım. İlki erik tabikide.
"Her sabah illahi yaptıracan bunu"
"Annee yaa"
Başımdan aşağı soğuk sular dökülürken adeta yataktan zıplamış tavana yapışmıştım. Daha dört dakikam vardı yaa...
"Anne ya , anne , beş dakikan var hazırlanman için"
"Yapılır mı bu bana? Ha anam, haa güzel anam."
"Dört dakikan kaldı"
Annem odadan çıkarken yataktan kalkmaya çalıştım. Sadece çalıştım sonrası her sabah ki hazin son. Ayağım yorgana dolanıp bu sefer yerle ateşli bir şekilde öpüştüm. Her sabah bu nasıl yapmayı başarıyordum ben bile açıklama yapamıyordun artık kendime.
"Sen yine mi düştün. Allahım bu kız valla evde kaldı. Kalacak başıma bu gidişte."
"Anne yaa"
"Üç dakikan kaldı."
₩₩₩₩₩
"Kız Hatice teyze yine sulamış seni"
"Gülme yaa. Kadın menopza girdiği için bana sarıyor" Derin çatık kaşlı , sudan çıkmız balık tipime bakıp bakıp kıkırdarken sonunda dayanamayıp bende gülmeye başladım. İyice kafayı üşütmüştüm. Gerçek anlamda. "Arda bu tarafa bakıyor bak kesin bu sefer açılacak sana " Aynı derin gibi iki masa önümdeki sırık ama tatlı Arda'ya baktım. "Açılacağı varsa kapatmasınıda biliriz" diyip sırıttım. Derin göz devirdi. Ben daha çok sırrıttım.
"Masal konuşabilir miyiz" sırıttımam yüzümde donup kalırken bu sefer Derin sırrıttı. Valla gelmişti. "Ne hakkında? " diye umursamazca sordum ama deli gibi merak ediyordum sonuçta her gün birinden çıkma teklifi almıyordum. "Özel bir konu" Çıkma teklifi ne be, Anaokul çocuğu gibi. Kendime hayali bir yumruk atıp bana tatlı tatlı bakan Arda'ya döndüm. "Pekala konuşalım, benim Derin'den gizlim yok. Burda konuşabiliz." Peki , öyle olsun" Arda karşıma otururken Derin bende daha meraklı bir şekilde bakıyordu Arda'ya. "Ben şeyy , yani..." ahh sen kekeliyor musun. Ahh canım yaa. Ben seni tatlı diye yer başka bir şey diye çıkarırım ama. "Lütfen söyle ne diceksen, Çekinmene gerek yok" Çok coolum yine bu aralar. "Hemde çabucak söylersen çok iyi olur." Çünkü 3E buraya doğru havalı havalı geliyordu. Kızlar onlara iç çekerek bakarken Derin Emire bakanların listesini çıkartıyordu. Tabi onları sonra tuvalette bir güzel sıkıştırp... Ben terbiyeli kızım Allahım, Sen biliyorsun beni!
"Uzun zamandır..." Arda'nın sözlerini omzuna Ege'nun elini koymasıyla yarıda kalırken Emir "ooo Arda bey nasılsınız ? dedi. Emre ise karşısına oturup " İyi misiniz? " dedi. Ege ise "Yürek mi yediniz?" diyip Arda'nın omzunu eliyle kıracak sannettim. Sonrası her zamanki hazin son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik
Teen Fiction"Ben yeşili severdim o siyaha aşık etti beni." -Masal Zorlu- "Aynıydık ama o aynanın aydınlık yüzüydü ben karanlık." -Aras Soykan- Bir adet Masal Zorlu. Bir Adet Aras Soykan hikayesi. İki birbirinden öküz insanın aşka yolculuğu "Sen Beni...